Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 25. únor 2013, 17:43:12 Předmět: Program na texturovanie modelov |
|
|
caute hladam program na texturovanie modelov ktory je kompatibilny s 3ds maxom
preco netexturjuem v maxe?
1. nema ma to kto naucit (dobra dusa by sa zisla)
2. absolutne nechapem uwv
3.vysvetlovat unwrap na kocke je useless lebo v maxe to zarovna hned
a co chcem? chcem otexturovat hlavu telo brenie metalyzu a tie veci krabicu truhlu a tieto podobne veci _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rexistens
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 62 Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno
|
Zaslal: 25. únor 2013, 19:40:15 Předmět: Re: Program na texturovanie modelov |
|
|
Tak pokud nechapes mapovani (UVW) tak myslim nema cenu se poustet do neceho dalsiho;)
Navic to neni nic sloziteho, je tam spousta vychytavek a organicke veci se ti namapuji v podstate sami pomoci nastrojů Peel (Pelt map) v modifikátoru Unwrap UVW.
Jinak ten pristup " nema mne to kdo naucit" je docela dost hrozny;) kdyz jsem se to zacinal ucit ja, tak nebyl internet plny navodu, to byl pak problem neco dohledat kdyz mi to neslo. Dneska najdes miliony videotutorialu na vsechno co te trapi na youtube.
na mapovani postavy zde:
http://www.youtube.com/watch?v=bFx1p4PUanQ
chce to hlavne zlepsit pristup;) _________________ Osobní stránky a portfolio
Stránky BlueA www.bluea.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 25. únor 2013, 19:58:09 Předmět: |
|
|
dakujem navod ktory som pochopil ale neviem kde je funkcia pelt lebo on to ma oddelene _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rexistens
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 62 Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 25. únor 2013, 22:29:20 Předmět: |
|
|
tak vdaka aj tebe no ja modelujem high-poly modely a tam je zaoblovanie a polygonov je dost vela (wirefram,siet) takze bude lepsie ak model bude hranaty a na to hodim texturu?
a ked dam zaoblit rozhodi sa textura? _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 25. únor 2013, 22:31:43 Předmět: |
|
|
ak smiem poprosit www.imgupload.sk tam rozlisenie neznizuje _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Rexistens
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 62 Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno
|
Zaslal: 28. únor 2013, 20:52:11 Předmět: |
|
|
nemas tam udelany spravne (nebo spis vubec) svy... svu by melo byt co nejmin a v mistech kde jsou bud svy primo na tom co delas nebo tam nebudou moc videt (pokud to teda nehodlas pak opravovat...potom to nehraje roli)..pak by meli byt na vhodnych mistech kvuli tvorbe LODu, ale tak to tebe urco zajimat nemusi;) _________________ Osobní stránky a portfolio
Stránky BlueA www.bluea.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 1. březen 2013, 15:58:20 Předmět: |
|
|
no sak aj svy mam
z jednej baklararskej prace
Zloţitejšie modely, ako sú ľudská hlava, zvieratá a podobné časti, by sa len ťaţko namapovali
prostredníctvom skôr spomenutých metód. K tejto úlohe slúţi mapovacia technika
Pelt Mapping (okrajovo spomenutá v kapitole 2.3.2 Mapovanie zložitých objektov). Pomocou
tejto techniky sa rýchlo získava rovnomerne rozloţená mapovacia šablóna, a to roztiahnutím
3D modelu v miestach švov. Toho sa dosiahne pomocou rozpínacieho kruhu
(Strecher). Na jeho obvode sú vrcholy, v ktorých bol definovaný šev. Po zapnutí funkcie
Pelt sa zvyšok modelu začne priťahovať k okrajom rozpínacieho kruhu _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 1. březen 2013, 16:37:50 Předmět: |
|
|
no a mne to tak netaha a nasiel som problem nemam deliacu ciaru vzadu na hlave o ktoru sa to roztiahne _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 1. březen 2013, 19:31:59 Předmět: |
|
|
Casto je to nejtezsi na grafice vytvorit zajimavej design a tahle kostka je toho priklad takze doporucuju se na to uplne vykaslat vzit si nejakej peknej funkcni design nekoho jinyho a zkusit to prevest do 3d a nebo si otevrit 2d editor/tuzku a papir a zkusit neco navrhnout driv nez zacnes cokoliv delat ve 3d editoru.
Radeji ani nebudu mluvit o flow... |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Rexistens
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 62 Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno
|
Zaslal: 4. březen 2013, 19:54:05 Předmět: |
|
|
no je to docela dost strasne - jak rozmisteni svu, tak nerovnomerne pokryty texely
Je mi jasne, ze se to teprve ucis, ale ted to mas proste spatne _________________ Osobní stránky a portfolio
Stránky BlueA www.bluea.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|