Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Paranoik
Založen: 20. 06. 2010 Příspěvky: 93 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 25. červen 2013, 17:46:47 Předmět: |
|
|
S těma rozlišeníma jsou problémy vždy a všude .. přidám svůj report.
1) mám dualscreen 2x 1280*1024, nechal jsem defaultní 1024*768 ve fullscreenu, hra padá s "device lost" (budeš tam mít asi pár reportů). Podařilo se mi rozjet až při nastavení na 1280*1024 na FS nebo cokoliv v okně
2) splashscreenem by mohlo jít hýbat, ale to je spíš perlička
3) pauza pauzuje jen na pár (cca 15) sekund. Celkově všechny dialogy (co jsem zkoušel) se automaticky po stejné době zavřou a hra jede dál.
4) kolize budov jsou trochu nešťastné
5) nevim jak se mi to povedlo, ale hra neměla focus a reagovala na veškerý klávesy, co jsem psal text ve vedlejším okně. Celkem jsem hleděl, co se mi to tam děje za diskotéku.
Na první zahrání fajn, zkusím zase za pár měsíců, co bude novýho. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 1. srpen 2013, 08:07:39 Předmět: |
|
|
K dispozici nová verze na: http://www.archamon.cz/archamon/ke-stazeni.aspx
Většina chyb (sonic, if.then) opravena.
Paranoik: test na dualscreenu při různých rozlišeních hry -> bez problému, tak nevím. Pozastavení hry je jenom na krátkou dobu záměrně (je to pro krátké promyšlení situace) jinak lze použít klávesu Pause. Stejně jako záměr automatické zavírání všech dialogů po určité době. _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 28. srpen 2013, 23:54:39 Předmět: |
|
|
Krátké video z hraní Archamonu - novinkou je počasí. Má to i herní efekt - vlhkost zvyšuje úrodnost, zabraňuje šíření požárů a snižuje pohyblivost zejména katapultů. Zatím není dostupné ve verzi ke stažení. Snad během září.
Kvalita videa mizerná, ale aspoň něco ... pro představu
http://www.youtube.com/watch?v=F48d_d3ovPY _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 29. srpen 2013, 11:57:03 Předmět: |
|
|
Hmm, psa by nevyhnal, ...pěkné :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. září 2013, 07:59:15 Předmět: |
|
|
Paráda, v úvodním příspěvku jsem si nemohl nevšimnout, že bys rád hru vydal v zimě 2013, což je za chvíli. Budeme se těšit.
Podpořil jsem Tě na Steamu. Tak přeji, ať se sejde dostatek hlasů. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 24. září 2013, 08:01:56 Předmět: |
|
|
VODA: díky ... ano to bych rád a celkem tomu věřím, ale sám víš jak to chodí _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 24. září 2013, 10:55:52 Předmět: |
|
|
podporene a tweetnute, drzim palce. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 24. září 2013, 19:20:26 Předmět: |
|
|
Taky palec, už dlouho si to plánuju koupit, jen mi utekly finance kdoví kam _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 26. září 2013, 10:24:48 Předmět: |
|
|
Taky zapalcováno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 26. září 2013, 17:26:46 Předmět: |
|
|
Taky jsem dal palec nahoru.
Hře by docela bodla ruka nějakého grafika co by namaloval portréty,ikonky a taky udělal pořádný textury na kterých nebude tolik vidět opakující se vzor. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 26. září 2013, 19:32:23 Předmět: |
|
|
Zpirit: s tím se dá souhlasit, textury bych ani moc neřešil - pokud myslíš opakování vzoru na zemi, pak je to čtvercovostí krajiny, ale ten zbytek by chtěl vylepšit ... nu, uvidíme _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 26. září 2013, 23:53:57 Předmět: |
|
|
Textura přece nemusí být přes jeden čtverec, může být přes několik (i hodně), a pak ať má klidně výrazné prvky (bez nich to bude mdlé). Přepočet texturových souřadnic je triviální. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
cooty125
Založen: 22. 11. 2011 Příspěvky: 40
|
Zaslal: 16. říjen 2013, 19:40:07 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
cooty125 napsal: |
Neard rýpu, možná že už to víte a máte s tím technické problémy, ale SSAO ambient post-process. By s tím udělal divy! Ta scéna by byla o 150% hezčí.
Jinak projektu držím palce! |
nesmysl |
Proč myslíš? Nechtěj abych udělal render s SSAO po a před s podobnou scénou. _________________ Programátor v C# XNA a 3D Grafik.
http://www.xna.mzf.cz/
http://www.czechcode.hu.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
|