.[ ČeskéHry.cz ].
3ds Max-Skin

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 13. únor 2012, 16:14:14    Předmět: 3ds Max-Skin Odpovědět s citátem

Caute.

Mam problem urobim primitivnu postavu nahodim kosti ale ono bud sa to vobec nehybe alebo sa to hybe tak ze taha zvysok tela a ako sa pouziva skin na toto?Alebo sa pouziva nieco ine?
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
tom.drin



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 65

PříspěvekZaslal: 14. únor 2012, 09:32:43    Předmět: Odpovědět s citátem

K modelu postavy přiřadíš modifikátor Skin. Skinování funguje v principu tak, že určíš který vertexy bude ovlivňovat pohyb každý jednotlivý kosti (popřípadě s jakou váhou je bude ovlivňovat).
Je několik způsobů jak to můžeš nastavit. První možnost je přes obálky - tzn. určíš do jaký vzdálenosti bude ta kost ovlivňovat vertex. Druhá možnost je to nastavit natvrdo ručně....vybereš si vertexy, vybereš si kost a nastavíš váhu. A třetí možnost je ty váhy kreslit.

Jak přesně se to dělá si najdeš v helpu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 8. říjen 2012, 18:09:55    Předmět: Odpovědět s citátem

caute tak po dlhsej dobe ohladom toho animovania som sa v tom posunul vo videu je to roboticka noha je pouzite spline ik solver a je to schematicky zrobene kedze toto forum nepodporuje priamy upload tak tu je link http://uloz.to/xe8UvdM/noha-avi

a obrazok schemy je tu http://imgupload.sk/viewer.php?file=6n8imrbtgb9i9gbe1wgc.png

ide mi to ze ked ja pohnem nohou viem pohnut aj chodidlom ale neviem pohnut tym vrchom je to "nehybny" bod da sa to nejako zmenit ide mi o roboticku nohu takze skinovanie nepripada v uvahu


tom.drin Zaslal: 14. únor 2012, 09:32:43 Předmět:

K modelu postavy přiřadíš modifikátor Skin. Skinování funguje v principu tak, že určíš který vertexy bude ovlivňovat pohyb každý jednotlivý kosti (popřípadě s jakou váhou je bude ovlivňovat).
Je několik způsobů jak to můžeš nastavit. První možnost je přes obálky - tzn. určíš do jaký vzdálenosti bude ta kost ovlivňovat vertex. Druhá možnost je to nastavit natvrdo ručně....vybereš si vertexy, vybereš si kost a nastavíš váhu. A třetí možnost je ty váhy kreslit.

Jak přesně se to dělá si najdeš v helpu. nenasiel som to tam
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 8. říjen 2012, 20:37:29    Předmět: Odpovědět s citátem

japaja napsal:
ide mi to ze ked ja pohnem nohou viem pohnut aj chodidlom ale neviem pohnut tym vrchom je to "nehybny" bod da sa to nejako zmenit ide mi o roboticku nohu takze skinovanie nepripada v uvahu

Proč by jako neměl být skin použitelný na robotickou nohu? Se skinem můžeš udělat cokoliv...

OT: Sakra, to se ve škole už nepíšou diktáty? Ty tvé věty postrádají jakoukoliv interpunkci. Mám dost velké problémy to po Tobě občas přečíst a hlavně pochopit význam věty...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 8. říjen 2012, 21:57:51    Předmět: Odpovědět s citátem

OT: sorry budem sa snažiť písať s diakritikou

prečo? skin šak ja neviem najsť navod na to jednoduchy,logicky ne polhodinovy,nepochopiteľný ak mi najdeš navod ako použiť na toto skin tak klobuk dole
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2012, 08:05:06    Předmět: Odpovědět s citátem

k tomuto nepotrebujes ziaden skin, pouzi linkovanie v maxovi, malo by sa to nachadzat na hlavnej liste, ak si dobre pamatam. S tym nalinkujes objekt na objekt, teda rovno na kosti. Cize to co predstavuje chodidlo, nalinkusej na kost co predstavuje chodidlo atd... Skin sa pouziva na organicke alebo objekty, ktore sa ohybaju.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2012, 10:26:44    Předmět: Odpovědět s citátem

aha diki a keď je tam klb teda časť koleno ta guľa to kam linknut?
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2012, 14:42:34    Předmět: Odpovědět s citátem

to podla toho ci chces aby sa otacal alebo nie, ak ho chces mat staticky ten klb, tak ho prichit k tej hornej casti nohy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2012, 20:42:21    Předmět: Odpovědět s citátem

no berme že je to lytko ako spodna časť nohy a ten klb "koleno" je taka tyč cez to http://imgupload.sk/viewer.php?file=wyb1tsi7n8lk019kfk1s.jpg
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 17:44:03    Předmět: Odpovědět s citátem

lock zmazat poprosim uz to ovladam Smile
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 26. únor 2013, 09:22:29    Předmět: Odpovědět s citátem

japaja napsal:
OT: sorry budem sa snažiť písať s diakritikou

OT: a jak to souvisí s tím, že ti bylo vytýkáno nepsaní interpunkce (čárek atd. ve větách? Wink)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
LukeMak



Založen: 08. 02. 2013
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: 4. březen 2013, 12:19:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Resim asi podobny problem. Mam model slozeny z nekolika editable mesh a chci na vsechny editable mesh aplikovat jeden skin modifikator a nastavit, aby kazda kost ovladala jen jeden editable mesh (takze rigid body). Zkousel jsem vechno mozny, ale neprisel jsem na to jak jednoduse proste vybrat, ze tyto vrcholy ovlada pouze tato kost, nebo ještě lepe tento editable mesh ovlada pouze tato kost.

Vim jak to vyresit - staci na kazdy editable mesh zvlast pouzit skin a nastavit kost, na kterou se to ma vazat, ale ja kvuli dalsimu postupu potrebuju, aby to bylo vsechno pod jednim modifikatorem skin.

Diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna