Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
eMan
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 64 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 12. únor 2014, 17:28:59 Předmět: Defend Your Life! |
|
|
Takže máme nový trailer ke hře:
https://www.youtube.com/watch?v=RhseJGbPHgM&feature=youtu.be
Pár měsíců děláme na naší nové tower defense hře, Defend Your Life. Hráč bude muset projít celým lidským tělem až do srdce, kde se odehraje finální souboj s bosem. Za každé dokončené kolo získá určitý počet tablet, za které si potom bude moci nakoupit různé vylepšení.
V bodech:
* 15 levelů
* 4 typy budov - vojenská, střelecká, dělostřelecká, bonusová - (každá má kolem 5-10 rozšíření = zpomalovací, bažina co ubírá životy, střely, ...)
* 3 bonusy (adrenalin-zvětšuje účinnost budov, bomba-ničí nepřátelské jednotky, elektrošok - ničí jednotky)
* 2 bossové
* encyklopedie
* kolem 20 vylepšení (dosah budov, síla budov, síla bonusů, atd...)
* cca 20 nepřátelských jednotek
Naše stránky: http://www.aldagames.com/games/defend-your-life/
- grafika 65%
- program 65%
- hudba/zvuk 20%
Vydání hry Defend Your Life je naplánováno na začátek roku 2015. Dostupná bude pro mobilní zařízení s operačními systémy iOS, Android a Windows Phone.
----
Celkem bojujeme s tím jak to propagovat a jak to monetizovat. Propagaci zvažujeme jak distributora tak vlastní propagaci. Myslím, že máme graficky silný titul a i populární téma (v podstatě známé ze seriálu Byl jednou jeden život). Co myslíte vy?
Hra bude zadarmo, vydělat se budeme snažit za pomocí inApp (tady se rozhodujeme jestli to bude třeba za nakoupení vylepšení, za nakoupení hrdiny nebo třeba za odemčení poloviny herních levelů).
Naposledy upravil eMan dne 15. říjen 2014, 09:43:47, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 12. únor 2014, 18:37:46 Předmět: |
|
|
To vyzera luxusne, naozaj dobre odvedena praca.
Ta grafika je genialna, oproti vasej minulej hre sedemmilovi krok vpred, zotrocili ste nejakeho noveho grafika?
Drzim palce s dokoncenim !!! _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
eMan
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 64 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 12. únor 2014, 18:42:47 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
To vyzera luxusne, naozaj dobre odvedena praca.
Ta grafika je genialna, oproti vasej minulej hre sedemmilovi krok vpred, zotrocili ste nejakeho noveho grafika?
Drzim palce s dokoncenim !!! |
Ano máme nového grafika , takže stylově i provedením to vypadá jinak než naše jiné hry. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 12. únor 2014, 20:54:04 Předmět: |
|
|
Hra vypadá pěkně, ale to vážně někdo kupuje další a další klony tower defense ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
yuri86
Založen: 27. 09. 2010 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 13. únor 2014, 08:26:01 Předmět: |
|
|
Vypadá to super. Perfektní práce.
Jaké jste použili technologie? Co byste řekli o vývoji?
citace: |
Hra vypadá pěkně, ale to vážně někdo kupuje další a další klony tower defense ? |
Ano, určitě kupuje, když jsou zpracované kvalitně a přesně jako Kingdom Rush _________________ www.NOXGAMES.com and www.NOXPLAY.com
www.PuppetSoccer.com - nejzábavnější MS ve fotbale
https://www.facebook.com/noxgames |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 13. únor 2014, 09:29:00 Předmět: |
|
|
Grafika parádní, inspirace francouzským seriálem Byl jednou jeden život je sice ve stylizaci hodně patrná, ale snad to problém s právy nebude.
Jinak úspěch by to mít mohlo, tower defense stále frčí, např. polští Infinity Dreams po sérii nepopulárních her udělali Jelly Defense a rázem byli těžce za vodou.
Navíc tohle má jako velké plus edukativní složku, já to dětem rozhodně koupím |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 13. únor 2014, 09:34:10 Předmět: |
|
|
Teď teprve dočítám o té propagaci a monetizaci. Samozřejmě těžko říct , já osobně mám F2P titulů s virtuálními měnami po krk a radši bych bral buď nákup plné hry nebo jednorázové odemknutí (jako má třeba Cordy), ale na druhou stranu zatím stále fungují, v jedné z našich posledních her The Seasons taky máme goldy.
Co se týče propagace, tohle má možná potenciál, že by se o tom mohlo psát organicky (po zaspamování webů se toho snad někdo chytne a pak to půjde), ale větší jistota by mohl být publisher s reklamními hrami a zakomponování cross proma (to teď taky s jednou naší starší hrou budeme zkoušet). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 13. únor 2014, 10:13:51 Předmět: |
|
|
yuri86 napsal: |
Jaké jste použili technologie? Co byste řekli o vývoji? |
Používáme Unity, díky tomu máme možnost těch tří mobilních platforem, plus web a desktopy.
K vývoji, vyvíjíme hru od září v týmu dvou programátorů a jednoho grafika, jelikož už to je naše třetí hra, tak už víme jak některé věci dělat a poučili jsme se z mnoha chyb při vývoji, takže doufáme, že hra bude mít velký úspěch.
Díky za kladné reakce :) _________________ Jeden z vývojářů hry Grenade Madness. |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. únor 2014, 11:17:42 Předmět: |
|
|
Osobně taky F2P nemám rád, ale pokud myslíte, že to bude fungovat tak nemá cenu se bránit.
Grafika pěkná a inspirace "Byl jednou jeden život" je skvělá! Jednou jsem si pohrával s myšlenkou na strategii z lidského těla a tohle se tomu docela blíží.
Jak moc je do hry začleněno skutečné fungování organismu?
Přišlo by mi super, kdyby level v žaludku bojoval proti jídlu co přichází z jícnu - zelenina by byla slabá, ale když by přišel takovej párek, to by byla mela. A tělo/hráč by to musel stihnout rozložit, protože by se mu pak začli ucpávat střeva. Třeba.
Nebo level v plicích. Prouděj tam krvinky (nepřátelé) a cílem není je zničit, ale okysličit je, aby svaly měly dost kyslíku. Celý obalený mikropříběhem, že týpek běží a postupně mu dochází energie (= kyslík ve svalech) a výsledkem může být nějaký úplně jiný faktor - kam se nám podařilo nejdál doběhnout.
Jak moc máte to lidské tělo zpracované? Nebo je to spíš "jen" kulisa? Jak bude fungovat ta encyklopedie?
Něco takovýho by mě mám pocit fakt dost bavilo hrát. A kdyby každej level byl z jinýho orgánu / řešil jinej problém, tak by mi ani nevadilo, kdyby typů jednotek/budov bylo v jednotlivejch levelech míň, protože variabilita by spočívala v tom ovládnout a pochopit strategii toho jednotlivého levelu. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
eMan
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 64 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 13. únor 2014, 12:58:58 Předmět: |
|
|
JC napsal: |
Hra vypadá pěkně, ale to vážně někdo kupuje další a další klony tower defense ? |
Mě osobně tower defense baví a myslím že TD hry mají svojí základnu uživatelů, kteří by mohli ocenit dobrý titul. Naše unikátnost je v grafickém provedení a zasazení do prostředí lidského těla.
Jinak přiznávám, že u Kingdom Rush jsme se hodně inspirovali.
citace: |
Jinak úspěch by to mít mohlo, tower defense stále frčí, např. polští Infinity Dreams po sérii nepopulárních her udělali Jelly Defense a rázem byli těžce za vodou. |
Jelly Defense je bezvadná, ještě mají výbornou hru Pettery, který je myslím ještě úspěšnější.
citace: |
Navíc tohle má jako velké plus edukativní složku, já to dětem rozhodně koupím |
Ano edukativní složku se tam rozhodně snažíme zapojit. _________________ Právě teď makáme na nové hře:
https://play.google.com/store/apps/dev?id=7878739734537858311&hl=cs
http://www.aldagames.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
eMan
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 64 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 13. únor 2014, 13:51:00 Předmět: |
|
|
abuki napsal: |
Jak moc je do hry začleněno skutečné fungování organismu?
Přišlo by mi super, kdyby level v žaludku bojoval proti jídlu co přichází z jícnu - zelenina by byla slabá, ale když by přišel takovej párek, to by byla mela. A tělo/hráč by to musel stihnout rozložit, protože by se mu pak začli ucpávat střeva. Třeba.
Nebo level v plicích. Prouděj tam krvinky (nepřátelé) a cílem není je zničit, ale okysličit je, aby svaly měly dost kyslíku. Celý obalený mikropříběhem, že týpek běží a postupně mu dochází energie (= kyslík ve svalech) a výsledkem může být nějaký úplně jiný faktor - kam se nám podařilo nejdál doběhnout.
Jak moc máte to lidské tělo zpracované? Nebo je to spíš "jen" kulisa? Jak bude fungovat ta encyklopedie?
Něco takovýho by mě mám pocit fakt dost bavilo hrát. A kdyby každej level byl z jinýho orgánu / řešil jinej problém, tak by mi ani nevadilo, kdyby typů jednotek/budov bylo v jednotlivejch levelech míň, protože variabilita by spočívala v tom ovládnout a pochopit strategii toho jednotlivého levelu. |
No a tohle je prostě velký problém, protože takhle by jsme to museli udělat spíš jako adventuru/strategii než tower defense. Taky pro každý level by se museli dělat speciální nepřátelské jednotky a speciální grafika(protože jednotky zeleniny a klobásky nemůžou být třeba v plicích, atd..). My to máme spíš plánované jako klasickou TD, kde bude příběh v podobě komixů. Ten bude mít edukativní efekt. _________________ Právě teď makáme na nové hře:
https://play.google.com/store/apps/dev?id=7878739734537858311&hl=cs
http://www.aldagames.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. únor 2014, 16:25:52 Předmět: |
|
|
Jasně, ono by to šlo podle mě i bez změny žánru z TD, ale samozřejmě by se musely udělat speciální jednotky a k nim další grafika.
Chápu, že to je pak mnohem víc práce. Ale možná by to pomohlo vystoupit z řady ostatních TD nejen grafikou a settingem.
Každopádně držím palce, vypadá to pěkně. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
Zaslal: 13. únor 2014, 17:02:43 Předmět: |
|
|
nevypada to veru zle, budu tomu drzet palce, ma to sice mirne graficke neduhy, ktere bych vypustil... pro prehlednost a vzdusnost...
tyhle vase hry nejsou spatne, ale chtelo by to podle me trosku vylepsit graficky styl, porad mam totiz pocit, ze vam chybi nekdo, kdo to jako celek uhladi... z meho pohledu by to chtelo hlavne nazev hry poladit, trosku zmodernizovat, udelat proste trosku facelift... at to ma smrnc, tohle na me proste porad pusobi moc detsky, ikdyz ingame je v pohode... ale je tam proste znat nevykreslenost, nejistota...
(neberte to jako nejakou kritiku, spis jen postreh:)
kazdopadne se tesim, az to zkusim |
|
Návrat nahoru |
|
|
eMan
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 64 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 13. březen 2014, 09:37:24 Předmět: |
|
|
Několik novinek z vývoje:
* přidali jsme 2 nové levely (celkem tedy bude 17) a několik nových nepřátel ještě nad rámec plánovaných
* máme hotových cca 10 levelů
* máme rozjednaného dalšího vydavatele, tak dojednáváme podmínky a děláme testovací build
Co řešíme:
* obtížnost levelů - chceme tam implementovat víc možností obtížnosti (Easy-Hard), aby hra byla pro větší publikum hráčů. Za dohrání na hard dostane hráč o hvězdu navíc, za kterou si bude moci koupit vylepšení.
* monetizace - nejednoduší pro nás bude udělat inApp platbu cca v polovině hry (třeba po 7 kole). Ještě uvažujeme nad obchodem, kde by si hráč mohl dokoupit hrdiny, vylepšení, peníze do začátku kola atd. To by pro nás ale znamenalo zase X týdnů práce navíc.
Ukázka artworku - nepřátelská jednotka
Ukázka artworku - hlavní boss
Další level s hlavním bossem
_________________ Právě teď makáme na nové hře:
https://play.google.com/store/apps/dev?id=7878739734537858311&hl=cs
http://www.aldagames.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
eMan
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 64 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|