Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 23. červenec 2013, 17:35:57 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Je tu azda niekto kto este pochybuje o tom, ze VODA (podobne ako viaceri tuna, mna nevynimajuc) trpi na dozivotnu gamedev uchylku ?!? |
To záleží na tom, jestli ti to žena dovolí _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 23. červenec 2013, 19:37:26 Předmět: |
|
|
Hunter napsal: |
VladR napsal: |
Je tu azda niekto kto este pochybuje o tom, ze VODA (podobne ako viaceri tuna, mna nevynimajuc) trpi na dozivotnu gamedev uchylku ?!? |
To záleží na tom, jestli ti to žena dovolí |
Ja osobne by som to nevidel tragicky. Zeny furt citia existencionalnu potrebu picovania, takze ak by si kvoli takej hovadine prestal tvorit, tak toho vela nevyriesis.
On je teraz na skole, a aj ked ho chapem (tiez som na skole v podobnej situacii prestal kodit na rok-dva), mantinely musi zacat formovat teraz, inak to bude potom nesmierne tazke a gamedev by siel na cas do prdele a neskorsie by to horko olutoval.
A to nam predsa nemoze spravit, po tolkych rokoch cakania na Solertiu |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 23. červenec 2013, 20:02:55 Předmět: |
|
|
No nevím, jestli je to momentálně výhoda, ale s dotyčnou jsme se před dvěma měsící rozešli, takže mám poměrně hodně prostoru (i když ženskou mám jinou, ale s ní jsem jednou v týdnu, takže klídek).
Ale bývalá mi nikdy do vývojaření nekecala, naopak mě v tom dost podporovala a obdivovala za to. Byla dokonce osobně u zrodu Virtual 2...
Rozhodně se bát nemusíte, Sollertii dělám vážně příliš dlouho na to, abych s tím seknul. A jak tu padlo, mám gamedev úchylku a vývojem her se chci jednou živit... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 23. červenec 2013, 21:11:47 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Ale bývalá mi nikdy do vývojaření nekecala, naopak mě v tom dost podporovala a obdivovala za to. Byla dokonce osobně u zrodu Virtual 2... |
Jaaj, sorry - ja o voze a ty o koze.
Pockaj, az budete spolu zopar rokov fungovat fulltime vo vlastnom byte a ked pride predlzeny vikend, a ty sa budes tesit, ze kolko toho stihnes dokodit do enginu, ze na kolko bude zdielat tvoje nadsenie
Back to topic - HW reqs neplanujes zvysit po tolkych rokoch ? Shadery uz pouzivas namiesto FFP, vsak ?
Viem, ze si kopec veci v osvetleni predpocitaval na CPU, ale napr. take AmbientOcclusion vie dnes celkom slusne dnes fungovat v realtime aj na dost starych kartach... |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 23. červenec 2013, 21:17:48 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
VODA napsal: |
Ale bývalá mi nikdy do vývojaření nekecala, naopak mě v tom dost podporovala a obdivovala za to. Byla dokonce osobně u zrodu Virtual 2... |
Jaaj, sorry - ja o voze a ty o koze.
Pockaj, az budete spolu zopar rokov fungovat fulltime vo vlastnom byte a ked pride predlzeny vikend, a ty sa budes tesit, ze kolko toho stihnes dokodit do enginu, ze na kolko bude zdielat tvoje nadsenie
Back to topic - HW reqs neplanujes zvysit po tolkych rokoch ? Shadery uz pouzivas namiesto FFP, vsak ?
Viem, ze si kopec veci v osvetleni predpocitaval na CPU, ale napr. take AmbientOcclusion vie dnes celkom slusne dnes fungovat v realtime aj na dost starych kartach... |
Dva měsíce jsem s ní bydlel v bytě...
HW - momentálně jede engine víceméně jen na shaderech, i když se něco z FFP využívá a pokud si to uživatel/programátor/já přeje, může se vrátit na FFP.
Osvětlení stále předpočítávám, protože se mi vertex AO prostě líbí. No, zatím mám pořád ten stejný a starý notes s GMAX3100, na které prostě SSAO nerozchodím (i když jsem se o to několkrát pokoušel). Navís se mi SSAO ani nelíbí...mám jiné postupy a techniky, jak zajistit, abych měl hladké stíny pod postavičkama a dynamické osvětlení. Uvidíte... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 23. červenec 2013, 21:49:41 Předmět: |
|
|
Používat FFP je cesta do pekla. Nejenom, že ta hra případně nepůjde moc portovat na mobilní zařízení, ale zároveň to strašně okrouhává potenciál.
Jako je fajn, že máš starou GPU.... Ale pří vývoji hry, je to asi jako kdybych dneska trvdil, že mám doma starý komp, tak musím všechny office softy bastlit na mém obstarožním PIII, 866 MHz.
Plus aby to ve výsledku nedopadlo tak, že to bude na nových strojích nehratelné... až to vyjde, tak to bude věkově / hratelně jako dnešní DOS hry _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 23. červenec 2013, 21:57:09 Předmět: |
|
|
perry napsal: |
Používat FFP je cesta do pekla. Nejenom, že ta hra případně nepůjde moc portovat na mobilní zařízení, ale zároveň to strašně okrouhává potenciál.
Jako je fajn, že máš starou GPU.... Ale pří vývoji hry, je to asi jako kdybych dneska trvdil, že mám doma starý komp, tak musím všechny office softy bastlit na mém obstarožním PIII, 866 MHz.
Plus aby to ve výsledku nedopadlo tak, že to bude na nových strojích nehratelné... až to vyjde, tak to bude věkově / hratelně jako dnešní DOS hry |
Ale bude to hratelné...
Když doma jiný komp nemám, tak na čem to mám asi tak vyvíjet? A zatím nikdo s mými aplikacemi výkonový problém neměl... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 24. červenec 2013, 09:05:57 Předmět: |
|
|
VODO neboj, za chvíli bude většina her pro mobil a tablety, takže tvá grafika má furt navrch Spíš současné hry pro tablety vypadaj jak pro DOS/3Dfx, jen maj větší rozlišení textur (ale ne jejich hratelnost). Ještě k tomu FFP: na WP7 je jen to, a i tak tam (některé) ty hry nevypadaj hůř než na tabletech s Android/iOS, protože jen výjimečně her použije pixel shader na efekty. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. červenec 2013, 09:29:42 Předmět: |
|
|
To já se nebojím. Na indie scéně přece nejde o grafiku, ale především o hratelnost a hru jako celek... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
joeblack
Založen: 14. 09. 2009 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 24. červenec 2013, 12:50:57 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
To já se nebojím. Na indie scéně přece nejde o grafiku, ale především o hratelnost a hru jako celek... |
si pozri hry na greenlight A tiez aj veci v unity/UDK urobi takmer ktokolvek s grafikou ze konec sveta. Dokonca mam pocit ze niektore indie hry vyzeraju lepsie ako "profi" |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 24. červenec 2013, 13:26:10 Předmět: |
|
|
citace: |
Spíš současné hry pro tablety vypadaj jak pro DOS/3Dfx, jen maj větší rozlišení textur (ale ne jejich hratelnost) |
Eh... ? No já nevím, ale klasické profesionální hry vypadají velmi dobře (XCOM, NFS, adventury). Když započtu do mobilních platforem i Vitu, tak pak je grafika úplně jinde a hry vypadají cca. podobně jako na počátku PS3 éry... ale nikdo to na mobil dělat nebude, protože to nikdo nekoupí. Kdo koupí na mobil hru za 900,- ? Moc lidí to asi nebude. Na Vitu je to cílené a i tam prodeje nejsou závratné.
Nevím, jak definuješ DOS hry.. já ale podle rozlišení a textur. Hratelnost se moc nemění - jestli pařím Tetris v DOSu nebo na současném HW, kromě grafiky je to pořád Tetris apod
citace: |
Na indie scéně přece nejde o grafiku, ale především o hratelnost a hru jako celek... |
Tímhle bych moc neargumentoval...většina indie her má grafiku velmi pěknou, někdy i ručně malovanou. Co jsem z indie scény hrál, tak to mnohdy trumfne i profi-hry (Giana Sisters, Trine, World of Tanks a různé adventury). Nebo naopak retro působící pixel grafiku ala DOS (Retro City Rampage). Podle mě hnusně vypadá akorát Minecraft a jeho úspěch osobně nepobírám. Resp. přisuzuji ho "debilitě" doby.
Jako hráče mi samozřejmě zajímá hratelnost, ale to neznanemá, že budu hrát nějaký grafický humus s low-poly modely, rozlišením 800x600 a grafikou ala PSX. Ať už je nápad sebelepší. Navíc podle mě dá víc práce udělat stylovou a líbivou grafiku, než grafiku ala realita (s ohledem na design, ne kodění).
Nevím, jak Solertia grafika vypadá teď, ale třeba model Zoji se mi líbil úplně ten první. To samé ten svět (až na divnou vodu). Pak se tady objevil nějaký ultra humáč Zoja model a současný návrh tu myslím zatim jako model ani nebyl. Artwork vetšinou podle mých zkušeností moc nevypovídá o výsledném grafickém dojmu. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. červenec 2013, 13:37:39 Předmět: |
|
|
perry napsal: |
Nevím, jak Solertia grafika vypadá teď, ale třeba model Zoji se mi líbil úplně ten první. To samé ten svět (až na divnou vodu). Pak se tady objevil nějaký ultra humáč Zoja model a současný návrh tu myslím zatim jako model ani nebyl. Artwork vetšinou podle mých zkušeností moc nevypovídá o výsledném grafickém dojmu. |
Grafika by měla vypadat tak, jak jsem ukazoval tenkrát v těch DEV deníčkách.
Současná Zoja se ještě modelovat nezačala, chci si tentokrát spíš nakódit gameplay a pak budu dodělávat grafiku (i když postaviček je jen pár). Všechny artworky jsou spíš pro mě, abych věděl, co jsem si to všechno navymýšlel...tady to ukazuji, aby bylo jasné, že se Sollertii maximálně zabývám. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 24. červenec 2013, 14:25:26 Předmět: |
|
|
Koukám, že Zoja má už pomalu víc reinkarnací než Dr. Who.
Já bych se rozhodně rád na nějaký aktuální obrázek či video podíval. Snažím se ti věřit, že to doděláš. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. červenec 2013, 15:16:43 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
Koukám, že Zoja má už pomalu víc reinkarnací než Dr. Who. |
Pomalu to tak vypadá.
Dlaha napsal: |
Já bych se rozhodně rád na nějaký aktuální obrázek či video podíval. Snažím se ti věřit, že to doděláš. |
Bohužel jsem teď řešil engine, takže toho moc na ukázání nemám. Mám hotové nějaké ikonky, dělám konceptíky, fotím reference, navrhuji, jak vlastně ta hra bude fungovat...až budu mít co ukázat, tak to určitě ukáži.
Můžete se podívat na "radicí" ikonky do hry.
Ikony (v menší variantě) budou radit hráči, co kde může dělat.
Popis ikon:
Žlutá - označuje pracovní stanici nebo objekt, který vyžaduje opravení.
Azurová - označuje postavu, se kterou se můžete bavit.
Červená - označuje materiál nebo předmět (který není "skrytý"). Předměty navíc budou problikávat ve stylu Enslaved (a to i skryté).
Modrá - označuje přechod do jiného levelu (alá Torchlight).
Fialová - označuje objekt, který lze přeskočit, popř. místo, kde může postava přeskočit.
Zelená - označuje možnost interakce. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 25. červenec 2013, 23:26:14 Předmět: |
|
|
Říkal jsem si, že se zavřenou pusou vypadá Zoja jak Gadgetka z Rychlé roty, tak jsem jí udělal hezčí úsměv. A k tomu jsem jí monterky lehoučce zamazal barvou (ale jen lehce), protože se Zoja kromě o mechaniku také zajímá o malování...
_________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|