.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL 3.0 vs SDL 2.0
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 2. leden 2014, 22:36:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Frca: Ani bych neřekl, narazil jsem na problém, když jsem používal VBO bez VAO v core profile. AMD to přešla bez jediného protestu, teprve NVidia a nenáviděné Intely zareagovaly chybou... To bylo ale pod Windows...
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
mafian89



Založen: 21. 10. 2012
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 2. leden 2014, 23:42:59    Předmět: Odpovědět s citátem

micky: Já mám presně opačné zkušenosti. Divné Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 9. leden 2014, 10:51:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Intel ovladac na windows je zlo. na Linuxe je zase na intel najlepsi open-source ovladac k dispozicii. casto je na linuxe vecsi vykon ako na windowse ako sa mohly rpesvedcit vela hracov minecraftu na intel grafikach.

nefungujuce textury bez mipmap. dufam ze nezabudate nastavit GL_LINEAR filtraciu pre GL_TEXTURE_MIN_FILTER? aj ked pri sampleroch by to asi nemalo mat vplyv.

to VAO a core profil co viem tak nVidia brala nespravne. asi sa moze stat aj na AMD ze zoberie nespravny kod bez chyby. ale na opengl.org fore viacero ludi odporuca testovat na AMD pretoze maju omnoho striktnejsiu implementaciu.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 11. leden 2014, 23:57:01    Předmět: Odpovědět s citátem

nou napsal:
nefungujuce textury bez mipmap. dufam ze nezabudate nastavit GL_LINEAR filtraciu pre GL_TEXTURE_MIN_FILTER? aj ked pri sampleroch by to asi nemalo mat vplyv

Člověče, fakt pomohlo nastavit to i pro texturu a nejenom pro sampler. Nejspíš je to driver bug, ale naštěstí takto snadno řešitelný.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky  
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 12. leden 2014, 13:47:46    Předmět: Odpovědět s citátem

asi to bude bug. aka implementacia to roby?
citace:
Effects of Sampler Objects on Texture Completeness
If a sampler object and a texture object are simultaneously bound to the same tex-
ture unit, then the sampling state for that unit is taken from the sampler object (see
section 3.8.2). This can have an effect on the effective completeness of the texture.
In particular, if the texture is not mipmap complete and the sampler object speci-
fies a TEXTURE_MIN_FILTER requiring mipmaps, the texture will be considered
incomplete for the purposes of that texture unit. However, if the sampler object
does not require mipmaps, the texture object will be considered complete. This
means that a texture can be considered both complete and incomplete simultane-
ously if it is bound to two or more texture units along with sampler objects with
different states.

aj ked nasiel som to az v core 3.3. v 3.2 tento odstavec chyba pretoze tam este sampler nie su.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 12. leden 2014, 14:48:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Dělá to http://nopaste.ceske-hry.cz/223559
Naštěstí i když všem texturám natvrdo nastavuju toto
glTexParameteri(target, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_LINEAR);
tak pak pro render se nastavení berou korektně ze sampleru.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky  
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 12. leden 2014, 18:42:27    Předmět: Odpovědět s citátem

tak asi to bude bug v MESA. len by si to mal vyskusat na aktualnejsiej verzii kedze MESA 8 je z 2.2012 pricom tento patch http://lists.freedesktop.org/archives/mesa-dev/2012-March/020101.html ktory asi opravuje tento bug je az z 3.2012
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 12. leden 2014, 20:19:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, vypadá to, že v Mesa 9.0 je to opravený.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
ICQ
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 12. leden 2014, 23:37:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Hm, počkám, až to bude v repozitářích Debianu (testing). Proč to ale tak dlouho trvá (skoro 2 roky and counting...), než se to tam dostane? A nebo moment, že bych zaspal dobu a z mého debianu testing se postupem času stal stable? Néééééééé Very Happy
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky  
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 13. leden 2014, 10:08:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Debian je v tomhle pomalej. V Ubuntu je verze 9.2, to je o 3 verze dál.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
ICQ
quas4



Založen: 18. 10. 2007
Příspěvky: 199

PříspěvekZaslal: 13. leden 2014, 10:26:02    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
Hm, počkám, až to bude v repozitářích Debianu (testing). Proč to ale tak dlouho trvá (skoro 2 roky and counting...), než se to tam dostane? A nebo moment, že bych zaspal dobu a z mého debianu testing se postupem času stal stable? Néééééééé Very Happy


spal jsi 9 mesicu. slusne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna