Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 10. březen 2012, 19:36:35 Předmět: |
|
|
můžeš upřesnit, co znamená "nefunguje to"? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 10. březen 2012, 23:14:24 Předmět: |
|
|
ahoj, mas tam tu logiku nejak podivne, kdyztak mi napis na icq/ na mail a poradim ti tam, bude to asi rychlejsi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Poky
Založen: 29. 06. 2009 Příspěvky: 184 Bydliště: Písek / Plzeň
|
Zaslal: 11. březen 2012, 10:54:12 Předmět: |
|
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
|
Návrat nahoru |
|
|
manutara
Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 11. březen 2012, 15:20:54 Předmět: rozbehane |
|
|
zdravim,
tak som na to pozrel, kurna nemam rad c# a xna, ale nakoniec som to
rozbehal. jedno zistenie. predpokladam, ze ti to neskace, u mna tvoj kod
neskakal, takze
kód: |
if ((new Rectangle(jumper.PosX, jumper.PosY, jumper.jmp_width, jumper.jmp_height).Intersects(new Rectangle(plos.pos_x, plos.pos_y, plos.width, plos.height))) == true)
{
jumper.PosY = 10;
}
|
to som len vybral preto aby som videl co to robi. tak tento kus kodu ti
zistuje koliziu niekde v lavom hornom rohu, tesne pod napisom ``jumperman''.
troska som to opravil ked toto spustis a stlacas space, dostanes sa do
laveho horneho rohu a automaticky ta to hodi na poziciu PosY==10 a
tam sa pohybujes po platforme z ktorej potom spadnes, asi tych 120px,
tu je kus kodu
kód: |
if (keyState.IsKeyDown(Keys.Space) == true)
{
if (jumper.PosY > 0)
{
jumper.PosY = jumper.PosY - 3;
}
else if (jumper.PosY < 450)
{
jumper.PosY = jumper.PosY + 1;
}
//jumper.Yvector = jumper.Yvector - jumper.speed;
}
else if(jumper.PosY<450)
{
jumper.PosY = jumper.PosY + 1;
}
if ((new Rectangle(jumper.PosX, jumper.PosY, jumper.jmp_width, jumper.jmp_height).Intersects(new Rectangle(plos.pos_x, plos.pos_y, plos.width, plos.height))) == true)
{
jumper.PosY = 10;
}
|
rebuildni a daj vediet... _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
|
egrishot
Založen: 05. 01. 2011 Příspěvky: 23
|
Zaslal: 13. březen 2012, 22:36:38 Předmět: odpověď |
|
|
Tak jak si mi napsal skoro to funguje ale budu potřebovat ještě poradit jak shrnujete všecky plošinky když potřebujete aby jste po nich mohli skákat nebo funguje mi to jen tak napůl.No asi napíšu satíkovi. Jinak můj skype je egrishot1. No jinak, ale je tam nedomakané to, že kdykoliv zmáčknu space tak jde nahoru takže může i lítat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
manutara
Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 14. březen 2012, 06:58:13 Předmět: litaniiiii |
|
|
zdravim,
citace: |
No jinak, ale je tam nedomakané to, že kdykoliv zmáčknu space tak
jde nahoru takže může i lítat. |
mno ja som len chcel zistit ako to funguje popripade preco to nefunguje,
nemozem ti predsa napisat cely program, hehe. poradim pokial budem
vediet, ale najlepsie sa uci podla pravidla DYOW (do your own work)
zabranit lietaniu mozes napriklad tak, ze dovolis len jedno stlacenie ``space''
pokial panak ``stoji'' na plosine, to znamena ak je mimo plosiny zakazes
mu skakat.
zatim... _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
|
|