Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 21. leden 2012, 13:21:10 Předmět: |
|
|
Rád bych otevřenější prostory a možnost volby, ale více méně lineární průběh.
A nemyslím si, že mezi létem a zimou není žádný rozdíl. Podle mě to dost ovlivní hratelnost. Samozřejmě se to někomu líbit nemusí, ale já to tak chci. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 21. leden 2012, 13:38:17 Předmět: |
|
|
Vzhledem k tomu, že nemáš ještě hotovou technologii, pomocí které budeš definovat/vyjadřovat příběh a hratelnost, tak si můžeš nechat tuto otázku zatím otevřenou. Sepiš si většinu reálných možností a technologii navrhni tak, aby šly víceméně vyjádřit všechny. Tím se vyhneš přílišnému zadrátování konkrétní možnosti do "příběhového/hratelnostního enginu". _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 21. leden 2012, 16:19:04 Předmět: |
|
|
Jeden takový konceptík. Snad se bude líbit.
PS: Nejsem žádný umělec... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 21. leden 2012, 19:24:36 Předmět: |
|
|
dobré, klidně bych to nechal takhle, v podstatě to vypadá líp než 3D |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 21. leden 2012, 20:34:12 Předmět: |
|
|
Naprosto souhlasím s TeaTimem... tohle zní spíš jako Fallout. Navíc jsi tohle řešil už před pár měsíci, tak se už rozhodni a nekomplikuj to! _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 21. leden 2012, 22:17:07 Předmět: |
|
|
Já jsem se už rozhodl.
Nevím, co pořád máte, na hře se kromě toho, že se to bude odehrávat v totální zimě, nic nezmění. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 21. leden 2012, 23:15:55 Předmět: |
|
|
nejsi v rozhodování ovlivněný aktuálním počasím venku? |
|
Návrat nahoru |
|
|
tommy
Založen: 04. 06. 2008 Příspěvky: 31 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 22. leden 2012, 01:15:17 Předmět: |
|
|
Uvidime v létě |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 22. leden 2012, 09:05:42 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
A nemyslím si, že mezi létem a zimou není žádný rozdíl. Podle mě to dost ovlivní hratelnost. |
VODA napsal: |
... na hře se kromě toho, že se to bude odehrávat v totální zimě, nic nezmění. |
Tak je v tom rozdíl nebo v tom není rozdíl? Je vidět, že sám nevíš ... _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. leden 2012, 10:35:35 Předmět: |
|
|
Ok, nezmění se nic po stránce ovládání, stylu hraní, žánru hry...
Změna bude pouze v prostředí, přibudou nové herní prvky a s tím samozřejmě souvisí i zápletka hry (i když její kořeny opět budou velice podobné, jako v předchozím případě).
To Hunter: Je vidět, že jsi se rozhodl sabotovat má rozhodnutí.
Jinak, nejsem ovlivněn počásím venku. U nás třeba sníh není, jen hnusně prší... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 22. leden 2012, 11:06:52 Předmět: |
|
|
hlavně aby ten sníh nevypadal takhle:
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. leden 2012, 14:54:30 Předmět: |
|
|
To určitě nebude, spíš bych chtěl napodobit sníh z Lost Planet, což je asi jediná hra s globální zimou... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 22. leden 2012, 15:50:40 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
To Hunter: Je vidět, že jsi se rozhodl sabotovat má rozhodnutí. |
No já bych chtěl (a z pohledu Velkého bratra vím, co je pro tebe správné ), abys už konečně měl nějaký koncept, o kterém budeš natolik přesvědčený, že je to nejlepší co v současné době dokážeš udělat, že z něj neustoupíš, případně ho neobrátíš každý týden naruby.
Z tvého přístupu je vidět, že máš schopnosti, máš talent, máš taky dobré nápady, ale jsou hodně povrchní, nedokážeš věci promyslet a rozpracovat dostatečně do hloubky k tomu, aby sis byl schopen vytyčit jasný cíl a jít k němu přímou cestou.
Já vím, že vývoj hry je stálé hledání, často se něco mění, ale neměl bys měnit něco nevynuceně, jen proto, že se ti zrovna teď chce, a zítra se ti možná bude chtít jinak, protože tak nic nedoděláš (což ti ovšem nemusí vadit, když za to nejsi placený). _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 22. leden 2012, 16:08:23 Předmět: |
|
|
Hunter> Zůstal bych u tvého konečného dodatku: Když za to není placený, tak si může dělat co chce. Držet se jednoho konceptu je otrava, když máme svobodu v tom, co budeme dělat. Změna konceptu může projekt oživit a posunout dál ve vývoji.
Akorát jsem teda nepochopil, proč lidi chtějí vidět shader sněhu, resp. co na něm chtějí vidět (kromě funkce main ). _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 22. leden 2012, 19:51:17 Předmět: |
|
|
Marek napsal: |
Akorát jsem teda nepochopil, proč lidi chtějí vidět shader sněhu, resp. co na něm chtějí vidět (kromě funkce main ). |
To bylo asi na mě Čirá zvědavost, kterak se VODA se sněhem a ledem technicky popere. V Trine2 jsem viděl moc pěkné efekty ledu (deformování obrazu při pohledu skrz rampouchy, různé odrazy, sníh se třpytil atd), nebo zda použije jen bílou decal texturu a nazdar. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|