.[ ČeskéHry.cz ].
Jaký 3D engine? - věčná otázka opět zde!
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 24. březen 2014, 12:29:10    Předmět: Odpovědět s citátem

No jo, ale tam už se musí alespoň něco platit a nemůžeš výtvor nacpat do storu a prodávat
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 24. březen 2014, 12:56:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Když by nebylo Unity, dřív nebo později by vzniklo něco jinýho (nějakej game maker, ...). Je na tobě, jestli budeš dělat kopie těch zaplavujících her (casualovky, ...), nebo něco odlišného (třeba nějakou opravdovou hru).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 25. březen 2014, 12:13:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Přemýšlím, že bych založil v popelnici vlákno "neřešitelné úlohy v Unity3D". Našel by se někdo, kdo by tam se mnou pravidelně přispíval? Mohla by to být taková protiváha k všem těm kecům o nejlepším herním enginu na světě. První taková neřešitelná úloha by mohla být: "Jak zjistit, že objekt je v kolizi s jiným objektem v jednom frame." :-).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 25. březen 2014, 12:22:58    Předmět: Odpovědět s citátem

]semo[ napsal:
Přemýšlím, že bych založil v popelnici vlákno "neřešitelné úlohy v Unity3D". Našel by se někdo, kdo by tam se mnou pravidelně přispíval? Mohla by to být taková protiváha k všem těm kecům o nejlepším herním enginu na světě. První taková neřešitelná úloha by mohla být: "Jak zjistit, že objekt je v kolizi s jiným objektem v jednom frame." Smile.


No já jsem pro;)

Žádný engine není dokonalý - jen je třeba tam daný problém vždy řádně popsat + napsat i možnosti co se zkoušeli.

Neslibuji, že tam něco přidám - já s Unity pracuji jen pár měsíců a jsem ve své podstatě spokojen (ve srovnání s HE) + jsem zatím nenarazil na nic co by nešlo vyřešil, ale to vše ukáže čas;)
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 25. březen 2014, 13:04:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych tam nedal nic.. já Unity akorát jednou viděl a nějak mě nezaujalo (plus to nebylo C++), takže jsem šel vlastní cestou Smile Ale rád se podívám, co tam nejde
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 25. březen 2014, 13:43:41    Předmět: Odpovědět s citátem

perry napsal:
Já bych tam nedal nic.. já Unity akorát jednou viděl a nějak mě nezaujalo (plus to nebylo C++), takže jsem šel vlastní cestou Smile Ale rád se podívám, co tam nejde


No stejně jsem reagoval před dvěma roky - respektive v době kdy jsem hledal engine pro projekt a zkoušel Unity, CRY, UDK, Neoexis, Esethel, Unigine atd atd. Nakonec jsme skončil u HeroEngine:D

Ale Unity mě nijak nezaujalo a přišlo mě divné.

Když jsem pak před pár měsíci byl nucen měnit engine - tak CRY a UDK jsem zavrhl kvůli licenci(respektive tomu co je třeba řešit při finálním spuštění projektu( ( možná je škoda, že v té době nebylo CRY/UDK tak jako je teď za poplatky - ale kdo ví, třeba je to jen dobře...) ).

Takže jediná volba pro mne byla zkusit a překousnout Unity:)
(psát si vlastní engine je blbost v dnešní době pro indie projekt + já nejsem nějaký super uper programátor... abych to zvládl).

No a nějak mě to Unity překvapilo, že funguje a celkem rozumně (oproti HE) a nakonec v něm projekt dělám rychleji a lépe.

Nechci Unity obhajovat, ale zase bych ho hned nezavrhoval - stejně jako se nedá zavrhnout úplně Hero Engine - i když tam je problém někde jinde než v enginu, ale v autorech.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 25. březen 2014, 14:03:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Jsem pro vlákno "neřešitelné úlohy v Unity3D". Někomu pomůže, ostatní pobaví Wink.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 25. březen 2014, 15:35:02    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
psát si vlastní engine je blbost v dnešní době pro indie projekt


Ano.. to je pravda. Momentálně už mám verzi s kterou jsem vcelku spokojený, ale dojet k ní znamenalo:
1. engine v C#
2. engine v C++
3. engine v C++ - současný a použitelný (a u něj už asi zůstane, znova to přepisovat nebudu)
Kdyby měl někdo zájem podílet se na vývoji, nejsem proti Cool Very Happy

Nicméně na druhou stranu nemusím řešit licence (mimo použitých algoritmů) a můžu to rozebrat a použít někde jenom kusy (což dělám) a něco opravit bývá snadné, protože vím, jak jsem to udělal. Další nepopiratelná výhoda, když vím jak to cca. běží interně, nepřekvapí mě pak tolik jiný engine, když se něco podělá.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 25. březen 2014, 15:59:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak..a je to tu: http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?p=45749#45749
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 25. březen 2014, 20:31:16    Předmět: Re: Jaký 3D engine? - věčná otázka opět zde! Odpovědět s citátem

]semo[ napsal:
Jsem programátor, takže se spíš ptám "jak bych to udělal", než "co bych na to použil"


]semo[ napsal:
Neznáte něco šikovnýho, co by mi vytrhlo trn z paty?


Twisted Evil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 26. březen 2014, 08:58:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Ale to neni fér! :-). Co můžu, to si napíšu, ale na něco už nezbyde čas. Pokud to chce člověk (nebo člověk zadavatel) mít někdy dodělané.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gameDeveloper



Založen: 28. 08. 2009
Příspěvky: 32
Bydliště: Blansko

PříspěvekZaslal: 7. květen 2014, 17:33:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Jaký 3D engine? Slyšel jsi už o Unreal Engine 4 se zdrojovým kódem za 19$? Podle mě není nad čím přemýšlet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 7. květen 2014, 18:14:05    Předmět: Odpovědět s citátem


_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Sheepa



Založen: 02. 02. 2011
Příspěvky: 16
Bydliště: Šumperk

PříspěvekZaslal: 9. červenec 2014, 12:00:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Víte co je zajímavé? Pokud je mi známo, tak je tu 80% lidí, kteří potřebují engine hlavně na učení, či na nějaký nízkorozpočtový projekt. Nikde jsem tu však na celém foru nenašel zmínku o Torque 3D a přitom to je engine, který je za nejlepší cenu. Zadarmo. Dříve byl tento engine plně placen, až se jednoho dne studio, které za ním stojí rozhodlo, že ho dají komunitě pod MIT licencí. Kdo rozumí licencím, tak ví, že MIT je absolutní top. Jednoduše "dělej si co chceš".

Já osobně na něm pracuji posledního půl roku a jsem za něj naprosto spokojen. A to ani nemluvě o velice dobré komunitě, která tento engine dál rozvíjí a podporuje. Tím, že jsou k dispozici plně zdrojové kódy, je možné se vrtat přímo v jádře. Je programován v C++, ale pro lidi neznalé C++ se dá využít TorqueScript.

Web: http://www.garagegames.com/products/torque-3d
GIT: https://github.com/GarageGames/Torque3D

Primárně je stavěn pro FPS, ale kdo si pohledá, tak jsou pro něj už adaptace na RTS, RPG apod..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 9. červenec 2014, 12:03:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Koukal jsem na něj, ale je takový moc základní.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna