Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Pomohla Vam skola k pokroku v programovani nebo to byla jen ztrata casu? |
Ano, pomohla |
|
42% |
[ 9 ] |
Ne, nepomohla |
|
19% |
[ 4 ] |
Trochu pomohla |
|
38% |
[ 8 ] |
|
Celkem hlasů : 21 |
|
Autor |
Zpráva |
dez1nd
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 17. červen 2012, 20:01:02 Předmět: C# + XNA 3D tutorial |
|
|
Zdravim, nasel by se nekdo, kdo je ochotnej zdarma priucit lajka v programovani jedoduche hry ?
byl bych moc vdecny za cesky tutorial(tem anglickym moc nerozumim) jak rozchodit mnou vytvorenou postavou v 3d maxu,jednoduche kolize, nejake efekty, animace na tlacitko(treba skok nebo skrceni), import nejakych predmetu a jejich jednotlive rozmisteni(stromy, budovy), vytvoreni jednoducheho menu atd...
Chtel bych potom sepsat navod pro zacatecniky jako jsem ja...
diky moc za kazdou smysluplnou radu...
+ mensi anketa |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 18. červen 2012, 07:50:58 Předmět: |
|
|
1. Nauc sa anglicky. Tento krok je doporuceny.
2. Naprogramuj najprv nieco ine nez hru. Tento krok je NEVYHNUTNY.
3. Potom sa vrat. Tento krok je doporuceny.
_________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dez1nd
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 18. červen 2012, 08:03:33 Předmět: |
|
|
1. Anglicky celkem umim, ale tem navodum na netu ne
2. Naprogramoval jsem spoustu jednoduchych programku (v C#)
3. Urcite se vratim |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 18. červen 2012, 09:01:21 Předmět: |
|
|
1) V tom případě anglicky neumíš...
2) Nejde o to napsat kupu nesmyslných programů, důležité je naučit se na nich algoritmizovat...
3) Neudělej stejnou chybu jako já a někteří další, nevrhej se do vývoje her bez předešlých zkušeností s vývojem neherních softwarů... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 18. červen 2012, 10:09:12 Předmět: |
|
|
Otazka je debilne polozena. Ktoru skolu myslis? Strednu? Vysoku? Odborne skolenia? Skolu zivota? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dez1nd
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 18. červen 2012, 10:23:34 Předmět: |
|
|
proste skolu, sakra lidi myslel jsem, ze jsem napsal strucne otazky a ze mi na ne nekdo odpovi. zatim jsem nedostal jedinou odpoved na moji otazku |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 18. červen 2012, 10:45:09 Předmět: |
|
|
Do ankety odpovídat nebudu, protože je otázka opravdu hloupě položena. Ale pokud tě to zajímá, tak základní a střední škola mi po stránce programování nedala vůbec nic. Pokud jde o školu vysokou, tak tam jsem se naučil docela dost nových věcí a rozšířila mi vědomosti...
Ale nejvíce se člověk naučí, když má nějaký cíl, chce něčeho dosáhnout, tvrdě si za tím jde i když to třeba trvá 10 let. Já už do her dělám skoro 12 let a až v posledních 3 letech mohu s klidným svědomím říci, že mám potřebné zkušenosti udělat hru (pak je tu tedy dalších milion věcí, které mě při práci zdržují...hlavně lenost ).
Pokud ještě mohu trochu reagovat na tvůj úvodní post, kde zmiňuješ, že bys rád sepsal návod pro začátečníky...mám v plánu o prázdninách pracovat na "elektronickém časopise" o vývoji (nejen) her, kde by třeba byly články typu: Jak naprogramovat piškvorky, Jak naprogramovat pexeso, Naprogramujte si hru Snake, Co je to fronta a zásobník, Základní herní smyčka, Pathfinding, Základní lekce v Ogre3D, apod.
Pokud mi nadšení vydrží a seženu ještě pár lidí, kteří by do toho se mnou šli, tak budeš mít brzy možnost si nějaké základní věci přečíst... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
dez1nd
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 18. červen 2012, 10:53:44 Předmět: |
|
|
v tom pripade doufam, ze ti to vyjde, moc rad bych si ty clanky precetl.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 18. červen 2012, 11:01:51 Předmět: |
|
|
dez1nd napsal: |
proste skolu, sakra lidi myslel jsem, ze jsem napsal strucne otazky a ze mi na ne nekdo odpovi. zatim jsem nedostal jedinou odpoved na moji otazku |
Tak fajn, odpovím také stručně.
dez1nd napsal: |
Zdravim, nasel by se nekdo, kdo je ochotnej zdarma priucit lajka v programovani jedoduche hry ? |
Ne. A píše se laik. (K jedoduché hře se nebudu vyjadřovat)
K tématu: Pokud nerozumíš anglicky, tak se do her nepouštěj. Anglicky je napsáno 99% článků k herním věcem (a když se to tak vezme, tak asi i tolik k obecnému programování). Pokud nerozumíš anglicky, možná naprogramuješ další klon Snake nebo Tetris, ale dál se prostě nedostaneš.
citace: |
byl bych moc vdecny za cesky tutorial(tem anglickym moc nerozumim) jak rozchodit mnou vytvorenou postavou v 3d maxu,jednoduche kolize, nejake efekty, animace na tlacitko(treba skok nebo skrceni), import nejakych predmetu a jejich jednotlive rozmisteni(stromy, budovy), vytvoreni jednoducheho menu atd...
|
Záleží, v čem budeš dělat. Pokud v Unity nebo Unreal enginu, tak by to mělo jít dost snadno. Pokud chceš opravdu programovat, jenom tohle ti bude trvat několik měsíců nebo spíš let, než pochopíš všechny nízkoúrovňové souvislosti a budeš to moci napsat čistě. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|