.[ ČeskéHry.cz ].
LPDIRECT3DDEVICE - kam s nim ? Singleton ? Referencia ?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 11. listopad 2007, 18:03:18    Předmět: Odpovědět s citátem

goddard napsal:
globalni promenna neni dobry napad, protoze jediny zpusob jak si ohlidat zda jsem nekde neumyslne nezmenil objekt reprezentujici device je cpat nejaky test vsude mozne. coz zvysuje nekolikrat nachylnost k chybe a zhorsuje to udrzovatelnost kodu.
Skus presnejsie specifikovat situaciu, kedy sa ti moze podarit nechtiac zmenit device. Ved to by si to musel pretypovat jak prasa.

goddard napsal:
jeste by snad slo udelat konstantni odkaz ktery ukazuje jen na dany device a ten pak pouzivat vsude. jenze to zase nezajisti ze si nevyrobim nekde jiny odkaz na device. proste je lepsi kodovat defenzivne a pouzit jedinacka.
Ale toto je tiez absurdne. Kludne by sa to mohlo stat s ktoroukolvek premennou, hoci aj v ramci nejakej triedy. To proste pohodlne neosetris.

Mnemonic - ja som dlho odolaval pokuseniu to spravit tak ako ty, ze davat do konstruktorov taky enkapsulator. Ale za uvahu to stoji. Je to urcite tisickrat pohodlnejsie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goddard



Založen: 06. 11. 2007
Příspěvky: 175
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 12. listopad 2007, 19:05:50    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR napsal:
goddard napsal:
globalni promenna neni dobry napad, protoze jediny zpusob jak si ohlidat zda jsem nekde neumyslne nezmenil objekt reprezentujici device je cpat nejaky test vsude mozne. coz zvysuje nekolikrat nachylnost k chybe a zhorsuje to udrzovatelnost kodu.
Skus presnejsie specifikovat situaciu, kedy sa ti moze podarit nechtiac zmenit device. Ved to by si to musel pretypovat jak prasa.

goddard napsal:
jeste by snad slo udelat konstantni odkaz ktery ukazuje jen na dany device a ten pak pouzivat vsude. jenze to zase nezajisti ze si nevyrobim nekde jiny odkaz na device. proste je lepsi kodovat defenzivne a pouzit jedinacka.
Ale toto je tiez absurdne. Kludne by sa to mohlo stat s ktoroukolvek premennou, hoci aj v ramci nejakej triedy. To proste pohodlne neosetris.

Mnemonic - ja som dlho odolaval pokuseniu to spravit tak ako ty, ze davat do konstruktorov taky enkapsulator. Ale za uvahu to stoji. Je to urcite tisickrat pohodlnejsie.

absurdni je si myslet ze se ti to nemuze povest.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 12. listopad 2007, 19:42:29    Předmět: Odpovědět s citátem

No dobre - bud konkretnejsi. Akym sposobom sa ti moze podarit znehodnotit device bez toho, aby si na to hned prisiel ? Prepisat obsah pointeru sice ide, ale to sa prejavi hned pri prvom pouziti devicu.

Takze ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 12. listopad 2007, 21:44:14    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR napsal:
To mam za to, ze som takym zaprisahlym odporcom makier...

Není lepší použít přímo typ IDirect3DDevice*? Lepší než mít všechno verzálkama.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna