Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
Zaslal: 2. leden 2014, 22:36:04 Předmět: |
|
|
Frca: Ani bych neřekl, narazil jsem na problém, když jsem používal VBO bez VAO v core profile. AMD to přešla bez jediného protestu, teprve NVidia a nenáviděné Intely zareagovaly chybou... To bylo ale pod Windows... _________________ https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 2. leden 2014, 23:42:59 Předmět: |
|
|
micky: Já mám presně opačné zkušenosti. Divné  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 9. leden 2014, 10:51:45 Předmět: |
|
|
Intel ovladac na windows je zlo. na Linuxe je zase na intel najlepsi open-source ovladac k dispozicii. casto je na linuxe vecsi vykon ako na windowse ako sa mohly rpesvedcit vela hracov minecraftu na intel grafikach.
nefungujuce textury bez mipmap. dufam ze nezabudate nastavit GL_LINEAR filtraciu pre GL_TEXTURE_MIN_FILTER? aj ked pri sampleroch by to asi nemalo mat vplyv.
to VAO a core profil co viem tak nVidia brala nespravne. asi sa moze stat aj na AMD ze zoberie nespravny kod bez chyby. ale na opengl.org fore viacero ludi odporuca testovat na AMD pretoze maju omnoho striktnejsiu implementaciu. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 11. leden 2014, 23:57:01 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
nefungujuce textury bez mipmap. dufam ze nezabudate nastavit GL_LINEAR filtraciu pre GL_TEXTURE_MIN_FILTER? aj ked pri sampleroch by to asi nemalo mat vplyv |
Člověče, fakt pomohlo nastavit to i pro texturu a nejenom pro sampler. Nejspíš je to driver bug, ale naštěstí takto snadno řešitelný. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 12. leden 2014, 13:47:46 Předmět: |
|
|
asi to bude bug. aka implementacia to roby?
citace: |
Effects of Sampler Objects on Texture Completeness
If a sampler object and a texture object are simultaneously bound to the same tex-
ture unit, then the sampling state for that unit is taken from the sampler object (see
section 3.8.2). This can have an effect on the effective completeness of the texture.
In particular, if the texture is not mipmap complete and the sampler object speci-
fies a TEXTURE_MIN_FILTER requiring mipmaps, the texture will be considered
incomplete for the purposes of that texture unit. However, if the sampler object
does not require mipmaps, the texture object will be considered complete. This
means that a texture can be considered both complete and incomplete simultane-
ously if it is bound to two or more texture units along with sampler objects with
different states.
|
aj ked nasiel som to az v core 3.3. v 3.2 tento odstavec chyba pretoze tam este sampler nie su. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 12. leden 2014, 14:48:46 Předmět: |
|
|
Dělá to http://nopaste.ceske-hry.cz/223559
Naštěstí i když všem texturám natvrdo nastavuju toto
glTexParameteri(target, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_LINEAR);
tak pak pro render se nastavení berou korektně ze sampleru. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 12. leden 2014, 20:19:13 Předmět: |
|
|
Jo, vypadá to, že v Mesa 9.0 je to opravený. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 12. leden 2014, 23:37:46 Předmět: |
|
|
Hm, počkám, až to bude v repozitářích Debianu (testing). Proč to ale tak dlouho trvá (skoro 2 roky and counting...), než se to tam dostane? A nebo moment, že bych zaspal dobu a z mého debianu testing se postupem času stal stable? Néééééééé  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 13. leden 2014, 10:08:42 Předmět: |
|
|
Debian je v tomhle pomalej. V Ubuntu je verze 9.2, to je o 3 verze dál. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 13. leden 2014, 10:26:02 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Hm, počkám, až to bude v repozitářích Debianu (testing). Proč to ale tak dlouho trvá (skoro 2 roky and counting...), než se to tam dostane? A nebo moment, že bych zaspal dobu a z mého debianu testing se postupem času stal stable? Néééééééé  |
spal jsi 9 mesicu. slusne. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|