.[ ČeskéHry.cz ].
Novus Inceptio
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 39, 40, 41  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 28. červen 2013, 18:47:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Aktuální dev tech stav:

Napojeno locomotion + další drobnosti (nadmořská výška, okolní teplota apod.) - menší test s plovoucím GUI - který ale dělá problém a snažíme se ho vyřešit v HE komunitě (dle všeho budou muset autoři enginu vyladit problém, pokud je GUI jako billboard - v tento moment dochází k problikávání obrazu).

Stále čekám kdy autoři enginu aplikuji slibované Awesomium (respektive už je ale zatím jen pro source licence), které by vyřešilo tento bug.

Video spíše shrnuje aktuální herní prvky, které se musí ještě doladit.

http://youtu.be/8W4i7SxOh6M
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JC



Založen: 06. 10. 2007
Příspěvky: 137

PříspěvekZaslal: 29. červen 2013, 17:15:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Jen ze zvědavosti by mě zajímalo proč sis vybral tento engine ? Nebylo by lepší Unity, Cryengine.. atd ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 29. červen 2013, 17:47:27    Předmět: Odpovědět s citátem

JC napsal:
Jen ze zvědavosti by mě zajímalo proč sis vybral tento engine ? Nebylo by lepší Unity, Cryengine.. atd ?


Engine jsem hledal hodně dlouho a zkoušel jak Unity, Cry, UDK tak i méně známe (Esethel, Neoaxis atd.).
Nakonec to vyhrál HeroEngine - z několika důvodu:
MMO framework (respektive vyladěná komunikace server<->client)
Finančně dostupná licence.
Zajištění produkční verze a technického zázemí v případě že hra se dokončí.
(Propagace, servery a vše kolem dokola - což je součástí licence za % ze zisku)
+ další licence třetích stran které jsou součástí té mé placené (SpeedTree, FaceGen atd...) a tím pádem je nemusím pořizovat samostatně.
atd.

Projekt by asi vypadal po vizuální stránce mnohem lépe na Cry či UDK atd. Ale jak říkám rozhodoval jsem se hodně dlouho a zkoušel mnoho enginu (tedy na úrovni seznamovaní nikoliv do hloubky).

Ze začátku jsem HE proklínal, ale teď po více jak roce jsem celkem spokojen - chtělo to jen vytrvat (hlavně v HSL - učit se nový jazyk není easy, ale je to hodně podobné jiným jen základní logika je jiná a teď už to jde vše pěkně od ruky - člověk musí jen přemýšlet nad tím co chce udělat a ne nad tím jak to vůbec v enginu udělat:) )

BTW: když nic jiného tak jsem získal zkušenosti s tímto enginem + znalosti HSL a již jsem musel odmítnout druhou nabídku od větších studií co dělají profi projekty na HE (chci dokončit prvně svůj projekt). Což potěší ale zase nesmí stoupnout ego - člověk se pořád učí (celý život) a práce ve zkušeném týmu profesionálů by byla asi velkou hodnotnou zkušeností.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 2. červenec 2013, 19:37:55    Předmět: NI dev build prototype Odpovědět s citátem

Silně pracovní verze build prototypu.
Jedná se o pracovní script pro stavbu player objektů (domy, farmy, zdi atd.).
Na první pohled to možná vypadá jako minecraft - ale zdání klame - je to pracovní verze na které testuji chování a korektní umístění objektů (částí stavby). Ve finále se nebude nic stavět z kostek, ale ze stavebních dílu (ale logicky, vše pracuje na základě krychle, obdélníku atd.)

http://youtu.be/0U6ISbsRf7o
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2013, 21:03:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Nová ukázka výstavby - pro lepší představu - jedná se o mix stylu UO a The Sims.

Stále se jedná o silně pracovní verzi.

http://youtu.be/QDfzLQ0ZEws
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 4. červenec 2013, 09:02:21    Předmět: Odpovědět s citátem

super Smile

jinak se mi moc líbí ten princip, kdy se questy samy vytvářejí podle požadavků a chování ostatních postav .. asi bude trochu problém systém vyvážit, ale takhle dynamický svět je perfektní.

Předskriptované questy jsou nuda Wink
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 4. červenec 2013, 10:15:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky;)

Ad questy - protože nehodlám vytvářet questy a další prvky co jsou pořád dokola a stejné. Tak mě přišlo vhodné to nechat na hráčích aby si je udělali sami - ve výsledku nebudou tvořit nějaký příběh. Ale jen požadavek (tak jako na aukci) a kdo bude chtít to splní (někdo si dá požadavek na 1000 kamene) ok hráč "A" donese 100ks hráč "B" 900 a quest je splněn + dostanou adekvátní odměnu od zadavatele.

Někdo vznese požadavek na 100 vypreparovaných kůží minimální kvality 50.
Hráč bude muset jít na lov a získat tak surové kůže - dle své dovednosti je přetvoří na čisté kůže, z kterých pak vybere kůže QL50+.
Toto je sice už hodně náročné na splnění, tak se bude muset odvíjet i odměna - je jasné že pokud zadavatel za to nabídne něco co nemá hodnotu, tak to nikdo nebude plnit.

Je to takový směnný obchod (něco jako aukce, inzerce) buď ty věci již mám a nemusím nic dělat. Nebo se je pokusím získat a tak se zabavím tím co chci dělat a ne tím že mě někdo bude nutit do zabíjení potvor, když rád farmařím (logicky si najdu poptavky na jídlo a ne na lov).

Někdo mě vykrade barákSmile Np pokud mám dostatečný skill na to detekovat stopy (nebo někdo z mého okolí) tak mohu na patřičnou osobu na základě stopy činu - vydat odměnu za zabití - pak přijde na řadu lovec odměn... atd.

Možností je hodně a ve výsledku to není zas tak extra složité (složité je jen namyslet možnosti + akce/reakce - které systém bude vyhodnocovat)

Jednoduše řečeno chci aby hráč dělal to co ho baví a na co má chuť. Ne že se logne do hry je v oblasti "A" a musí splnit všechny questy aby mohl přejít do oblasti "B". Když chce tak může být celý život jen v oblasti "A" a dělat si tu to co ho baví a trénovat to co chce (ne se za každou cenu posunout o 1lv a nabrat tunu expu nesmyslným grindem něčeho na co nemá chuť).

Chceš domek - pokácej si stromy, udělej klády a postav si srub.
Chceš domek, ale nechce se ti kácet - podej si požadavek na klády nebo hotové stavební díly a jako odměnu dej cenné kůže, které lovíš protože tě baví lov, nebo kvalitní jídlo když tě baví farmaření.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Paranoik



Založen: 20. 06. 2010
Příspěvky: 93
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 5. červenec 2013, 10:09:20    Předmět: Odpovědět s citátem

No, ač na C-H chodím pravidelně a konkrétně tuhle sekci sleduju celkem pravidelně (aby mi něco neuteklo) .. nechápu jak je možný, že mi tahle hra dosud úspěšně proklouzávala mezi prsty.

No, na úvod .. vážně nechápu, jak tohle můžeš dát sám a upřímnej obdiv. Jak jsem psal jinde, je vidět, že není potřeba mít všechno naplánovaný do detailu, ale stačí mít nadšení a především chuť dělat.

Nevím, jestli jste se nějak bavili, Reniezs dělá taky MMO postavený na hero enginu, nezkoušeli jste se nějak pobavit na spolupráci? Oba máte zajímavý výsledky a nápady, dát je dohromady, mohlo by vzniknout něco zajímavýho.

Co se týče posledního postu ohledně questů .. nějak jsem nepochopil .. to, jakože sami hráči budou ty questy zadávat? Ale k čemu jim to bude? Chápu, postavit barák, případně vyrobit nářadí, zbraně .. ale to jsou takový celkem jednorázový akce, navíc na ně bude potřeba opakovat několik "prací" stále dokola.

Psal jsem kdysi dávno seriál "perfect game", kterej sloužil jako takové design/recenze neexistujících her, které bych si rád zahrál. Jedna z částí byla právě o RPG (i když ne MMO) a možná by šlo pár nápadů vykrást. Mám to na druhým stroji a budu u něj až v neděli, tak to zkusím pohledat a pošlu. Nicméně co si tak matně vzpomínám ..
- generátory na všechno .. questy, monstra (doporučuju si zahrát drox operative), terén (to tuším u hero enginu nejde, ale tohle bylo myšleno primárně pro solo hru kvůli replayability)
- deflační měna .. žádné odměny za questy, zvyšující se ceny na aukcích, nekonečné dropy goldů. Na začátku natvrdo nastavené množství peněz, které se nemění. Maximálně za každého registrovaného hráče se například dogeneruje do systému nějaká fixní částka.
- žádné generované (npc crafting) předměty .. všechny itemy budou vyráběné hráči
- žádný level cap .. čím déle hraješ, tím lepší staty máš. Samozřejmě pro vyšší levely bude potřeba stále více času pro získání dalšího levelu, a zisk z něj bude nižší .. revolučně by šlo přidat též "zapomínání" .. pokud hráč nepoužívá nějaký skill, jeho zkušenosti na tomto poli budou padat. Na druhou stranu obnovit jej na původní úroveň by mělo stát tak desetinu až dvacetinu původních zkušeností (už jsem to uměl, potřebuju to jen připomenout)

Jestli to chápu dobře, máš postavený svět v nějaké alfa verzi, teď jen vymyslet, co s ním, co tam dělat. Jsi (dle svých slov) odlschool gamer a asi podobně jak mě, tě nejspíš štvou veškerý ty startovací questy, který plní každej hráč. Takže npc musí mít doma asi 6 milionů kůží, a podobně. Osobně bych si představoval, že pokud hra má obsahovat NPC, jejich questy budou náhodně generované a především jednorázové. A řekl bych, že by měly být postavené tak, aby nešly vyřešit jednoduše jedním hráčem a nějak bleskově. Podobně jak jsi psal, že má donést 100 kůží, ovšem když už, řekl bych ze zvířete, které bude rare a spíš než, že quest splní dva hráči, jich quest splní tak 95.
Pak je otázka, co s příběhem. Jestli to má být "jen" sandbox, nebo budeš chtít vyvíjet příběh na pozadí, do kterého může a nemusí hráč zasahovat. Dokázal bych si představit, že pokud má jít o MMO, bylo by fajn jej mít vyvíjené neustále (podobně jako wowko), nicméně příběh posouvat dopředu pomocí "megainstancí", do kterých se bude muset zapojit většina hráčů .. například poražení statisícové armády nemrtvých, nasbírání nějakého šíleného množství bylinek a podobně.

Co mě osobně u RPG her štve je inventář. Jsem sběratel, beru všechno, i nejhorší werky se dají střelit, případně přetavit na něco lepšího, a taky kolikrát se stává, že se časem objeví quest na něco, co jsem nesbíral, ale mohl bych, kdyby bylo místo/nosnost. Na druhou stranu mám rád realistický hry, a zase aby u sebe hráč tahal třicet seker, patnáct luků a deset obouručáků, to je trochu mimo .. takže .. co nějaký kouzelný baton po vzoru zavazadla ze zeměplochy (neomezená kapacita při nulové hmotnosti).

Ono, namyslet se dá věcí stovky .. jde jen o to je nějak dostat dohromady ... a především naprogramovat. ;P
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 5. červenec 2013, 10:54:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Předem díky.

Ad Azulgar/Reya a Reniezs - jsme v kontaktu už od počátku + jsem chvilku byl i v jejich týmu a snažil se dávat rady co jak proč dělat v HE (s ohledem na to, že už jsem v něm pracoval delší dobu).
Ale nakonec jsme se každý vydali svou cestou - oba projekty jsou víceméně odlišné a jejich spojení je nemožné - v něčem neustopím a nechci jít cestou wow like atd.

On celý projekt je opravdu HC sandbox a ten nedá nic zadarmo a lidi co to hrají to i předpokládají.
Těmto lidem nevadí stavět barák týden a piplat si co nejlepší kvalitu materiálu apod.

Je běžné, že v podobném typu her pomalu vzniknou speciální oblasti přímo od hráčů (a teď mluvím ze zkušenosti co opravdu je či se stalo) - jeden hráč se zaměří na precizní výrobu lodí - nedělá nic jiného než že pořád zlepšuje skill a staví lodě - nakonec má na serveru vyhlášenou výrobnu lodí a všichni si kupují lodě od něj. Atd. Někdo se zaměří na farmaření - pěstování surovin nebo křížení zvířat a jejich chov - prodej. Cest je hodně moc - jen je třeba je nabídnout - lidi si již najdou tu svoji.

Ad ty questy - protože nebudou NPC ani NPC města a tím pádem NPC questy. Je třeba aby se lidi zabavily - on základ těch questů je spíše taková aukce. Jen pojatá jinak.
Podám nabídku a čekám až ji hráči splní - kdy kdokoliv může dodat část požadovaných surovin a dostane část odměny.
Podobné to je třeba pro klan questy - což je klasika že klan chce postavit guild house - a potřebuje tedy suroviny od členů. Ok normálně je každý dává do guild banky apod. Takto šef klanu vytvoří klan quest - a kdokoliv ze členu ho bude plnit a jako reward dostane zvýšení náklonosti a postavení v klanu. Stejně by tysuroviny tak jako tak nosily do guild banky, ale takto je pro lidi něco lepšího co jim ukazuje úkol + cíl.

Ad "perfect game" Smile koukám že máme podobné myšenky:
- generátory na všechno .. - sice nebudou na vše, ale flóra, fauna je generována + ty player questy a další content.

- deflační měna - Smile Nejsou NPC questy, tak nejsou divné rewardy (jen to co hráč nabídne ze svých zdrojů). Peníze také nebudou běžné - nepadají z monster atd... Peníze jsou součástí a jejich využití je hodně specifické, ale nechci to moc rozebírat. Ale je to podobné jak popisuješ jen jejich zisk a využití je trošku jinak.
- žádné generované (npc crafting) předměty .. Smile vše si dělá hráč - nic nelze koupit.
- žádný level cap .. také s tím počítám - to "zapomínání" je zajímavé....

Ad lore na pozadí - lore je a není - nebude prezentované pomocí questu a vyprávěním příběhu atd.
Je to přeci jen sandbox;) Ale budou určité náznaky kterých když si hráč všimne tak se pomalu dostane i do pozadí a bude tak moci získat i speciál unikátní odměnu (jen jedna věc v celém světě apod.) Ale to je až takový ten bonusový game content - který se musí doladit. Ale nebude se na něj upozorňovat.

Ad inventář Smile Kouzelný batoh je super, ale nesedí do konceptu - on inventář tak je teď prezentovaný je jen pracovní prototyp na vývoj a ladění herních prvků. Ale ve finále to bude ještě více HC;)
Inventář bude zabírat slot v paperdoll a bude to bagl na zádech, nůše, sáček u pasu apod. A dle toho co je to za typ "tašky" se do toho vejde určitý počet věcí + i dle váhy apod. Nenarveš tam kládu, prkna apod. To vše si budeš muset dát na záda (namísto té nůše) a hezky si to odnést kam potřebuješ.


Je toho moc - a nedá se vše popsat - nebo splnit každého představy (tomu se chci i vyhnout - mám jasný cíl a koncept který se v základech nikdy nezmění - měnit se můžou drobnosti co nenaruší základ).

Díky za podporu - mě kupředu hodně žene podpora ať je kladné či záporná - pokud je konstruktivní a ne urážející. Člověk potřebuje pochválit i zkritizovat jinak se nikam nehne (to platí všude) Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2013, 17:58:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Abych tento topic zbytečně nezatěžoval "zbytečnostmi" a řešil zde jen zásadní updaty apod.

Bylo spuštěno provizorní fórum pro případnou komunitu projektu:

http://www.novus-inceptio.com/forums/

Kde je možné řešit veškeré detaily apod.Wink

Zde budu již postovat pouze zásadní události apod.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2013, 22:01:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak mám za sebou další pokrok ve vývoji, který ovlivňuje další práce.

Sice se jedná stále o dev prototypy, ale v základě jsou již funkční a odvíjí se od nich další logika apod.

První je kompletní přepis herní kamery pro potřeby projektu.
Možnost přepínat mezi FP a 3P + aktivace fight modu - jedná se tak o 3 odlišné kamery, které se mění dle potřeby atd. + možnost změny pohledu přes levé a pravé rameno.

Kamera prototyp:
http://youtu.be/3ABlbUMu1wA

Další je vytvoření fake awesomnium plovoucího gui - engine nemá ještě aplikovanou podporu na awesomium - tak jsem si musel napsat kompletní třídy a simulovat tak vlastní plovoucí gui (z toho co engine umí) atd. abych mohl lépe prezentovat smysl.

Znaková sada pro aA-zZ bude ještě upravena aby se lépe robrazovala atd. Ale v základu vše funguje jak má + i reakce na pohyb postavy vs stamina.

GUI prototyp:
http://youtu.be/umXyOEpL__Q

A nakonec příjemnější a ucelenější Admin dev GUI - pro řízení veškerých procesů v projektů apod.
http://youtu.be/cCjpZaiaYOk

Nejedná se o oficiální verze - ještě se to musí vyladit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2013, 22:44:17    Předmět: Odpovědět s citátem

to gui (nie administratorske) sa tam vobec nehodi take naklonene...vyzera to ako nejaka napodobenina scifi gui ktore sa tvari ako hologram na skle v kokpite/ v prilbe ...alebo nieco podobne....+ ti tam vyskakuje dalsie ktore je rovne/klasicke
...urcite by som to tak nedaval...inventory si mal celkom pekne tak nieco na ten sposob aj zvysok.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Paranoik



Založen: 20. 06. 2010
Příspěvky: 93
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 31. červenec 2013, 07:48:19    Předmět: Odpovědět s citátem

tak ona to scifi hra svým způsobem je .. sice to naklonění mi taky moc nesedí, ale to provedení mi přijde ok .. dává tušit, že to nebude jen o běhání po lese. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 31. červenec 2013, 08:08:32    Předmět: Odpovědět s citátem

To naklonění je jen pokus - takto to ve finále být nemůže - protože texty nejsou jako čistý text, ale složitou cestou převod znaků a textur apod. Jde jen o dev test jak by to mohlo +- vypadat až bude dostupné awesomium - v něm už takové nakloněné gui dostane mnohem lepší dojem a perspektivu (tu tam nemám, protože bych tam pak znaky nedostal vůbec:) )

To co vyskakuje kolem jako tooltip při najetí na target - je původní verze - tu jsem zatím neměnil - pro dev testy chování hry budu používat pořád 2D gui

Nemá smysl řešit složité fake 3D gui - žere to moc fps a vše to vyřeší plugin který snad do roka bude;)

----
Zdali se do hry hodí či nehodí je věc názoru.

Chci se částečně vyhnout zaběhnuté klasice (levý horní roh - HP apod.) dole lišta (expy, skill bar) atd. atd. Ale s ohledem na to co se ve hře dá a nedá dělat.
Rozhodně potřebuji aby postava měla základní info HP, výdrž hned na očích - stamina bude mizet při každém úderu v boji - takže postava udělá max za sebou 4 údery a pak končí - v ten moment většina umře (ale to nemá smysl rozepisovat). Dále nehrozí, že by si postava během boje vypila lektvar na doplnění života Very Happy Nic takového není (nebo pokud znáte lektvar co mě na místě uzraví zranění tek napište:) - max adrenalin up. atd. ale nikdy mě to nezahojí zlomenou ruku) - buď z boje uteče - pokud to zvládne a pak se bude léčit bylinkami a obvazy a čekat zdali se rány zahojí či ne. Nebo prostě umře.
+ celé to plovoucí gui se základními údaji je jakoby hologram co replikuje postavě její (teď to napíšu tak aby to bylo pochopitelné - tablet:) ). Pokud mu ale dojde energie tak postava nemá info o těchto věcech a má smůlu. Musí si dobít energii atd.
Ono i ostatní gui bude trošku jiné - vše nebude nakloněné - to chci jen ten "hologram" vedle postavy.

To jen k obhajobě zdali se hodí nebo ne (je to věc názoru a vkusu - ale je třeba se při pohledu na NI zbavit zaslepení MMO WoW like nálepkou).

Možná ho celé zavrhnu a udělám jinak klasiku 2D - vše se mění s ohledem na kameru a styl hraní.

Původní 2D gui - je prvotní verze co byla hodně načančaná do stylu loga hry - nic proti němu nemám a některé části zachovám.
Jen musím otestovat více stylu abych našel tu korektní cestu.
Stejné to bylo i s kamerou - pro tu jsem dělal několik verzí než jsem určil tu která vyhovuje stylu hry a reaguje smysluplně na možné herní prvky atd.


Naposledy upravil McMagic dne 31. červenec 2013, 09:02:18, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 31. červenec 2013, 08:42:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Pro lepší pochopení jsem udělal rychlo skicu představy - která buď bude ok nebo ne (něco jiného je představa a něco jiného je jak se to chová v reálu)

Je to hodně ovlivněno smyslem hry + lore na pozadí.

+ se jedná jen o smysl nikoliv i finální vizual;)

Pro ty co ještě nečetli veřejný game koncept - tak je zde


Naposledy upravil McMagic dne 9. březen 2014, 10:30:15, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 39, 40, 41  Další
Strana 7 z 41

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna