Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vorisaj
Založen: 08. 02. 2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: 11. prosinec 2011, 12:31:23 Předmět: Mors |
|
|
Dobrý den,
chtěl bych vám představit hru na které právě pracuji. Chtěl bych z toho udělat bakalářskou práci a jelikož jsem teprve ve druhém ročníku, tak mám ještě dost času (rok)
Dělám všechno sám,design, grafiku, programování a hudbu. Jelikož můj grafický talent ( pokud nějaký mám ) je mizerný, tak strávím více času děláním grafiky, než programováním Název hry vznikl jako první náhodný název co vyšel z klávesnice, takže se určitě změní
Teď ke hře:
Můj prvotní plán byl udělat onlinovou hru se základními RPG prvky. Abych si o něco ulehčil práci, tak sem zvolil 2D grafiku z izometrického pohledu. Vše bude probíhat realtime včetně bojů. Celková mapa bude rozdělena do sektorů o velikosti cirka 100x100 bloků. Přechod ze sektoru do sektoru bude přes nějaký warp. Sektor bude složen z bloků (viz. screen níže) a hráči se pohybují po pixelech, nezávisle na blocích, ty tam dělaj jen pozadí. Směřoval bych spíše k nějakému sandboxu než k plnění úkolů. Zatím to nechci s tím plánování přehnat, abych potom nepohořel na něčem co bych nezvládl.
Zatím hra vypadá následovně:
Nové screeny (17.12.2011)
Screen
Zatím funguje pohyb hráčů (hráči se navzájem vidí jak chodí), chat a základní path finding.
Nejvíce se bojím umělí inteligenci mobů, neznáte na to nějakou dobrou příručku?
Naposledy upravil Vorisaj dne 17. prosinec 2011, 23:36:20, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
MartinKase
Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
Zaslal: 11. prosinec 2011, 14:00:36 Předmět: |
|
|
Bezva, takže Chmatákov No, pokud to bude freeware tak to bude super. _________________ Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vorisaj
Založen: 08. 02. 2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: 11. prosinec 2011, 15:12:38 Předmět: |
|
|
Chmatákov? určitě nehodlám nic zpoplatňovat |
|
Návrat nahoru |
|
|
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Vorisaj
Založen: 08. 02. 2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: 11. prosinec 2011, 15:48:19 Předmět: |
|
|
Sakra, to vypadá skoro úplně stejně budu muset zapracovat na nějaký originalitě. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Vorisaj
Založen: 08. 02. 2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: 11. prosinec 2011, 18:47:08 Předmět: |
|
|
Díky moc, tohle sem přesně potřeboval |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vorisaj
Založen: 08. 02. 2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: 12. prosinec 2011, 13:19:15 Předmět: |
|
|
Přemýšlel jsem, jak udělat originálnější hru, která by nebyla tak tuctová. Hru zasadím do postapokalyptického prostředí a úkolem by bylo přežít. Byly by tam nemoci, potřeba obstarávat si jídlo (z toho vyplývá profese, který by měla na to zaměření). Každý hráč by začal se stejnými vlastnostmi a postupem času by se na něco zaměřoval. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MartinKase
Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
Zaslal: 13. prosinec 2011, 14:43:45 Předmět: |
|
|
To zní bezvadně Chmatákov + Fallout = Mors
No, zatím mně to celkem láká, a v čem je vlastně tvořena (xna, c++ ?) _________________ Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vorisaj
Založen: 08. 02. 2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: 13. prosinec 2011, 15:54:14 Předmět: |
|
|
používám C# + XNA, díky škole mám XNA zadarmo. Mě právě ještě napadlo udělat to trošku hardcore a při smrti nějaké postavy by se za ní už nedalo hrát. Prohra v PvP bych bral spíše jako omráčení. Pravá smrt by mohla být jen z hladu, nedostatek tekutin, možná časem nějaká nemoc nebo prohra s mobem.
Jen se bojim aby to pak lidi moc neodradilo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vorisaj
Založen: 08. 02. 2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: 13. prosinec 2011, 16:34:02 Předmět: |
|
|
Už sem trošku předělal grafiku do té chmurné atmosféry a přidal pár věcí:
Screen
PS: na těch screenech to nejde vidět, ale ta tráva a voda jsou mírně naanimovaný, takže se hýbou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MartinKase
Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
Zaslal: 13. prosinec 2011, 20:59:16 Předmět: |
|
|
XNA je i normálně zadarmo. Jinak, lidi to na 100% odrazí, držel bych se spíš klasických mmorpg klišé. _________________ Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vorisaj
Založen: 08. 02. 2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: 15. prosinec 2011, 20:41:23 Předmět: |
|
|
Bavil jsem se s profesorem o tématu bakalářské práce a on hry moc nemusí takže samotná hra předmětem nebude, ale jen nějaký systém co v ní použiji.
Nejpravděpodobněji to vypadá na něco co by se postupem času vyvíjelo nebo měnilo. Třeba ekosystém, každým dnem/hodinou by se mapa světa měnila podle okolních vlivů. Nebo nepřátelé, by se postupem času měnily a přizpůsobovali.
Nakonec by z toho mohl být simulátor postapokalyptické doby, kde by "cílem" hry bylo přežít a změnit svět do původní podoby.
Podle mě tohle by byl ten originální prvek, který se v ostatních onlinovek nenajde. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kidd.sadam
Založen: 11. 06. 2009 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 15. prosinec 2011, 22:47:19 Předmět: |
|
|
Jo, jenom ti můžu dát radu v tom, že hra jako taková není moc vhodné téma na BC/DP mám s tím své vlastní zkušenosti. Ale určitě nebude problém najít nějakou část, která jako Bc. obstojí a pak to můžeš prezentovat jakou součást celého projektu (tedy hry).
Každopádně hodně štěstí, pokud projekt dokončíš, určtě zkusím |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 15. prosinec 2011, 23:59:53 Předmět: |
|
|
Tak, tak. Na hry je pohlíženo přes prsty. Spíš si vyber úplně nějakou extrémně specifickou prkotinu z naprosto okrajové oblasti lidského zájmu, a tu rozpitvej. Ušetříš si nervy a zbytečnou práci na grafice, která stejně nikoho nezajímá. A budeš king _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
|