.[ ČeskéHry.cz ].
Mors
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Vorisaj



Založen: 08. 02. 2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2011, 12:31:23    Předmět: Mors Odpovědět s citátem

Dobrý den,
chtěl bych vám představit hru na které právě pracuji. Chtěl bych z toho udělat bakalářskou práci a jelikož jsem teprve ve druhém ročníku, tak mám ještě dost času (rok) Very Happy
Dělám všechno sám,design, grafiku, programování a hudbu. Jelikož můj grafický talent ( pokud nějaký mám Very Happy ) je mizerný, tak strávím více času děláním grafiky, než programováním Very Happy Název hry vznikl jako první náhodný název co vyšel z klávesnice, takže se určitě změní Very Happy

Teď ke hře:
Můj prvotní plán byl udělat onlinovou hru se základními RPG prvky. Abych si o něco ulehčil práci, tak sem zvolil 2D grafiku z izometrického pohledu. Vše bude probíhat realtime včetně bojů. Celková mapa bude rozdělena do sektorů o velikosti cirka 100x100 bloků. Přechod ze sektoru do sektoru bude přes nějaký warp. Sektor bude složen z bloků (viz. screen níže) a hráči se pohybují po pixelech, nezávisle na blocích, ty tam dělaj jen pozadí. Směřoval bych spíše k nějakému sandboxu než k plnění úkolů. Zatím to nechci s tím plánování přehnat, abych potom nepohořel na něčem co bych nezvládl.

Zatím hra vypadá následovně:
Nové screeny (17.12.2011)
Screen

Zatím funguje pohyb hráčů (hráči se navzájem vidí jak chodí), chat a základní path finding.

Nejvíce se bojím umělí inteligenci mobů, neznáte na to nějakou dobrou příručku? Smile


Naposledy upravil Vorisaj dne 17. prosinec 2011, 23:36:20, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MartinKase



Založen: 14. 10. 2010
Příspěvky: 84

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2011, 14:00:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Bezva, takže Chmatákov Smile No, pokud to bude freeware tak to bude super.
_________________
Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vorisaj



Založen: 08. 02. 2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2011, 15:12:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Chmatákov? Very Happy určitě nehodlám nic zpoplatňovat Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
uiii



Založen: 12. 08. 2007
Příspěvky: 251

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2011, 15:17:03    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.chmatakov.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vorisaj



Založen: 08. 02. 2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2011, 15:48:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Sakra, to vypadá skoro úplně stejně Sad budu muset zapracovat na nějaký originalitě.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2011, 15:55:23    Předmět: Odpovědět s citátem

K AI - pokud na tom nemá být založena BC, tak by ti mohla stačit AI založená na stavovém automatu. O různých možnostech AI jsem psal ve své bc : https://dip.felk.cvut.cz/browse/pdfcache/beranlu6_2011bach.pdf, sice se tam snažím příklady napasovat na tahové strategii, ale je to bráno obecně. Ohledně literatury, tak asi hlavní můj zdroj byla následující kniha http://www.ai-junkie.com/books/toc_pgaibe.html, případně další knihy - viz reference na konci bc.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vorisaj



Založen: 08. 02. 2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2011, 18:47:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Houp napsal:
K AI - pokud na tom nemá být založena BC, tak by ti mohla stačit AI založená na stavovém automatu. O různých možnostech AI jsem psal ve své bc : https://dip.felk.cvut.cz/browse/pdfcache/beranlu6_2011bach.pdf, sice se tam snažím příklady napasovat na tahové strategii, ale je to bráno obecně. Ohledně literatury, tak asi hlavní můj zdroj byla následující kniha http://www.ai-junkie.com/books/toc_pgaibe.html, případně další knihy - viz reference na konci bc.

Díky moc, tohle sem přesně potřeboval Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vorisaj



Založen: 08. 02. 2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2011, 13:19:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Přemýšlel jsem, jak udělat originálnější hru, která by nebyla tak tuctová. Hru zasadím do postapokalyptického prostředí a úkolem by bylo přežít. Byly by tam nemoci, potřeba obstarávat si jídlo (z toho vyplývá profese, který by měla na to zaměření). Každý hráč by začal se stejnými vlastnostmi a postupem času by se na něco zaměřoval.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MartinKase



Založen: 14. 10. 2010
Příspěvky: 84

PříspěvekZaslal: 13. prosinec 2011, 14:43:45    Předmět: Odpovědět s citátem

To zní bezvadně Chmatákov + Fallout = Mors
No, zatím mně to celkem láká, a v čem je vlastně tvořena (xna, c++ ?)
_________________
Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vorisaj



Založen: 08. 02. 2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: 13. prosinec 2011, 15:54:14    Předmět: Odpovědět s citátem

používám C# + XNA, díky škole mám XNA zadarmo. Mě právě ještě napadlo udělat to trošku hardcore a při smrti nějaké postavy by se za ní už nedalo hrát. Prohra v PvP bych bral spíše jako omráčení. Pravá smrt by mohla být jen z hladu, nedostatek tekutin, možná časem nějaká nemoc nebo prohra s mobem.
Jen se bojim aby to pak lidi moc neodradilo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vorisaj



Založen: 08. 02. 2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: 13. prosinec 2011, 16:34:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Už sem trošku předělal grafiku do té chmurné atmosféry a přidal pár věcí:
Screen

PS: na těch screenech to nejde vidět, ale ta tráva a voda jsou mírně naanimovaný, takže se hýbou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MartinKase



Založen: 14. 10. 2010
Příspěvky: 84

PříspěvekZaslal: 13. prosinec 2011, 20:59:16    Předmět: Odpovědět s citátem

XNA je i normálně zadarmo. Jinak, lidi to na 100% odrazí, držel bych se spíš klasických mmorpg klišé.
_________________
Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vorisaj



Založen: 08. 02. 2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: 15. prosinec 2011, 20:41:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Bavil jsem se s profesorem o tématu bakalářské práce a on hry moc nemusí Sad takže samotná hra předmětem nebude, ale jen nějaký systém co v ní použiji.
Nejpravděpodobněji to vypadá na něco co by se postupem času vyvíjelo nebo měnilo. Třeba ekosystém, každým dnem/hodinou by se mapa světa měnila podle okolních vlivů. Nebo nepřátelé, by se postupem času měnily a přizpůsobovali.
Nakonec by z toho mohl být simulátor postapokalyptické doby, kde by "cílem" hry bylo přežít a změnit svět do původní podoby.
Podle mě tohle by byl ten originální prvek, který se v ostatních onlinovek nenajde.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kidd.sadam



Založen: 11. 06. 2009
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: 15. prosinec 2011, 22:47:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, jenom ti můžu dát radu v tom, že hra jako taková není moc vhodné téma na BC/DP Wink mám s tím své vlastní zkušenosti. Ale určitě nebude problém najít nějakou část, která jako Bc. obstojí a pak to můžeš prezentovat jakou součást celého projektu (tedy hry).

Každopádně hodně štěstí, pokud projekt dokončíš, určtě zkusím Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 15. prosinec 2011, 23:59:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak, tak. Na hry je pohlíženo přes prsty. Spíš si vyber úplně nějakou extrémně specifickou prkotinu z naprosto okrajové oblasti lidského zájmu, a tu rozpitvej. Ušetříš si nervy a zbytečnou práci na grafice, která stejně nikoho nezajímá. A budeš king Wink
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna