Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
koso
Založen: 28. 05. 2009 Příspěvky: 110
|
Zaslal: 6. březen 2013, 14:32:10 Předmět: Geometry shader input[GLSL] |
|
|
Z vertex shaderu posielam gl_Position pre jediny vertex. Geometry shader vyzera takto
kód: |
#version 330 core
layout(points) in;
layout(triangle_strip, max_vertices = 4) out;
.
.
.
void main()
{
vec3 Pos = gl_in[0].gl_Position.xyz;
.
.
. |
pri kompilacii ma geometry shader nasledujucu chybu:
kód: |
C7544: OpenGL requires geometry inputs to be arrays |
moze mi to niekto objasnit? je to moja prva skusenost s geom shaderom
vopred dakujem za odpoved |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 6. březen 2013, 15:34:25 Předmět: |
|
|
Máš tam něco v těch třech tečkách? Problém je v tom, že OpenGL ti do geometry shaderu posílá atributy všech vertexů. To znamená, že tvůj program dostane jejich array.
Abych ilustroval, tak v geometry shaderu tahle deklarace atributu
vyhodí tu tvou chybu a správně je
kód: |
in vec4 test[];
...
vec4 tmp = test[1]; //vrátí atribut test druhého vertexu |
a podobně. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna