.[ ČeskéHry.cz ].
Program na texturovanie modelov
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 4. březen 2013, 20:24:40    Předmět: Odpovědět s citátem

ano asi je to zle dobre ale ako amm vediet ze ako to je spravne? skade ? z prsta si to vytiahnut skusal som neslo..
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Rexistens



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 62
Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno

PříspěvekZaslal: 4. březen 2013, 20:46:31    Předmět: Odpovědět s citátem

internet je plny tutorialu...
knizek do maxe je taky hodne - napr
musi to vypadat nejak takhle http://4.bp.blogspot.com/_Hc27foH9KAw/TQa_jp4PAkI/AAAAAAAADx0/NYaC03Q8PgM/s1600/CharacterTutorial+UV_map.jpg


Tutorialy tu http://www.grafika.cz/rubriky/3dscena/3ds-max-139012cz - je lepsi zacit necim lehcim a na tom nasprtat principy - nez zrovna postavou
_________________
Osobní stránky a portfolio
Stránky BlueA www.bluea.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 4. březen 2013, 20:52:11    Předmět: Odpovědět s citátem

ako nechcem byt nejaky mudri ale vsetko tam je modelovanie a rozlozit kocku v uvw viem nic nejake texturovanie zaklady s uvw a dalsie a dalsie
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 4. březen 2013, 22:10:22    Předmět: Odpovědět s citátem

ok odskusal som druhy sposob co sa viac priblizuje tomu co si poslal

http://imgupload.sk/viewer.php?file=x4gk0dhjgtyy79btjtro.png

povie mi niekto ako by ste to otexturovali? ako dobre kocku som uz robil ale objekt co ma 5 stran nema vyznam texturovat ten viem
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zpirit



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 53
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: 5. březen 2013, 04:43:46    Předmět: Odpovědět s citátem

-Pokud mas model symetrickej na obou stranach tak polovinu smaz usetris si polovinu prace pak ji obnovis modifikatorem mirror a svarenim vertexu uprostred.

-Sice se to netyka mapovani ale zkus pouzivat editable poly misto editable mesh ma dobry nastroje jako swift loop ktery jsou vazne uzitecny a taky ma dobry nastroje na selekci (shrink,grow,ring,loop).

-Model je geometricky hodne jednoduchej vazne nevim kde si vzal takovy strasny mnostvi casti je to bordel a nikdo se v tom nevyzna optimalne bych to videl tak kolem 11 casti ty jich tam mas snad 40 vcetne takovejch dvoupolygonovejch cumprdliku a uplne nejvic me udivuje ta rovna cast vpravo nahore to kde si vzal?

Doufam ze tohle nehodlas animovat protoze to dopadne dost blbe.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 5. březen 2013, 16:24:06    Předmět: Odpovědět s citátem

model som zrobil sam trosku ucty ale mesh preto lebo to uwv neslo a swift loop otom som tiez nepocul skade mam take nieco vediet Question


ok skusim to ako vravis
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Rexistens



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 62
Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno

PříspěvekZaslal: 5. březen 2013, 20:09:58    Předmět: Odpovědět s citátem

trosku ucty:D
edit: timhle pristupem to daleko nedotahne... bud chces pradit a zlepsovat se, nebo si budes dal trvat na tom, ze to nejde.. osobne nez se delat s timhle zmrsenym modelem, tak bych zacal znova podle tutorialu, jak se modeluje postava...tech jsou na netu mraky...
http://www.3dsoftware.cz/3dportal/clanek.aspx?id=1642 sem bych proste krok za krokem podle tohodle tutorialu a nemuzes nic pokazit...
_________________
Osobní stránky a portfolio
Stránky BlueA www.bluea.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zpirit



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 53
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: 6. březen 2013, 19:50:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Mozna sme na nej vazne moc tvrdy...

Co se tutorialu tyce tak me se moc libi CG Cookie http://cgcookie.com/max/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 6. březen 2013, 22:02:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Ten model je špatně, o tom asi není pochyb.
Ono naučit se modelovat zrovna na postavě, je docela oříšek. Jde to, ale abys pochopil základy - polyflow, UVW atd. je vhodnější něco, co už existuje a je k tomu dostupný slušný výkres a reference.
Obvykle se používají auta (protože ty dnešní mají design velmi podobný organickým objektům a jsou dobře zdokumentované - výkresy, fotky, videa).


Ačkoliv už s Maxem pár let nedělám, platí několik jednoduchých pravidel:
1.) Existuje-li něco v reálu, udělej to ve 3D stejně

Těch pravidel by mohlo být víc, ale tohle jedno stačí.

Nevíš, jak rozmístit pruhy polygonů na těle? Podívej se do učebnice anatomie, jak po těle probíhají svaly - to určuje téměř ideální rozložení polygonů. U aut jsou to směry hran a tvar odlesků.
Nevíš jak umístit švy na postavu? Vytáhni ze skříně triko a kalhoty a podívej se, kde jsou sešité - to je zároveň i ideální umístění švů ve 3D, prostě proto, že ani v reálu není zvoleno náhodně (ve skutečnosti jde o ideální využít plochy látky, minimální deformaci tvaru a co největší skrytí švů).
I plochy kůže se nejlépe rozříznou tak, jak by ji rozřízl někdo při preparaci (to může být nechutná představa, ale pokud půjdeš do anatomického muzea, můžeš se podívat, jak vypadá třeba preparát ruky, kde je ta kůže rozřezaná).
Navíc tahle metoda Peltu není na všechny plochy vhodná, často nadělá víc škody než užitku. Budeš hodinu ladit kde mít šev pro ideální pelt, když by stačilo tam za pár vteřin plácnout planar mapping.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 7. březen 2013, 16:39:34    Předmět: Odpovědět s citátem

ja nerobim box modeling ale ok mam premyslene ako to zrobim zrobim to po castaich oblek nohy ruky hlava budu oddelene
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna