Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
baddeed
Založen: 24. 05. 2013 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 24. duben 2014, 15:21:05 Předmět: Spirity - Hra z Českého Krumlova |
|
|
Zdravím
Chtěl bych vám ukázat svoji bakalářskou práci.
Měl sem zadání, využít 3D model města Český Krumlov pro hru.
Na hře pracuji již skoro rok, jelikož je to můj první počin v Unity 3D a předtím sem hru nikdy nedělal
Pracovali jsme na tom 3, a to já jako grafik a programátor, dále scénárista /set designer a zvukař
Ukázku hry a další info naleznete zde: http://spirity.krajinak.cz/
Hru začněte hrát v synagoze, během hraní tohoto levelu se pak stahuje další, možnost jít rovnou do Krumlova je tam z důvodů testování.
Hra je stále ve vývoji a model města není ještě celý otexturovaný.
Budu rád za nějaké reakce na hru
Video : https://www.youtube.com/watch?v=pPQQfL_ZBQQ
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 25. duben 2014, 07:17:54 Předmět: |
|
|
Když sem viděl ke konci ty hrátky s fasádama, řek sem si "v tý hře je věcí...". A když vzápětí přišel medvěd, řek sem si: "tam je snad uplně všechno..." :-)
O co ve hře jde?
EDIT: už sem si to přečet na stránkách, zajímavý :) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
baddeed
Založen: 24. 05. 2013 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 25. duben 2014, 11:21:42 Předmět: |
|
|
Na stránkách není úplně vše popsáno. Měl bych to tam asi dopsat že více je k vidění ve hře |
|
Návrat nahoru |
|
|
baddeed
Založen: 24. 05. 2013 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 28. duben 2014, 17:57:17 Předmět: |
|
|
Jo a dík za odezvu |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 28. duben 2014, 22:15:56 Předmět: |
|
|
No, doufám, že těch odezev dostaneš víc :-). Já se moc nemám k čemu vyjadřovat, poněvadž hry řeším spíš po technický stránce. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Weny Sky
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 29. duben 2014, 07:21:07 Předmět: |
|
|
Jsem si tu hru zahral a pokud to je opravdu bakalarka, na ktere jsi rok pracoval, tak teda nic moc. Veru nevim co hre vytknouti drive, jestli chatrny dej, matoznost postav ...
Cele mi to pripada jako slepenec +- 15 infantilnich miniher, ktere se spousti kliknim na svicen, fasady domu a nebo kasny. Kdyby ty minihry alespon za neco staly a byly na urovni logickych miniher ze serie Atlantis. Ke vsemu je pobihani po meste nudne a nedava mi zadny smysl, zvlast kdyz "zlodejka" skoci za medveda a ja mam smulu. Mozna by medved zmizel, kdybych splnil vsechny minihry ve meste, ale k tomu uz jsem nemel vubec zadnou motivaci.
Jsem k tomu skepticky i z duvodu, ze neco takovehoto se da v Unity3D naklikat za tyden. |
|
Návrat nahoru |
|
|
baddeed
Založen: 24. 05. 2013 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 29. duben 2014, 14:12:44 Předmět: |
|
|
Určitě se to dá zvládnout mnohem rychleji , ale já to fakt viděl poprvé, dneska bych 80% věcí řešil jinak.
Co se týče tej motivace v hraní, je to hlavně pro děti, a ještě se na tom bude hodně předělávat, tohle je takový nástin.
Nejtěžší je asi vymyslet nějaké herní mechanismy aby se s nimi dala předat nějaká zajímavá informace o místě kde se hra odehrává a aby to zvládnul naprogramovat takovej začátečník jako já |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 29. duben 2014, 14:17:43 Předmět: |
|
|
Jakože děti jsou méně náročné na hratelnost? _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
baddeed
Založen: 24. 05. 2013 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 29. duben 2014, 15:17:48 Předmět: |
|
|
To ne, občas jsou i náročnější a kritičtější než dospělí. Ale je těžký se v tom vyznat, občas to co ti přijde že je skvělí je vůbec nebaví a stráví hodiny u hrozný kraviny .
Jde mi o nějakou zpětnou vazbu jestli se vydávat dál tímhle směrem nebo to otočit jinam.
Budu to posílat i do jednej školy aby si to zahrálo pár dětí, tak uvidíme. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Weny Sky
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 29. duben 2014, 15:54:21 Předmět: |
|
|
Ja osobne bych se vydal spis cestou jednoduche adventury s detektivnimi prvky. Hral bys za nejakou zvedavou skolacku, ktera se rozhodla vyresit pripad kradeze. S par lidma by ses ve meste pobavila, oni by te poslali na ruzna historicka mista. Sem tam by nasla nejaky historicky artefakt, ktery treba zlodejka ztratila. Nakonec by to vyresila, zavolala 158 a dostala bobrika odvahy.
Tak by si krasne dokazal povypravet historii mesta. Mesto samotne by tam hralo dulezitou roli, protoze lidi by te posilali na presna mista podle nazvu, takze by se tam lidi i trochu zorientovali.
V aktualnim stavu, ve kterem je ted tva hra, tak nedava moc smysl. Neni to ani tak hra, jako spis platforma pro spousteni miniher.
PS: a co vlastne studujes za obor, kdyz si programator zacatecnik a pustil ses do tvorby hry pro bakalarku? |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 29. duben 2014, 16:08:36 Předmět: |
|
|
Hrál jsem to a absence jakéhokoliv scénáře činí hru naprosto chladnou (jak bylo řečeno, je to spíše "soubor miniher").
Grafika (hrál jsem jen synagogu) je na dnešní dobu naprosto nedostačující i pro hru s výukovým účelem. UI miniher je těžké na pochopení. Měl jsem tam kurzory jakoby roztažené do šířky.
Smích zlodějky mi přišel dost hororový
Celkově řečeno... aby mě to chytlo, chtělo by to scénář a lepší grafiku. Takhle je to slepenec. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|