Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Crypton
Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 5. říjen 2012, 10:55:48 Předmět: Kinect a mocap? |
|
|
Zdravím ve spolek,
používal už tady někdo Kinect pro záznam pohybu? Potřebuji teď přetvořit asi 25 animací pohybu humanoida (z 2D spritů) a Kinect se zdá být nějjednodušší cesta jak to udělat. Všiml jsem si ale, že pohyby hlavy, rukou bych musel dodělat ručně, tak nevím jestli nebude snažší ty animace udělat celé ručně v Blenderu, Maxu anebo MotionBuilderu.
Jsem víceméně začátečník co se týče animování a Kinect teď prodávají ve slevě (~2 300Kč), tak nevím jestli do toho jít či nikoliv. Uměl by někdo poradit?
P.S. Na internetu jsem už hledal, ale žádné animace bipedů, které by byly vhodné a zároveň i zdarma, jsem nenašel. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 5. říjen 2012, 18:22:36 Předmět: Re: Kinect a mocap? |
|
|
Ano Kinect je dobra volba a osobně si myslím že do budoucna pro indi vývojáře vzkutku solidní zbraň. My ve studiu třeba zkoušeli tento projekt - http://www.reallusion.com/iclone/ myslim že se ti bude líbit. nyní si však šetřime finance na oficiální licenci ale jelikož ji nemáme tak mame v týmu kvalitní animátory kteří animace vytvoři ručně _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Solid.Sn
Založen: 08. 08. 2009 Příspěvky: 55
|
Zaslal: 17. listopad 2012, 22:20:30 Předmět: |
|
|
Všiml jsem si, že se tu dřív řešil mocap pomocí kinectu. Nemáte ale někdo zkušenosti s iPi Mocap Studio 2.0. a čtyřmi PS EYE (případně jinými) kamerami? Příjde mi to jako levnější a v podstatě i lepší varianta a podle videí na youtube to funguje výborně... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. listopad 2012, 01:01:30 Předmět: |
|
|
Je to legrace si s tím hrát, zejména když máš pěkný a dobře okostěný model. Ale na výrobu seriózních animací je to dost omezené - videa na youtube v podstatě ukazují vše, co se s iPi dá udělat. Takže krátká chůze, tanečky typu gangan style nebo podřep jsou OK, ale nějaká gesta nebo akce na zemi už generují nepřesnosti a nebo hůř - blbosti. Neumí to dlaně, prsty, hlavu (a tím pádem ani pusu, mimiku...), navíc to bere jen jednoho herce na scéně. Velkým záporem je i náročnost na čas (úvodní nastavení scény a následné výpočty v řádech hodin až dní) a prostor (VELKÁ místnost, kde bude dobré světlo a ideálně jen bílé stěny bez nábytku). Vystěhovávat celý obývák před každým animováním je hrozná otrava. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. listopad 2012, 12:42:50 Předmět: |
|
|
Vida, moje zkušenost je rok stará a vývoj očividně pokročil. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|