Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
metamorphium
Založen: 21. 11. 2007 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 14. červenec 2012, 17:01:34 Předmět: Vampires! pro PC, iOS a Android - demo a Greenlight Update |
|
|
Ahoj všichni,
po nějaké době jsem tu zpět s novou hrou - Vampires!
Jedná se o akčně-logickou hru pro PC, iOS a Android, ve které se ujmete poslední žijící upíří víly a musíte dostat upíry do hrobky před úsvitem.
Současně se ale do podzemí dostali i lovci upírů a nastražili tam pasti. Upíři chodí podle různých pravidel sami a na vás je měnit topologii bludiště a používat různé speciální schopnosti (např. česnek nebo pavoučí síť) pro odvedení upírů na správné místo.
Hra běží na Unity3D engine a používá 3D zobrazení.
Screenshoty:
Předpokládané vydání je Q4/2012.
Více informací na:
http://www.cbe-software.com/?page_id=167
UPDATE 17.9.
Tak zkoušíme štěstí na Greenlightu.
Zahrajte si nové hratelné demo, které je na stránkách o hře a podpořte nás, prosím.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=97055339 _________________ You're almost up!
http://www.cbe-software.com
http://www.juliathegame.com
Naposledy upravil metamorphium dne 17. září 2012, 21:17:41, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 24. červenec 2012, 21:28:56 Předmět: |
|
|
Vypada to zajimavě. V unity enginu taky děláme, takže držím palce. Jakého máte dostributora pro PC/Mac a iOS/Android? Nebo si to vydáváte sami? _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
|
metamorphium
Založen: 21. 11. 2007 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 27. červenec 2012, 03:22:58 Předmět: |
|
|
Textury su sice pekne, ale 3D scena posobi zufalo sterilne na to, ze pouzivate Unity.
Ved si nekodite engine sami od piky, ale pouzivate Unity, takze fakt nevidim problem v tom tomu dat o dost viacej stavy a pohrat sa so svetlami a efektami v editore trocha viacej...
Hier v tomto vizualnom style je mnoho, takze inspiraciu je lahke najst.
BTW, tie steny su zamerne robene ako kvadre / podla pravitka ? Urcite by iPad nezvladol viac polygonov ?
Alebo aspon PC verzia by mohla mat art assety detailnejsie - ved to je len par objektov (stena + roh) - to nemoze zabrat grafikovi viac ako 1 den na zdetailnenie meshu a hned to bude posobit organickejsie a menej sterilne.
Tak od oka to odhadujem cca na vysek 20x20 quadov. Ak by mal kazdy quad o 12 polygonov viacej, tak scena by mala o ~5.000 trianglov viac. To je prd aj na iPade.
Najviac ma ale zaujali tie textury. To ich ten grafik nakreslil len tak ? Su velmi pekne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
metamorphium
Založen: 21. 11. 2007 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 29. červenec 2012, 21:19:50 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Textury su sice pekne, ale 3D scena posobi zufalo sterilne na to, ze pouzivate Unity.
Ved si nekodite engine sami od piky, ale pouzivate Unity, takze fakt nevidim problem v tom tomu dat o dost viacej stavy a pohrat sa so svetlami a efektami v editore trocha viacej...
Hier v tomto vizualnom style je mnoho, takze inspiraciu je lahke najst.
BTW, tie steny su zamerne robene ako kvadre / podla pravitka ? Urcite by iPad nezvladol viac polygonov ?
Alebo aspon PC verzia by mohla mat art assety detailnejsie - ved to je len par objektov (stena + roh) - to nemoze zabrat grafikovi viac ako 1 den na zdetailnenie meshu a hned to bude posobit organickejsie a menej sterilne.
Tak od oka to odhadujem cca na vysek 20x20 quadov. Ak by mal kazdy quad o 12 polygonov viacej, tak scena by mala o ~5.000 trianglov viac. To je prd aj na iPade.
Najviac ma ale zaujali tie textury. To ich ten grafik nakreslil len tak ? Su velmi pekne. |
Nevim podle ceho soudis grafiku, jestli podle PC nebo iPad traileru, ale porad koukas na alfa verzi, coz neni vysledek. Je to v sekci ve vyvoji.
iPad je pomalej ksindl. Hlavne je problem, ze se neda pouzit standardni optimalizacni postupy jako lightmapy, protoze cela topologie se meni podle akci hrace, cimz se spousta beznych figlu neda pouzit.
Grafik textury skutecne kresli jen tak. Svetla zerou jak blazen a dynamicke stiny budeme pro iPad muset urcite vypnout, protoze ve scenach, kde je vic upiru se nam to na iOS zacina trhat.
Jinak ta hra na grafice vubec nestoji. Verim, ze pocet polygonu nikdo resit nebude, coz se zatim nastesti ukazuje. Nikdo z tech, kteri hru skutecne hrali, grafiku vubec neresili - na to nemeli v ramci levelu cas.
K tem stenam / kvadrum - ano, je to z duvodu zakladniho herniho principu (teda jestli spravne chapu, ze mas na mysli grid, ve kterem je level usazeny). _________________ You're almost up!
http://www.cbe-software.com
http://www.juliathegame.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 29. červenec 2012, 23:59:34 Předmět: |
|
|
Stíny těch zdí se daj udělat předpřipravenou sadou lightmap, dyť je to čtverčkové, takže jen jestli soused tímhle směrem je zeď, tímhle volno apod. Samozřejmě by to neřešilo stíny objektů vystupujících do výšky, ale furt lepší než žádné stíny. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
metamorphium
Založen: 21. 11. 2007 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 30. červenec 2012, 08:06:21 Předmět: |
|
|
takovéhle stíny máme (od statických světel), ale upíři mají vlastní dynamická světla, hlavně kvůli podtrhnutí normal map.
Ono na PC se to bude určitě ještě vizuálně vylepšovat, ale pro náš miniteam je pořád důležitější špičková hratelnost, což právě teď ladíme.
Každopádně asi už chápu, co myslel VladR těmi stěnami, a v tom má pravdu. Trochu je "rozbijeme", takže dík za tip. _________________ You're almost up!
http://www.cbe-software.com
http://www.juliathegame.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
Návrat nahoru |
|
|
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 30. červenec 2012, 20:27:42 Předmět: |
|
|
metamorphium napsal: |
Díky! Plánujeme to narvat čistě jako ESD bez prostředníků v podobě vydavatelů. |
Hmm, tak v tom případě nečekejte, že vám to vynese balík. Spíš možná nějaké kapesné. Rozhodně vám doporučuju zkusit to vydat přes distributora, je to většinou rozdíl mezi epic fail / epic win. Hodně zdaru. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
|
metamorphium
Založen: 21. 11. 2007 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 30. červenec 2012, 23:55:23 Předmět: |
|
|
falcon napsal: |
metamorphium napsal: |
Díky! Plánujeme to narvat čistě jako ESD bez prostředníků v podobě vydavatelů. |
Hmm, tak v tom případě nečekejte, že vám to vynese balík. Spíš možná nějaké kapesné. Rozhodně vám doporučuju zkusit to vydat přes distributora, je to většinou rozdíl mezi epic fail / epic win. Hodně zdaru. |
No. To je na diskuzi. Máme vydané 4 hry a zkušenosti s tahanicema o royalties. Rozhodně nesouhlasím, že vydavatelé jsou epic win. Dobří ano, ale těch čím dál víc ubývá. _________________ You're almost up!
http://www.cbe-software.com
http://www.juliathegame.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 1. srpen 2012, 06:05:06 Předmět: |
|
|
metamorphium napsal: |
No. To je na diskuzi. Máme vydané 4 hry a zkušenosti s tahanicema o royalties. Rozhodně nesouhlasím, že vydavatelé jsou epic win. Dobří ano, ale těch čím dál víc ubývá. |
Tahanice o royalties? Tak to je uplně absurdní. Toto se nám ještě nikdy nestalo a to už pár let hry prodáváme přes cca 10 distrubutorů. To je přece pro ně hřebíček do rakve. Developeři jsou jejich živitelé a co máme zkušenosti, tak se podle toho i chovají. Ale jde vidět, že je třeba si i na toto dát pozor dle vašich zkušeností. Já píšu epic win, protože když si vydáme hru na iOS sami, tak na tom za rok vyděláme cca max 100k (když apple pomůže a hru featurne), ale když nám ji vydá distributor, tak nám dá na ruku 300k a po vydání 800k + royalties, tomu říkám epic win. Takže pro nás je vydat hru na sebe , jako hodit ji do kanálu. Ale neříkám, že nejde udělat hře marketing i sám, ale to nás nebaví, neumíme to a nechceme se tomu věnovat. Asi proto tolik protěžujem distributory. Toliko moje postřehy. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
|
metamorphium
Založen: 21. 11. 2007 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 1. srpen 2012, 13:21:28 Předmět: |
|
|
Bohužel ve světě PC titulů je to běžná praxe. Problém je, že i když máš smluvně vše podchycené, soudy v zahraničí si moc dovolit nemůžeš. Navíc krach DTP, Game apod. vždy brutálně zahýbe spolehlivostí i do té doby spolehlivých partnerů.
S Vampires! plánujeme přímo oslovit portály (Big Fish, Steam, Metaboli apod. apod.) a vyhnout se úplně "zprostředkovatelům". Hra není ve vývoji tak dlouho, abychom si to riziko nemohli dovolit. Navíc ani omylem krabicové verze. Je sice hezké mít na poličce vlastní krabici, ale to je asi tak všechno. _________________ You're almost up!
http://www.cbe-software.com
http://www.juliathegame.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
metamorphium
Založen: 21. 11. 2007 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
metamorphium
Založen: 21. 11. 2007 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 17. září 2012, 22:30:56 Předmět: |
|
|
Nakonec je to pěkné, z prvních trailerů jsem měl pocit narychlo udělaného produktu za účelem zisku "bez srdíčka", ale z dema už ten pocit nemam
Hudba se povedla, ale mohla být ve vyšší kvalitě, je tam slyšet praskání. Původně jsem čekal nějakou tower defense, kde ty upíry budu rasit a místo toho je to logická hra, takže jsem odpadl už v tutoriálových levelech, protože jsem líný přemýšlet, ale na steamu jsem hlas dal |
|
Návrat nahoru |
|
|
|