Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Flash
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 13. září 2013, 14:06:10 Předmět: GDS 2013 - Workshopy |
|
|
Ahoj,
pomalu se nám blíží letošní Game Developers Session, která letos proběhne o víkendu 8. až 10. listopadu opět v prostorách Národní technické knihovny v Praze.
Pečlivě chystáme program, ale protože nám jde hlavně o to, abyste vy návštěvníci byli co nejvíce spokojeni, tak vám chceme dát oproti minulým ročníkům větší prostor se k celé akci vyjádřit ještě než akce proběhne.
V pátek podobně jako loni bychom rádi udělali několik workshopů. Jen pro rekapitulaci loni proběhly během pátku workshopy 3 - programátorský na Unity, umělecký/grafický na Photoshop a game designerský s Jorisem Dormansem. Letos už máme zarezervované 3 paralelní workshopové místnosti a zatím to vidím, že by mohl být dopolední a odpolední blok. Čili teoreticky je tu maximální kapacita pro 6 workshopů (což ale úplně nepředpokládáme, že by jich bylo nakonec tolik).
Rád bych tady otevřel diskuse na téma, jaký workshop by se vám na GDS líbil. Můžete být velmi konkrétní, nebo klidně jen obecně uvést, že by se vám líbilo třeba něco s herní hudbou. Rozhodně má smysl se vyjádřit, protože na základě tohoto vlákna se budeme řidit při volbě workshopu - samozřejme pokud na dané téma budeme schopni sehnat vhodného lektora |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 13. září 2013, 15:55:05 Předmět: |
|
|
Tak něco s herní hudbou by se mi určitě líbilo Hlavně ať se to nekryje s tím game designerským. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
lokem22
Založen: 16. 09. 2013 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 27. září 2013, 14:10:37 Předmět: |
|
|
Ahoj, já bych teda hodně stál o workshop na kombinaci zbrush + 3ds max..z anglickejch tutošů se dá naučit hodně, ale českej komentář profíka by nebyl špatnej . |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 27. září 2013, 14:24:42 Předmět: |
|
|
Jak už jsme se bavili na srazu, portování XNA hry do MonoGame a buildování na různé platformy (ne-mobilní platformy bych preferoval). Nicméně vážně nevím, jestli se budu moci na workshopy dostavit, takže tak _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
xube
Založen: 13. 05. 2013 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 30. září 2013, 09:47:50 Předmět: |
|
|
Možno niečo ucelené - vývoj jednoduchej hry od úplneho základu. Tiež poteší Game Design a dačo ku grafike (kresba, koncepty, 3D low poly a použitie v nejakom engine, napr. UDK, CryEngine) |
|
Návrat nahoru |
|
|
spideboy
Založen: 04. 10. 2012 Příspěvky: 33
|
Zaslal: 1. říjen 2013, 12:34:01 Předmět: Re: GDS 2013 - Workshopy |
|
|
Já bych dal znovu základy unity. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Abe
Založen: 01. 10. 2013 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 1. říjen 2013, 14:39:25 Předmět: |
|
|
zdravím osobně bych uvítal ozvučení a 3d grafiku a její následnou implementaci do enginu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darkry
Založen: 07. 10. 2013 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 7. říjen 2013, 15:40:15 Předmět: |
|
|
Zdravím, taky bych uvítal základy Unity a taky něco ohledně 3DS maxu by bylo super .
Díky moc za skvělou organizaci celé akce, už se těším |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 7. říjen 2013, 23:22:45 Předmět: |
|
|
No nevím učit zaklady 3DS max asi není to pravé ale třeba nějaké zásady a rady pro low poly modeling to je jiná.
Taky bych chtěl vidět jak vypadá cesta nějakého modelu od začátku do konce u profesionálních grafiků třeba vymodelování nějaké jednoduché věci jako je kámen ve 3dsmaxu,vytvoření highpoly v Zbrushi pro normálovou mapu,vytvoření textury,import a kompletace v Unity. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dany0
Založen: 28. 10. 2007 Příspěvky: 6
|
Zaslal: 20. říjen 2013, 17:29:40 Předmět: |
|
|
Co mně osobně by zajímalo - procedurální generovaní, prakticky čehokoliv, ale nějaké základy, třeba udělat texturu nebo ascii svět ala jednoduchý dwarf fortress. Nebo třeba víc než workshop takovou lekci v optice ala co udělal nedávno J. Carmack ale víc s ukázkami nebo něčím co by si účastníci mohli vyzkoušet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 21. říjen 2013, 09:25:50 Předmět: |
|
|
Nebo třeba něco o coding style. Všim sem si, že se objevujou lidi, kteří ani nechápou, proč by měli psát privátní proměnný s prefixem :-). Ve škole se tomu většinou nikdo nevěnuje a přitom to je půlka programování (něco jako čistá kuchyně při vaření). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Flash
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 21. říjen 2013, 10:22:21 Předmět: |
|
|
No, co post to jinej nazor Dneska bychom meli spustit web, tak uvidite co tam mame. A prestoze by se mohlo zdat, ze to tomuhle vlaknu uplne neodpovida, rozhodne sem mu prikladal vyznam. Akorat jsem cekal, ze se to tu vic rozjede a bude tu trochu vic postu.
Nakonec jsme museli vyjit z kompromisu - nazoru tady, twitteru a samozrejme moznosti prednasejicich/lektoru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 21. říjen 2013, 11:35:43 Předmět: |
|
|
Nejsou prefixy už deprecated? Vždyť to píšeš X znaků, než se dostaneš k vlastnímu názvu, abys mohl vybrat/doplnit. Když už, tak rozlišení píšu na konec. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 21. říjen 2013, 11:58:17 Předmět: |
|
|
]semo[> Asi uz na to je dost pozde a navic to ani neni o hrach, ale mozna bych mohl rict neco o tom, jak se pise C++ v Google (co do stylu, procesu, testovani). Teda pokud jeste neni uzavreny program, stihnu na GDS prijet a v praci mi to schvali _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 21. říjen 2013, 14:08:38 Předmět: |
|
|
Prefix jsem měl za to, že je depricated (není to ta Hungarian notace ?). Prefixy používám v shaderu, kde je jasně definovaný počet typů. V kódu, kde mi lítají tuny typedef structů je v tom pak dost bordel. Spoléhám na IDE, že napoví _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|