Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vesnican
Založen: 19. 04. 2012 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 19. duben 2012, 10:36:55 Předmět: 3D rpg |
|
|
Chtěl bych Vám představit mojí hru, kterou částečně dělám v rámci školního projektu. Ve výsledku by mělo jít o normální rpg s širší možností ovládání postavy v boji, jako je například v Mount and blade, ale navíc bych chtěl přidat různé speciální ability (útoky) a tím docílit o něco větší arkádovosti.
Hra je psaná v C++/OpenGL, zatím umožňuje jednoduchej bojovej systém a hraní ve dvou hráčích přes síť. Stíny jsou udělaný pomocí depth mapy.
Odkaz na video:
http://www.youtube.com/watch?v=kmlklGKIstE |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 19. duben 2012, 14:40:59 Předmět: |
|
|
Strasne rychle to je - toto by som dlho hrat nevydrzal. Mne uz moje RPGcko pride strasne akcne, ale toto je masaker - tu by som asi viac, nez 3-4 minutove levely nedal
Ale paci sa mi ten cartoonovsky styl a akrobacia
Teraz musis zohnat grafika, co ti spravi nejake prostredie. Alebo sa uz na tom robi ?
Animacie nevyzeraju keyframovo - pisal si vlastny IK/FK system, alebo pouzil nejaku kniznicu ?
C++/OpenGL - no to je dost hardcore combo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vesnican
Založen: 19. 04. 2012 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 19. duben 2012, 20:44:38 Předmět: |
|
|
Mě se to nezdá nijak moc rychly a zatim mi to ješte nikdo jinej ani neřekl, ale díky za reakci. Možná se to jen zdá dost rychlý na tom videu, protože tam je nízký fps. Kdyžtak sem hodim exac abys to mohl zkusit.
Jinak grafiku si dělám sám, takž grafika shánět nebudu Ale teď spíš dělám na programování.
Animace sou jen keyframove, jen sou rotace uloženy každejch 50 ms. Ani mezi nima nijak neinterpoluju, protože to mám přes eulerovský rotace. A to je asi jedna z duležitejch věcí, který chci předělat, aby to bylo přes kvaterniony.
Ale i inverzní kinematiku už mám hotovou, akorát bylo do jinýho projektu..
Jinak ta kombinace C++/OpenGL je protože sme v tom měli projekty ve škole tak sem jen dál pokračoval.
Tady ještě odkaz na exac, je potřeba mít aspoň OpenGL 3
http://uloz.to/xsUpkid/pohyb-zip
a pak se to pouští s argumentama
pohyb.exe server localhost (nebo normálni ip adresa)
a pro puštění dalšího klienta
pohyb.exe klient localhost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 19. duben 2012, 21:18:56 Předmět: |
|
|
A kolko framov z kazdej animacie mas teda spolu ulozenych ? 30-50 ?
Kodenia tam mas este tak na 2 kostoly, takze nejaky ten grafik by sa podla mna celkom zisiel  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vesnican
Založen: 19. 04. 2012 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 19. duben 2012, 21:46:59 Předmět: |
|
|
Jj kolem těch 50.. Je mi jasný že to neni nic moc řešení.
To je jasný, že je na tom spousta práce, ale zatim na to ani nijak nespěchám. A navíc mě grafika baví tak i proto si to chci udělat sám.
Nezkoušel si to spustit? Jestli se ti ta rychlost nezdala jen z toho videa? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 19. duben 2012, 21:58:15 Předmět: |
|
|
Je to dobré. Trochu se mi nezdá plynulost pohybu, sice to ukazuje konstantních 60 FPS, chvílema mám ale pocit, jako by se to nějak zadrhávalo nebo neběželo plynule.
Lucerna vypadá jak z Torchlightu.. každopádně grafika je hodně dobrá, líbí se mi víc než program  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vesnican
Založen: 19. 04. 2012 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 19. duben 2012, 22:32:36 Předmět: |
|
|
Hmm tak to nevim jestli to může ukazovat špatně, ale u mě se mi to zdá že to docela odpovídá.
Díky, taky ten program nic extra ještě neumí, na hratelnosti chci zapracovat až teď. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 19. duben 2012, 23:21:21 Předmět: |
|
|
Jaký s tím máš vlastně plán? Zmínil jsi Mount and blade, plánuješ taky tak velké světy a bitvy nebo to bude jen řež 2 hráčů v miniaréně? Co nějaký singleplayer? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vesnican
Založen: 19. 04. 2012 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 19. duben 2012, 23:56:33 Předmět: |
|
|
No s tim M&B sem myslel jen způsob boje, podle toho jak machneš myší tak se spustí různý animace útoku a tak. Ale právě bych to zas chtěl trochu zarkádovat, aby to bylo akčnější.
A k tomu co s tím celkově plánuju.. No zatím si nejsem uplně jistej, ze začátku bych chtěl udělat jednoduchej singleplayer level, kde bych mohl zkousit udělat ten bojovej systém. Multiplayer co tam je teď, sem udělal jen kvůli tomu, že sem to tam potřeboval mít do školy.
Jinak až uvidim jak se mi ten systém povede, tak pak bych se rozhodl co s tím dál. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 20. duben 2012, 08:18:47 Předmět: |
|
|
Když už je to v mém oblíbeném kombu C++/OpenGL, plánuješ to zkompilovat i pro Linux nebo případně pro Apple? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vesnican
Založen: 19. 04. 2012 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 20. duben 2012, 09:16:18 Předmět: |
|
|
Zatim sem to v plánu neměl, ale kdyby byl o to nějak větší zájem tak pak bych to zkusil. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 20. duben 2012, 17:10:51 Předmět: |
|
|
Cize volba OpenGL je kvoli tomu, ze ste to pouzivali v skole, tak ? To mate nejaky predmet Poc.grafika, ci tak nieco ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vesnican
Založen: 19. 04. 2012 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 20. duben 2012, 17:50:16 Předmět: |
|
|
Jj přesně tak, měli sme na to jeden předmět a pak sem v OpenGL dělal i bakalářku. Teď na magistrovy už mám víc předmětů na grafiku, tak se snažim napasovávat různý projekty na tuhle hru. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 20. duben 2012, 19:09:00 Předmět: |
|
|
Ked uz sme pri tom akademickom OT - kolko ludi z rocnika robi nieco navyse (napr. hru), tak ako ty ? 20 % 33 % ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 20. duben 2012, 20:51:02 Předmět: |
|
|
Jak to může chudák vědět?  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|