Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mivoj
Založen: 11. 12. 2012 Příspěvky: 32
|
Zaslal: 20. březen 2013, 23:23:54 Předmět: |
|
|
Chlapi na klasckou 3D FPS hru v žánru Stargate bych si moc přál, aby vyšla hra, ale já jsem rád, že jsem vůbec tohle seskládal dohromady. Takže vím, že na to nemám, ale chtěl jsem si pro rádost to zkusit vytvořit a oživit si jen bránu, proto to chcu spíš jako simulátor.
Sonic: Kté grafice nevím bohužel, proč ti to nejde spustit korektně, ale podle asi specifikace má ta grafika podporovat Opengl v1.5. Tu podporuje i grafika na nooteboku Intel GMA 4500M s Win XP a jede to na něm bez problému.
Právě kvuli té grafice se zatím snažím, aby ten simulátor rozjela každá grafika, která minimálně podporuje specifikaci Opengl 1.5. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 20. březen 2013, 23:32:28 Předmět: |
|
|
Mivoj: Nedávno jsem dokoukal SGC, takže jsem rád, že jsi zkusil toto téma. Já si myslím, že je skvělý, že jsi se do toho takhle pustil, jen u toho vytrvat. Podle mě jsi na dobré cestě.
Zkus k té hře přidat třeba nějaké logování, takhle čert ví, kde může být chyba.
DespeRadoX: nojo, však já to chápu _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 21. březen 2013, 00:27:00 Předmět: |
|
|
tak som(aby som nevypadal ako blb) precital info.txt (readme som nenasiel)
hned prvy riadok ma naviguje na instalaciu oalinst
tak som hodil do google oalinst
hned druhy riadok mal v nadpise nieco o malware
tu som skoncil a pocitam ze kazdy neopenglfanatik tam skonci tiez
ako nie ze by som sa bal ale je to podla mna dost vtipne _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 21. březen 2013, 01:40:17 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
tak som(aby som nevypadal ako blb) precital info.txt (readme som nenasiel)
hned prvy riadok ma naviguje na instalaciu oalinst
tak som hodil do google oalinst
hned druhy riadok mal v nadpise nieco o malware
tu som skoncil a pocitam ze kazdy neopenglfanatik tam skonci tiez
ako nie ze by som sa bal ale je to podla mna dost vtipne |
To se teda divím, že s touhle paranoiou vůbec používáš Windows |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 21. březen 2013, 01:44:59 Předmět: |
|
|
Za tie prachy?
Edit1: S akou paranojou? Kto ta poslal?
Casnacaj. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
P1trs
Založen: 17. 02. 2013 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 21. březen 2013, 02:40:43 Předmět: |
|
|
vsak oalinst je tam pribaleny netreba nic stahovat
kdyz jsem sel po schodech, tak se mi udelalo blbe, mel bys tam dat asi radsi jednu plosinu |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 25. březen 2013, 23:29:27 Předmět: Re: SG Simulator |
|
|
Čau, trochu pozdní reakce, ale přece:
Líbí se mi to, je to fajn! Jen tak dál.
Ten FOV bych možná zvětšil na 90, co se týká kolizí, není to tak zlé. Ono totiž udělat opravdu slušný character controller není úplně easy (oceňuji každého, kdo to zkusí sám). Něco jiného je mít landscape, kde ti jenom něco leze po zemi a jednoduchou kolizní geometrii, kde se to dá řešit i ve 2d - například Driftmoon používá box2d, i když se tváří jako 3d. Přemýšlel jsi o tom, použít pro kolize lowpoly geometrii? Nemusím se přece zaseknout o každý šroub (tohle nebylo na tebe:) a bojovat s geometrií složitějších modelů. Navíc to bude i rychlejší.
[waay OT]
Hrál jsem teď chvíli Carrier Command a oni tam asi počítají kolize s každým trojúhelníkem či co, taky jsem tam našel místa, kde to skákalo jako o život.
Ještě si trochu při té příležitosti zanadávám:
FOV taky dost pod 90, což mě vždycky vytáčí (argumenty, že je menší frustum a ušetří výkon, neberu).
Droid zaseklý v šutru, části mapy, kam jsem asi neměl chodit, takže tam heightmapa byla dost strmá a viděl jsem natažené texely (fuj!), pak jsem nemohl vylézt, tak mě pro jistotu "zabila" neviditelná killzone.
Zajímalo by mě, kdo tomu dělal level design a vlastně i gamedesign?Vypnul jsem to, když jsem došel do nějaké části, kde jezdil vlak nebo co a projížděl force fieldem, kterým já jsem nemohl a poté, co jsem zmáčkl jakýsi button mi voice actor řekl něco ve smyslu "hmm...to tlačítko vypnulo silové pole", to si dělají z hráčů pr..l nebo co?! Takže ke strategické části jsem se nedostal a mažu.
A přitom Black Elementi (vím, že CC je už pod BI) dělali dobré věci, Shade se mi moc líbil, jak engine, tak hra celkově. Alphu Prime jsem hrál chvíli: graficky lepší, ale moc mě to nezaujalo.
Nicméně toto ... nevím co na to říct. Snad jen WTF?!
To jsou dnes opravdu všechny (rádoby)AAA hry totální shit s prominutím?
To už umí hry dělat jenom Blizzard a někteří Indies?
[/waay OT]
Poslední poznámka: ten openal32.dll mi hlásil nějakou chybu, když jsem to smazal, tak všechno v pohodě (měl jsem OpenAL nainstalované). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mivoj
Založen: 11. 12. 2012 Příspěvky: 32
|
Zaslal: 26. březen 2013, 22:15:08 Předmět: Re: SG Simulator |
|
|
mar napsal: |
Čau, trochu pozdní reakce, ale přece:
Ten FOV bych možná zvětšil na 90, co se týká kolizí, není to tak zlé. Ono totiž udělat opravdu slušný character controller není úplně easy (oceňuji každého, kdo to zkusí sám). Přemýšlel jsi o tom, použít pro kolize lowpoly geometrii? Nemusím se přece zaseknout o každý šroub (tohle nebylo na tebe:) a bojovat s geometrií složitějších modelů. Navíc to bude i rychlejší.
Poslední poznámka: ten openal32.dll mi hlásil nějakou chybu, když jsem to smazal, tak všechno v pohodě (měl jsem OpenAL nainstalované). |
Ahoj díky za reakci a rady. K tomu FOV mám nastavené zatím co je a bylo 45 a přijde mně to reálnější a možná ještě trochu doupravím. Je to sice 2x mín, ale když to zvednu na těch 90 tak mně to nepřijde jako realný pohled, protože to vypadá pak jako bych se díval rybým okem a objekty jsou vzdálenější což taky vypadá podle mně hrozně. No pokud bys to chtěl testovat tak můžu v přiští verzi to nechat aby se to dalo upravovat.
O lowpoly geometrii jsem přemyšlel, ale zatím to myslím nemá cenu tam přidávát, protože ta mapa neni zas tak velká, aby to mělo takový význam.
Ten OpenAL32.dll by snad už neměl blbnout. Dal jsem tam jiný soubor jinak ho vymažte. V novější verzi se už dá upravit ovládání. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 26. březen 2013, 23:04:59 Předmět: |
|
|
no vidis , da sa to aj bez toho aby som nieco musel instalovat.
....
Takze...islo to...tazko tu nieco hodnotit alebo okomentovat. FOV mi nejak nevadil...suradnice som naklikal.....emzaci ns mna nevybehli...to bolo cele
Ale snahu cenim, prostredie SG s toho poznat hned, a ked sa to dobre otexturuje a prida sa par shaderov tak to bude najbrutalnejsi simulator vytacania hviezdnj brany ak slubis kupujucim ze po vytoceni spravnej adresy nastane mimozemska invazia tak mas zabezpeceny predaj a kopec nerdov co po nociach vytacaju adresy a zdielaju si ich na nete _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mivoj
Založen: 11. 12. 2012 Příspěvky: 32
|
Zaslal: 26. březen 2013, 23:45:35 Předmět: |
|
|
DespeRadoX: Jsem rád, že ti to jde spustit. Já vím, že toho moc simulátor nenabízí, protože to neni v mojích silách, ale snažím sem tam udělat pár technickým drobností které jestě můžu zvládnout. No pokud se ti podařilo vytočit bránu tak těžko z tama něco vyleze, tedy pokud bys spíš ty nechtěl jí projit což zatím ani nebude možné, protože neni vůbec vytvořena mapa té oblasti ani ji netvořím, když nemám aspon trochu dotvořenou tu základní. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 27. březen 2013, 00:00:57 Předmět: |
|
|
preco by nemohlo vyliezt? pozeral som snad ja iny serial nez ty? brana bola obojsmerna...
ad..dovod preco je invazia emzakov lepsia nez prieskum ineho sveta: jednoduchsie je zvysok deja sustredit na obranu zakladne ako pracne vytvarat dalsie prostredie-prostredia...narocnost na pocet postav ostava ale narocnost na prostredie sa znizi na 0
chapem ze okrem toho vytacania uz nebude nic viac...ziadne invazie ani nic ine...ja som len nedhodil moznost monetizacie ktora sa tu naskytuje _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 27. březen 2013, 09:52:23 Předmět: |
|
|
nie hviezdna brana bola jednosmerna. dalo sa prejst iba smerom odkial sa vytocilo. spetne presli len elektromagneticke vlny. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 27. březen 2013, 10:20:53 Předmět: |
|
|
v tom pripade sry. Ak je to tak , tak potom naozaj ostava len dorobit prostredia na druhej strane.
Ale aj tak mam pocit ze to slo oboma smermi, odkial mam taku halucinaciu? _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 27. březen 2013, 10:31:32 Předmět: Re: SG Simulator |
|
|
Mivoj napsal: |
K tomu FOV mám nastavené zatím co je a bylo 45 a přijde mně to reálnější a možná ještě trochu doupravím. Je to sice 2x mín, ale když to zvednu na těch 90 tak mně to nepřijde jako realný pohled, protože to vypadá pak jako bych se díval rybým okem a objekty jsou vzdálenější což taky vypadá podle mně hrozně. No pokud bys to chtěl testovat tak můžu v přiští verzi to nechat aby se to dalo upravovat.
|
No měl jsem na mysli horizontální FOV. Ale fajn - když přidáš možnost nastavení FOVu (klidně vertikálního), rád to otestuji. |
|
Návrat nahoru |
|
|
P1trs
Založen: 17. 02. 2013 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 27. březen 2013, 13:21:56 Předmět: |
|
|
Branou slo projit obema smery. To by to ti Antikove dost blbe navrhli kdyby to slo jen jedim smerem |
|
Návrat nahoru |
|
|
|