Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 8. únor 2012, 12:15:32 Předmět: Tank-pasy |
|
|
Caute.
Potrebujem pomoc neviem ako zrobit pasy na tank ale aby to neak realne trosku vyzeralo _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
kerekes
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 57
|
Zaslal: 8. únor 2012, 12:44:26 Předmět: |
|
|
Jedna z moznosti ako to urobit je vymodelovat pas staticky, namapovat ho tak aby sa ti textura tilovala pozdlz pasu ... a v shaderi posuvat podla nejakeho casoveho parametra u/v suradnicu textury.
Vysledok je ze ti bude textura povrch modelu pasu akokeby scrolovat a vytvarat tak dojem ze samotny pas sa toci. |
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 8. únor 2012, 12:55:08 Předmět: |
|
|
Presne toto nemam na mysli Myslel som to tak ze to neak vymodelovat ale aby som to neak spojil dohromady ze ked chytim jednu cast ohne sa dalsia podla toho _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 8. únor 2012, 20:30:45 Předmět: |
|
|
vymodelujes si jeden clanok pasu a potom vytvoris linku. Na tu linku nejakym modifikatorom (zalezi od programu v akom to modelujes) spravis to, ze ti tu linku vyplni celu, tym vymodelovanym clankom. Potom uz len ohybas linku do pozadovaneho tvaru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 8. únor 2012, 21:12:36 Předmět: |
|
|
pouzivam 3ds max ja viem co myslis ale ono sa to bugne lebo to vyskoci von a vytrca to trchu vonku ci sa neda neakim inym sposobom to zrobit _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 8. únor 2012, 23:19:11 Předmět: |
|
|
myslim ze toto je najlepsi, teda najjednoduchsi sposob ako to spravit. Druha moznost, ako by sa to este dalo spravit je, to rucne poskladat.
Inac skus podla tohoto:
http://www.phoenixbit.com/site/tutorials.asp?view=R3JhcGhpY3MvM0QgU3R1ZGlvIE1heC90YW5rdHJhY2s&page=2
http://www.3dk.org/tutorial/3ds-max-How-to-make-and-animate-tank-tracks.html
Ono ked ti to nevychadza, podla tych obrazkov z toho prveho tutorialu som vycital, ze treba to potom ten jeden clanok nejak uprvait pomocou scale/resize iba v jednej osi.
Tretia moznost, ma prave napadla, je pouzit modifikator scatter (tak nejak sa to tusim pise), ale neviem ci sa da aplikovat aj na linku.
ak by ti ani jedno nevyhovovalo, tak skus pohladat na google alebo pockat na odpoved niekoho ineho, pretoze ja uz s maxom nerobim dost dlho. |
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 9. únor 2012, 11:13:31 Předmět: |
|
|
ok vdaaka to mi pomoze este neco ked tam dam rigid body coolision bude sa to chovat realne a ked dam toy car bude sa to pohybovat? _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|