Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
NGPixels
Založen: 02. 09. 2011 Příspěvky: 6
|
Zaslal: 8. leden 2013, 17:30:19 Předmět: |
|
|
pcmaster napsal: |
Ano. Ta hra samozrejme moze mat vseliake ochrany, ale ano. A podla toho mala, co o tom viem, tak sa tam kradne ako dive
SOCKYYYYY |
Tak to je teda pěknej bordel. Všechny, co si stěžujou na cenu her, bych nakopal do zadní části těla
Má někdo zkušenosti s ingame platbamy? Platí i u ních vrácení peněz do 15 minut? Pokud má hra ingame platby, dají se nějak "craknout" ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 9. leden 2013, 09:21:39 Předmět: |
|
|
NGPixels: Jo je to přesně tak
Piráti na Androidu? Googlu vlastně nevadí [rozhovor]
U in-game plateb se zákazníkovi normálně mechanismus vrácení nenabízí, musí kontaktovat prodejce a ten mu může a nemusí vyhovět (např. když mi děti omylem na tabletu odklepli nákup nějakých diamantů do F2P hry za 400 CZK, poslal jsem žádost e-mailem a vyhověli mi). Jak na Androidu tak na iOS jde v aplikacích in-app platbu obejít (odsimulovat), pokud vývojář nekontroluje vše online na serveru. A to se doporučuje i pro zpřístupňování dalšího obsahu, nemít v aplikaci content neodemknutý platbou, ale skutečně ho fyzicky stáhnout až po zaplacení. Tím se aspoň trochu ztíží vytvoření plné verze pro warez. |
|
Návrat nahoru |
|
|
michalferko
Založen: 29. 09. 2008 Příspěvky: 83
|
Zaslal: 7. duben 2014, 15:44:19 Předmět: |
|
|
Netusite, ci bol nejaky vyvoj na Slovensku? Prave sa chystame s timom nieco zacat predavat. Este stale treba ucet v CR (pripadne aj adresu)? Vsak to je katastrofa... _________________ Moje minihry a ine projekty |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 28. duben 2014, 12:17:23 Předmět: |
|
|
Kdyz uz teda nekdo ozivil tohle stare vlakno...
Precetl jsem si ten rozhovor o piratstvi, ktery sem postnul Mem.
Ve skutecnosti je ochrana Android aplikaci pomoci Licensing service naprosto dostatecna. Vtip je v tom, ze je potreba zabranit ruznym script kiddies, aby ji odstranili pomoci AntiLVL.
My to v nasich aplikacich delame tak, ze kontrolujeme hashCode naseho certifikatu, jenze ne v Jave, ale v C++ kodu. Kontrolu v Jave jsou schopne ruzne utility odstranit (i pri pouziti reflexe), ale pouzitim JNI automatickemu cracknuti pomoci ruznych utilit uplne zabranite. Samozrejme se tahle technika da pouzit i v Unity hrach.
Nase apps jsou hodne oblibene a na warezu se sice objevuji, ale nikdo je jeste necracknul - piratske verze se daji spustit jen na rootnutych telefonech s LuckyPatcherem, coz nas moc netrapi - uzivatelu s rootnutym telefonem jsou maximalne jednotky procent.
Jinak asi by bylo dobre pripomenout, ze kdokoliv, kdo pouziva Licensing service (nebo jakoukoliv jinou kontrolu licence online), porusuje patent a muzete skoncit u soudu...
Problemy s tim meli treba brnensti Madfingers http://www.technologytell.com/gaming/96746/madfinger-games-and-gameloft-face-lawsuit-over-patent-infringement/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 29. duben 2014, 18:50:13 Předmět: |
|
|
Radis: Dík za informace. Patentové trollování, na které narazili Madfingers, je taky dobrá síla, vždyť to používá v IT průmyslu každý (nebo velké firmy za užití tohohle patentu platí?) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 30. duben 2014, 07:46:42 Předmět: |
|
|
Rozhodně neplatí, jsou to patentoví trollové (šli například i proti Mojangu) - proto se snaží tato pseudospolečnost s nimi soudit.
Ostatně mají 216 softwarových patentů... nikdy nic nevydali ani nevyrobili. Klasická US patent trollerská firma. _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 30. duben 2014, 12:21:52 Předmět: |
|
|
Mem: firmy zacinaji platit vzdycky az potom, co jim Uniloc zacne vyhrozovat soudem. Vetsina totiz do te doby vubec netusi, ze neco porusuje. Jak by taky mohli - vzdyt jen pouzivaji knihovny, ktere jim poskytnul Google, ze.
Bohuzel je financne vyhodnejsi se s Unilocem vyrovnat mimosoudne, nez se pokouset napadat platnost toho patentu... Napriklad autor X-Plane (letecky simulator) odhaduje, ze by ho soudni vydaji prisly na milion a pul dolaru, coz je vic, nez na te hre vubec vydelal. Navic by se dva nebo tri roky tahal po soudech s nejistym vysledkem.
Myslim si, ze jediny, kdo do toho sporu chce z principu jit, prestoze to bude stat velke penize, je Mojang. Doufam, ze jim to klapne...
Me osobne nejvic zarazi pristup Googlu. O problemu vi, ale Licensing Service porad nabizi a vyvojare na to nijak neupozornuje. Naprosta vetsina placenych aplikaci na Play tim padem porusuje patent, ale soudni spory nechava Google ciste na vyvojarich
Ale jako myslim, ze nikdo z nas z tohoto nemusi mit strach. Na to, abychom byli pro Uniloc zajimavi, jsme moc male ryby |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
|
michalferko
Založen: 29. 09. 2008 Příspěvky: 83
|
Zaslal: 2. květen 2014, 10:42:20 Předmět: |
|
|
Dik mem, prave som to sem siel pisat. Predbehol si ma _________________ Moje minihry a ine projekty |
|
Návrat nahoru |
|
|
|