.[ ČeskéHry.cz ].
Aledorn - Dungeon/RPG
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 15. duben 2013, 10:56:05    Předmět: Aledorn - Dungeon/RPG Odpovědět s citátem

Zdravím, nějaký čas pracuji na hře a řekl jsem si, že zde něco málo z ní uvedu. Nebudu nikoho zatěžovat sáhodlouhými texty a popisy. Uvedu zde jen link na pár screanshotů, kde si dosavadní postup můžete prohlédnout. Samozřejmě je to ve fázi vývoje, takže nic zde uvedené není konečné Smile

http://worwan.sh.cvut.cz/nefarit/index_soubory/Aledorn.html

Pozn. Stále sháním 3D a 2D grafiky
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz


Naposledy upravil Nefarit dne 25. listopad 2013, 00:43:15, celkově upraveno 3 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
asiJa



Založen: 10. 08. 2008
Příspěvky: 66
Bydliště: Praha/Hranice

PříspěvekZaslal: 15. duben 2013, 11:11:59    Předmět: Odpovědět s citátem

to vypada to dost zajimave/ambicionze (i kdyz zasadni je asi jaky je gameplay? )

skoro si rikam ze bych vam i udelal nejake artwokry (conceptart, static screeny, mozna i 3D modely treba zbrani/brneni)
viz.
https://plus.google.com/photos/100958146796876347936/albums?banner=pwa

(kdybys mel zajem, hlavne bych potreboval slyset jak se to ma hrat - kdyby se to aspon z casti prekryvalo s mimy predstavami o dobrem rpg tak bych rad prispel - i kdyz bych tomu asi venoval jen omezene mnozstvi casu)


Naposledy upravil asiJa dne 15. duben 2013, 11:17:19, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 15. duben 2013, 11:14:14    Předmět: Odpovědět s citátem

V čem to děláš a jak dlouho na tom pracuješ? Je to tvoje první hra?
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 15. duben 2013, 11:21:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Dlaha napsal:
V čem to děláš a jak dlouho na tom pracuješ? Je to tvoje první hra?


Ahoj, je to moje první PC hra. Já osobně to neprogramuji, takže to nedělám v ničem. Respektive používám spoustu softwarů, ale hlavně grafické nástroje a textové(tabulkové) editory. Můj přínos ve hře je gamedesign, scénář a management. Programátor to dělá v Unity 3D. Grafika je dělaná ve všem možném Blender, 3dS Max, Photoshop a Inscape.

Aktivně na tom pracuji od minulého léta, ale jak už to tak bývá, je to pouze vedlejší náplň, ačkoliv bych si přál aby to byla primární a mohl jsem se jí živit... Zatím v nedohlednu Cool
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zpirit



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 53
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: 15. duben 2013, 11:40:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Na ty portrety z Icewind Dale si davejte bacha...

A bacha na ty textury chapu ze asi nemate k dispozici nic moc kvalitniho ale aspon to muzete nechat 2x opakovat a trosku upravit nez pouzit neco co velikostne vubec neodpovida viz treba terrain v prvnim screenu pritom v unity se to da u terrainu krasne scalovat prepsanim dvou cisel.

Jo a jeste sem si vsimnul wireframu baracku v unityobr3 a celkem si rikam proc ma tolik polygonu zrovna na strese? Pokud ve hre hraci nelitaji tak je zvykem soustredit se spis na mista kam hrac dobre vidi a zbytek se uz nejak osuli(mensi rozliseni textur,mene polygonu) tady vidim opak.

Jinak drzim palce RPG a strategie jsou presne moje krevni skupina.


Naposledy upravil Zpirit dne 15. duben 2013, 12:21:02, celkově upraveno 3 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 15. duben 2013, 11:44:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Zpirit napsal:
Na ty portrety z Icewind Dale si davejte bacha...

Šak ty jsou tam zatím jen aby tam něco bylo, vůbec je neplánuji použít Smile
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13. září 2013, 12:45:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Přidal jsem nové screeny z vývoje, má-li někdo zájem se podívat...

Nef
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 13. září 2013, 13:07:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj, vypadá to zajímavě. Moc informací jsi nám tu teda nedal, takže se zeptám:
-Jak probíhají boje? Na screenshotech vidím v boji hexa pole, takže se hra při boji přepne do tohoto módu a mimo boj to bude pohled z první osoby?
-Píšeš, že je to hardcore oldschool. Můžu se tedy těšit na hladovění a žíznění postav, případně únavu?
-Bude to družinové RPG nebo se bude hrát za jedinou postavu? Pokud skupinové, budeš ovládat všechny celou hru, nebo budeš ostatní přibírat při hře do družiny?
-Svět a pravidla jste si vytvořili vlastní, nebo použili některá existující? (DSA, DrD, D&D?)
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13. září 2013, 13:33:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj, vypadá to zajímavě. Moc informací jsi nám tu teda nedal, takže se zeptám:
-Jak probíhají boje? Na screenshotech vidím v boji hexa pole, takže se hra při boji přepne do tohoto módu a mimo boj to bude pohled z první osoby?

Přesně jak píšeš. Průzkumnický mod bude z první osoby, pokud se dostaneš do trigru s enemy, přepne se na kola do hexů.

-Píšeš, že je to hardcore oldschool. Můžu se tedy těšit na hladovění a žíznění postav, případně únavu?

Přímo hladovění řešené nebude, ale únava řešena bude a k obnovování bodů vitality bude zapotřebí jíst a pít. Dále ve hře bude možnost využívat různé budovy ve městě pro navýšení vitality nad maximum (dočasně), např. nevěstinec Smile

-Bude to družinové RPG nebo se bude hrát za jedinou postavu? Pokud skupinové, budeš ovládat všechny celou hru, nebo budeš ostatní přibírat při hře do družiny?

Celá družina bude tvořena na začátku hry. Plánujeme 5 herních postav. Přičemž kvůli mechanice bude dovoleno max 2x stejné povolání, dále uvažujem o 1 dočasném NPC, které bude nějakým způsobem vylepšovat vlastnosti družiny podobně, jako to bylo v M&M.

-Svět a pravidla jste si vytvořili vlastní, nebo použili některá existující? (DSA, DrD, D&D?)

Původně jsem chtěl použít Gurps, ale bohužel jsem zjistil, že když chce člověk použít nějaká pravidla, muší si zařídit práva. Tak jsem vytvořil kompletně vlastní mechaniku. Ve které bude hlavně kladen důraz na realizačnost soubojů tzn. nemůžu vypít lektvar, když mám obě ruce plné. Batoh na zádech zatěžuje a v boji je to velká nevýhoda. Půjde položit, ale potom nemůžu využít předmětů v něm, když jsem v půli bojového pole apod... Mechanika bude využívat systém Akčních Bodů "AB"
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 13. září 2013, 13:46:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Takže to bude tahový souboj? Tímhle jsi mě neuvěřitelně navnadil. Nevím jestli znáš sérii Realms of Arkania, ale vypadá to celkem podobně - z herního hlediska (tam bylo teda čtvercové pole, ale hexa mi přijde lepší...jen škoda absence hladovění Smile).

Budu se těšit, kvůli RoA (nasadili laťku moc vysoko, všechny ostatní mi přijdou moc jednoduchý Smile) moc RPG nehraju. Nástupce Drakensang taky ušel, ale přestože varujou, že to bude pro většinu hráčů hardcore, mě to přišlo dost zjednodušený...ale to zase odbočuju. Tohle by mohla být pro mě spása.
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 13. září 2013, 14:08:26    Předmět: Odpovědět s citátem

OT:
Povzdech: Nemohl by někdo udělat zas konečně něco s robotama, autama, letadlama, nebo jen mlátičku...cokoliv? :-) Že vás tyhle, jak já říkávám "elfský" záležitosti furt lákají...


Jinak, pěkné, držím place k dokončení ;-)
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13. září 2013, 15:09:27    Předmět: Odpovědět s citátem

sonic napsal:
Takže to bude tahový souboj? Tímhle jsi mě neuvěřitelně navnadil. Nevím jestli znáš sérii Realms of Arkania, ale vypadá to celkem podobně - z herního hlediska (tam bylo teda čtvercové pole, ale hexa mi přijde lepší...jen škoda absence hladovění Smile).

Budu se těšit, kvůli RoA (nasadili laťku moc vysoko, všechny ostatní mi přijdou moc jednoduchý Smile) moc RPG nehraju. Nástupce Drakensang taky ušel, ale přestože varujou, že to bude pro většinu hráčů hardcore, mě to přišlo dost zjednodušený...ale to zase odbočuju. Tohle by mohla být pro mě spása.


Jistě že znám. Hlavně Stíny nad Rivou. Inspiroval jsem se ale hlavně v Betrial at Krondor, Falloutu a Might and Magicu. Je to víceméně kombinace těchto her...
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 13. září 2013, 15:12:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Hmm, Betrial at Krondor. Do té hry jsem se nějak nedostal, ale ságu trhlinové války mám moc rád Smile

Jinak obecně taky na fantasy moc nejsem (až na pár výjimek), ale pokud by jsi se nechal inspirovat i v příběhu Feistem, tak to zkusím rád.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12. listopad 2013, 18:58:19    Předmět: Pokročení v soubojovém systému Odpovědět s citátem

Hojte, tak jsem na stránky hodil dalších pár screanů ze soubojů, v nich už víceméně fachají základní principy mechaniky, takže kdo má zájem může se podívat. Zároveň jsem byl nucen stránky přesunout na jiný portál. V úvodním příspěvku jsem link opravil...
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 13. listopad 2013, 12:23:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Stránka nefunguje Sad, piše mi že: "Doména má pravděpodobně vyčerpaný měsíční traffic, nebo příliš mnoho současných připojení na server."
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna