Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 4. březen 2013, 20:24:40 Předmět: |
|
|
ano asi je to zle dobre ale ako amm vediet ze ako to je spravne? skade ? z prsta si to vytiahnut skusal som neslo.. _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rexistens
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 62 Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 4. březen 2013, 20:52:11 Předmět: |
|
|
ako nechcem byt nejaky mudri ale vsetko tam je modelovanie a rozlozit kocku v uvw viem nic nejake texturovanie zaklady s uvw a dalsie a dalsie _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 4. březen 2013, 22:10:22 Předmět: |
|
|
ok odskusal som druhy sposob co sa viac priblizuje tomu co si poslal
http://imgupload.sk/viewer.php?file=x4gk0dhjgtyy79btjtro.png
povie mi niekto ako by ste to otexturovali? ako dobre kocku som uz robil ale objekt co ma 5 stran nema vyznam texturovat ten viem _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 5. březen 2013, 04:43:46 Předmět: |
|
|
-Pokud mas model symetrickej na obou stranach tak polovinu smaz usetris si polovinu prace pak ji obnovis modifikatorem mirror a svarenim vertexu uprostred.
-Sice se to netyka mapovani ale zkus pouzivat editable poly misto editable mesh ma dobry nastroje jako swift loop ktery jsou vazne uzitecny a taky ma dobry nastroje na selekci (shrink,grow,ring,loop).
-Model je geometricky hodne jednoduchej vazne nevim kde si vzal takovy strasny mnostvi casti je to bordel a nikdo se v tom nevyzna optimalne bych to videl tak kolem 11 casti ty jich tam mas snad 40 vcetne takovejch dvoupolygonovejch cumprdliku a uplne nejvic me udivuje ta rovna cast vpravo nahore to kde si vzal?
Doufam ze tohle nehodlas animovat protoze to dopadne dost blbe. |
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 5. březen 2013, 16:24:06 Předmět: |
|
|
model som zrobil sam trosku ucty ale mesh preto lebo to uwv neslo a swift loop otom som tiez nepocul skade mam take nieco vediet
ok skusim to ako vravis _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rexistens
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 62 Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno
|
Zaslal: 5. březen 2013, 20:09:58 Předmět: |
|
|
trosku ucty:D
edit: timhle pristupem to daleko nedotahne... bud chces pradit a zlepsovat se, nebo si budes dal trvat na tom, ze to nejde.. osobne nez se delat s timhle zmrsenym modelem, tak bych zacal znova podle tutorialu, jak se modeluje postava...tech jsou na netu mraky...
http://www.3dsoftware.cz/3dportal/clanek.aspx?id=1642 sem bych proste krok za krokem podle tohodle tutorialu a nemuzes nic pokazit... _________________ Osobní stránky a portfolio
Stránky BlueA www.bluea.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 6. březen 2013, 19:50:17 Předmět: |
|
|
Mozna sme na nej vazne moc tvrdy...
Co se tutorialu tyce tak me se moc libi CG Cookie http://cgcookie.com/max/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 6. březen 2013, 22:02:25 Předmět: |
|
|
Ten model je špatně, o tom asi není pochyb.
Ono naučit se modelovat zrovna na postavě, je docela oříšek. Jde to, ale abys pochopil základy - polyflow, UVW atd. je vhodnější něco, co už existuje a je k tomu dostupný slušný výkres a reference.
Obvykle se používají auta (protože ty dnešní mají design velmi podobný organickým objektům a jsou dobře zdokumentované - výkresy, fotky, videa).
Ačkoliv už s Maxem pár let nedělám, platí několik jednoduchých pravidel:
1.) Existuje-li něco v reálu, udělej to ve 3D stejně
Těch pravidel by mohlo být víc, ale tohle jedno stačí.
Nevíš, jak rozmístit pruhy polygonů na těle? Podívej se do učebnice anatomie, jak po těle probíhají svaly - to určuje téměř ideální rozložení polygonů. U aut jsou to směry hran a tvar odlesků.
Nevíš jak umístit švy na postavu? Vytáhni ze skříně triko a kalhoty a podívej se, kde jsou sešité - to je zároveň i ideální umístění švů ve 3D, prostě proto, že ani v reálu není zvoleno náhodně (ve skutečnosti jde o ideální využít plochy látky, minimální deformaci tvaru a co největší skrytí švů).
I plochy kůže se nejlépe rozříznou tak, jak by ji rozřízl někdo při preparaci (to může být nechutná představa, ale pokud půjdeš do anatomického muzea, můžeš se podívat, jak vypadá třeba preparát ruky, kde je ta kůže rozřezaná).
Navíc tahle metoda Peltu není na všechny plochy vhodná, často nadělá víc škody než užitku. Budeš hodinu ladit kde mít šev pro ideální pelt, když by stačilo tam za pár vteřin plácnout planar mapping. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 7. březen 2013, 16:39:34 Předmět: |
|
|
ja nerobim box modeling ale ok mam premyslene ako to zrobim zrobim to po castaich oblek nohy ruky hlava budu oddelene _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|