.[ ČeskéHry.cz ].
Zatím nepojmenovaná strategie

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 2. únor 2013, 03:29:33    Předmět: Zatím nepojmenovaná strategie Odpovědět s citátem

Ahoj, pustil jsem se do tvorby 2D izometrické strategické hry.



Název ani přesnou náplň hry ještě nevím, to snad přijde časem Smile
Hra je do jedné soutěže, podle pravidel může hratelná verze vyjít až po vyhlášení, ale tohle ještě nepovažuji za hratelnou verzi, ještě to není ani použitelný engine.

Programování a zvuky dělám sám, s grafikou mi teď začal pomáhat kámoš (je od něj ten světlý strom, zbytek jsem dělal ještě já, spousta grafiky je zatím jen provizorní a bude se měnit).

Tady se můžete kouknout, jak jsem kreslil věž Smile
http://www.youtube.com/watch?v=SnaYxiVvC50

Hra je napsaná v C# a XNA 3.1, takže ke svému spuštění potřebuje XNA 3.1 redist (stahujte zde: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=15163 )

Začal jsem 30. prosince 2012 a hra zatím obsahuje 7336 řádků kódu (.cs soubory), použil jsem engine ze svého staršího pokusu o XNA hru, který měl asi 2000 řádků.

Stahovat hru můžete tady: http://www.satik.eu/temp/strategy.zip

Na video ze hry se můžete kouknout zde (betaverze, napsáno jako odreagování od strategie):
soubor s videem: http://www.satik.eu/temp/movie.svc
knihovna kodeku: http://www.satik.eu/temp/SVClib.dll
přehrávač pro tento kodek: http://www.satik.eu/temp/splayer.exe
(omlouvám se za pomalost, vykreslování videa je softwarové přes pictureBox a evidentně to nestíhá kreslit ve fullHD, takže je nutné to sledovat v menším okně Smile )

Nelekejte se té hromady healthbarů, je to poslední věc, kterou jsem přidával a zobrazuje se i nad stromy apod., kde se v budoucnu zobrazovat nebude Smile

Ještě na závěr otázka - nevíte o nějakém rozumném způsobu, jak řešit kolize jednotek, resp. nějaké formace? Vyřešil jsem už zasekávání jednotek o sebe, ale když jde skupina jednotek na jedno místo, tak se neshromáždí do chumlu, ale jsou ve frontě jako na banány... Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 2. únor 2013, 10:20:38    Předmět: Re: Zatím nepojmenovaná strategie Odpovědět s citátem

satik napsal:

Ještě na závěr otázka - nevíte o nějakém rozumném způsobu, jak řešit kolize jednotek, resp. nějaké formace? Vyřešil jsem už zasekávání jednotek o sebe, ale když jde skupina jednotek na jedno místo, tak se neshromáždí do chumlu, ale jsou ve frontě jako na banány... Very Happy


Sám jsem neimplementoval, google našel třeba tohle : http://www.gamasutra.com/view/feature/131721/implementing_coordinated_movement.php
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 2. únor 2013, 18:03:30    Předmět: Re: Zatím nepojmenovaná strategie Odpovědět s citátem

satik napsal:
Nelekejte se té hromady healthbarů, je to poslední věc, kterou jsem přidával a zobrazuje se i nad stromy apod., kde se v budoucnu zobrazovat nebude
Pokud ta hra bude o ochraně stromů a zachraňování lesů, tak bych je tam klidně nechal.

A to by klidně být mohla, když stejně "ještě nevíš".
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 3. únor 2013, 08:56:47    Předmět: Odpovědět s citátem

XNA is dead. Long live XNA!

Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 3. únor 2013, 09:50:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Crypton napsal:
XNA is dead. Long live XNA!

Wink


To je tak na rozpoutání flamu Very Happy
Rozhodně bych ukončenou podporu Microsoftu neviděl jako důvod nevyvíjet v XNA. Když je navíc k dispozici MonoGame.

Když má člověk XNA rád, nemusí ho opouštět, hry budou pořád na počítačích fingovat, i na Windows 8 Smile
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 3. únor 2013, 15:17:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Bude to spis bezna strategie na zpusob age of empires/stronghold/heroes nebo tak neco Very Happy

XNA tam mam jen jako zobrazovadlo a na hudbu nez tam nacpu (asi) FMOD, takze ho muzu kdykoliv vymenit, stejne z nej pouzivam jen funkce jako nakresliTexturu nebo vypisText a management textur atd. mam vlastni... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 3. únor 2013, 16:52:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to si rozmysli, jesli to bude jako Age of Empires, nebo Heroes. Řekl bych, že to jsou celkem dost rozdílné hry a vyžadují i různý přístup k programování.

Jinak u hry zatím není moc co komentovat. Počkám až na další fázi hry.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 3. únor 2013, 17:59:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Mně to zatím připomíná Darkness Springs Defense


ps: tvůj strom se mi líbí víc, než od nového grafika
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 3. únor 2013, 19:35:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Spíš to bude blíž k Age of Empires, ta směs her byla jen příklad, z čeho chci čerpat inspiraci (jakože třeba možná budou na mapě neutrální budovy, které po zabrání hráčem mu budou produkovat suroviny - po vzoru Heroes apod.) Smile

Oba stromy byly zatím jen testovací, u toho jeho (byl to jeho první obrázek do hry) jsme se shodli na tom, že je "radioactive" a už ho tu někde mám i předělaný, vysvětloval jsem mu pak i nějaké stínování a tak, tak další obrázky snad budou lepší - spolupracovníky je nutné si vychovávat k obrazu svému Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna