.[ ČeskéHry.cz ].
Unity3D - vypnutí animace na vybraným childu

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 28. únor 2014, 13:46:38    Předmět: Unity3D - vypnutí animace na vybraným childu Odpovědět s citátem

Mám character, který jede na kole. Přehrávám jednoduché animace podle aktuálního stavu. Nepoužívám Mecanim (je to fakt jednoduchá hra, mělo by to jít i po staru). Potíž je ale v tom, že při nárazu do překážky, bych chtěl přehrávat animaci pouze pro panáka, ale kolo chci ovládat sám. Nedaří se mi přemluvit Unity, aby to kolo nechala animace na pokoji. Změna parenta nepomohla, rigidbody taky nepomohlo. Animace pořád ovládá i kolo. Neznáte někdo nějaký tajný flag, nebo tak něco?

Byla by asi možnost rozdělit ty objekty na dva: panák + kolo. Ale mám strach, že se mi rozsynchronizujou pedály a nohy (třeba při CrossFade). Nehledě na to, že by to museli grafici upravit a td. Co myslíte?

Tohle mě vždycky štve, taková věc by byla ve vlastním enginu hotová za chvilku, ale v cizím to nejde.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 28. únor 2014, 14:28:44    Předmět: Re: Unity3D - vypnutí animace na vybraným childu Odpovědět s citátem

]semo[ napsal:
Tohle mě vždycky štve, taková věc by byla ve vlastním enginu hotová za chvilku, ale v cizím to nejde.


Ale stejně zůstáváš u high level game dev nástroje, ne? Předpokládám, že plusy furt převažují nad mínusy...
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 28. únor 2014, 14:31:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis: No, v případě Unity o tom často pochybuju (teda záleží na projektu). Ale to je vedlejší. Dělám to pro peníze a dneska každej zadavatel chce, aby to bylo v Unity.

EDIT:
abych byl přesnější, myslím, že se Unity přeceňuje, jinak nic proti tomu.

Tak co, neví někdo odpověď na můj dotaz? :)
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna