Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 22. červen 2013, 07:59:02 Předmět: |
|
|
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Val
Založen: 18. 06. 2013 Příspěvky: 19
|
Zaslal: 22. červen 2013, 08:09:46 Předmět: |
|
|
AVG žádnou hrozbu nehlásí |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 22. červen 2013, 11:44:03 Předmět: |
|
|
Tak mám stáhnuto, asi rok odehrán -> moje šuntička to rozjela. Zatím v rychlosti pár připomínek:
1) Problém s avastem jako Houp
2) Kliknutím někam na dolní obrazovku se mi hra minimalizuje (jako bych klikl na hlavní panel ve Windows)
3) Postavil jsem důl na železnou rudu těsně vedle balvanu s rudou, ale lidi odmítali těžit. Dobu jsem nemohl přijít na to, kde je problém (nástroje byly, jídlo měli). Pak jsem si ale všiml textu, že v okolí je 0% rudy. Tak k čemu je teda ta ruda na povrchu? To jde těžit jenom v místech, kde jsou cedule se surovinama?
Dál jsem se zatím s problémy nesetkal. Musím ale pochválit, že jsi to dělal dlouho do noci a taky chválím vážně pěknou hudbu. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 22. červen 2013, 11:58:31 Předmět: |
|
|
Tiez mam Avast a ten isty problem pri rozbalovani. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 22. červen 2013, 12:46:38 Předmět: |
|
|
Díky všem za reakce, takže:
Houp a další Avastaři: dle různých fór je to nějaká přecitlivělost Avastu na některé exáče, zkuste stáhnout a rozbalit novou verzi VDistro:
http://www.archamon.com/download/VDistro.zip (Google Chrome mi sice hlásí, že se běžně nestahuje a že může být nebezpečný, ale to bude asi ta americká paranoia) ... asi to teď nepomůže, ale až bude trochu času zkusím tento soubor zahrnout do celého zipu
sonic:
2/ jaké používáš rozlišení, příp. fullscreen ?
3/ přesně tak - povrchová ruda se vůbec netýká podzemní - tato se těží normálně kameníkama (není špatný nápad to do budoucna propojit) - jenom pro doplnění: klikni pravým kdekoliv na mapu (kde není žádný jiný objekt) a máš možnost hledat rudu ... ruda obecně je na hodně místech, jenom není označena
chtělo by to pořádný podrobný tutoriál, kde bych všechny ty nuance zohlednil ...
hudba je pěkná, ale není to moje práce - dělal ji borec, který se zove DeepMind _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 22. červen 2013, 14:49:05 Předmět: |
|
|
ked uz sme pri tej hudbe, v tejto verzii sa mi stalo ze jedna skladba neskoncila a prekrivala sa s dalsou, alebo isli naraz dve mozno aj tri, ale to som su uz neni isty.
Inac potesi ze sa hudba paci . |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 22. červen 2013, 15:44:54 Předmět: |
|
|
Nějaké postřehy, in no particular order:
1) Nešlo mi klikat na tlačítko >> u výběru budov (ale << fungovalo), změna výšky šla jenom dolů (a to kolečkem i Page Up/Down), takže jsem po tomhle zjištění musel permanentně hrát s kamerou na nejnižším stupni , logy se scrollovaly vždycky, když jsem na ně najel, a to jenom dolů. Nějak mi připadá, jako by to spolu souviselo . Velmi frustrující.
2) Vojáci se odselectují po každém rozkazu. Při lovu pár nepřátel, kteří si jdou svou cestou, je pak micromanagement opravdu těžký.
3) Vojáci automaticky útočí na všechny, s kým nemají příměří. To je poněkud divné, když ke mě jde honorace z druhého města a než mi nabídnou příměří, tak je moji vojáci skoro vykosí. Případně mi skončí příměří a na hranicích mi zabijí 10 lidí, než můžu uzavřít další. V reálu taky nezačnu střílet po každém člověku, který není z mého kmene, ne?
4) Žádné logy nebo přemístění na místa, kde mi masakrují populaci. Ve spojení s (3) je to občas docela hardcore (nicméně na to, že nějaký můj voják jede na lektvarech, mě hra upozorní)
5) Nicméně jsem byl příjemně překvapen tím, když mi hra spadla (no, tím zas ne) a napsala, že se autosavovala a poslala ti error. Geniální, kéž by to mělo víc her.
6) Dále jsem nepochopil, co jsou v seznamech surovin ta zelená čísla ("+něco"). Je možno klarifikovat?
7) Jeden ze sousedních kmenů se mi vůbec nenaspawnoval. Nemám ponětí proč.
Při stavění cest se mi často "mód stavitele" odselectuje. Frustrující.
Nicméně jinak je to opravdu o 100% lepší než alfaverze. Stavění budov mě opravdu dost bavilo, vojenský aspekt byl trochu horší, ale chápu, že ten tu není primární. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 22. červen 2013, 16:01:09 Předmět: |
|
|
Vyzkoušel jsem to, taky jsem měl problém s tím odselektováváním, ale víc jsem to neřešil, tohle není hra pro mě. Beželo mi to zcela plynule na FullHD max. detaily na mém desktopu: 6jádro Xeon E5645 2,4 GHz, 24 GB RAM, Radeon HD 7850 2 GB, Win 7 SP1 64bit. Proto mě překvapilo, že hra nezapla filtrování textur:
_________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Poky
Založen: 29. 06. 2009 Příspěvky: 184 Bydliště: Písek / Plzeň
|
Zaslal: 23. červen 2013, 13:52:43 Předmět: |
|
|
Perfekt, bomba... hraju to pořád, jenom by to vážně chtělo trochu lepší tutoriál a to nejen na hraní ale i na to GUI... jak už tu psali jiní, nedá se trochu vyznat v tom co tam která funkce dělá/značí ... např + a - u budov pak + a - u nástrojů v budově, pak ve skladu ty všechny čísla atd... pak taky nechápu informaci, že budova nepracuje protože nemá něco, ale když kouknu do skladu tak je tam toho hafo
Ale jinak paráda ! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Weny Sky
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 23. červen 2013, 14:03:48 Předmět: |
|
|
Vazne skvela hra a urcite respekt za to, ze ses tomu dokazal venovat tolik let.
Vsiml jsem si na svem PC jednoho maleho bugu u cest viz prilozeny obrazek.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 23. červen 2013, 17:43:51 Předmět: |
|
|
DeepMind: s tím jsem se už setkal a měl jsem za to, že se mi tuto chybu podařilo odstranit ... takže asi ne
if.then: jako obvykle velmi komplexní analýza: 1/ nechápu, nikdy jsem to u nikoho neviděl (rozlišení?, fullscreen?)
2/ to je vlastnost hry (nechtěl jsem klikačku typu AoE)
3/ tohle stojí za zvážení, přišlo mi to jako přirozené, ale uznávám, že to je moc barbaský svět
4/ kdysi to tam bylo a vrátím to zpátky (dneska lze shlukovat zprávy pod počet)
5/ super - chyba zachycena !
6/ teď zhlavy nevím co to vlastně znamená, přidám do nějakého rychlého helpu
7/ možná se nevešel na mapu - stavá se
8/ to měla být fičura, ale též mě to poslední dobou při testování slušně štvalo
Ladis: to jsem rád, že se to na tomto stroji neseká lineární filtrování je vypnuto záměrně, na stromech to nevypadá pěkně
Poky: díky - motivující - tutoriály a nápověda jsou v Archamonu slabé ... přemýšlím jak to elegantně sfouknout
Weny Sky: díky (na rovinu říkám, že poslední dobou mě vývoj už začínal - a řeknu to narovinu - srát) žádný bug na tom screenu nevidím, takhle to dělá normálně a na to si hráči určitě zvyknou _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 23. červen 2013, 18:03:55 Předmět: |
|
|
Vionsoft.Ondrash: K té chybě s taksbarem: možná by mohlo pomoct nastavit oknu "always on top" a bez titulní lišty. Měl jsem podobný problém s directx+SDL. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 23. červen 2013, 18:52:19 Předmět: |
|
|
Vionsoft.Ondrash: Teď jsem to spustil a prozkoumal 1) podrobněji. Vyskytuje se to při scrollování na touchpadu notebooku (Thinkpad L430) - ovládání výšky jde úplně do pekel, někdy se to lockne na nejnižší úrovni, někdy na nejvyšší apod. Zajímavé je, že pokud mám připojenu myš, tak to vypadá, že scrollování na touchpadu jede OK.
1366x768 fullscreen, ale to ve světle předchozích skutečností asi nepotřebuješ. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 23. červen 2013, 18:59:41 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
2) Kliknutím někam na dolní obrazovku se mi hra minimalizuje (jako bych klikl na hlavní panel ve Windows)
|
Tak tohle začně dělat potom, co hru minimalizuju. Zas takový problém to není, možná je to chyba Win 7. Horší ale je, že po minimalizaci to občas spadne.
Jinak mám to spuštěné ve fullscreenu 1024x768.
A ten problém s překrývající se hudbou taky potvrzuji. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|