Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 24. březen 2014, 12:29:10 Předmět: |
|
|
No jo, ale tam už se musí alespoň něco platit a nemůžeš výtvor nacpat do storu a prodávat _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 24. březen 2014, 12:56:24 Předmět: |
|
|
Když by nebylo Unity, dřív nebo později by vzniklo něco jinýho (nějakej game maker, ...). Je na tobě, jestli budeš dělat kopie těch zaplavujících her (casualovky, ...), nebo něco odlišného (třeba nějakou opravdovou hru). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 25. březen 2014, 12:13:53 Předmět: |
|
|
Přemýšlím, že bych založil v popelnici vlákno "neřešitelné úlohy v Unity3D". Našel by se někdo, kdo by tam se mnou pravidelně přispíval? Mohla by to být taková protiváha k všem těm kecům o nejlepším herním enginu na světě. První taková neřešitelná úloha by mohla být: "Jak zjistit, že objekt je v kolizi s jiným objektem v jednom frame." :-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 25. březen 2014, 12:22:58 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
Přemýšlím, že bych založil v popelnici vlákno "neřešitelné úlohy v Unity3D". Našel by se někdo, kdo by tam se mnou pravidelně přispíval? Mohla by to být taková protiváha k všem těm kecům o nejlepším herním enginu na světě. První taková neřešitelná úloha by mohla být: "Jak zjistit, že objekt je v kolizi s jiným objektem v jednom frame." . |
No já jsem pro;)
Žádný engine není dokonalý - jen je třeba tam daný problém vždy řádně popsat + napsat i možnosti co se zkoušeli.
Neslibuji, že tam něco přidám - já s Unity pracuji jen pár měsíců a jsem ve své podstatě spokojen (ve srovnání s HE) + jsem zatím nenarazil na nic co by nešlo vyřešil, ale to vše ukáže čas;) _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 25. březen 2014, 13:04:56 Předmět: |
|
|
Já bych tam nedal nic.. já Unity akorát jednou viděl a nějak mě nezaujalo (plus to nebylo C++), takže jsem šel vlastní cestou Ale rád se podívám, co tam nejde _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 25. březen 2014, 13:43:41 Předmět: |
|
|
perry napsal: |
Já bych tam nedal nic.. já Unity akorát jednou viděl a nějak mě nezaujalo (plus to nebylo C++), takže jsem šel vlastní cestou Ale rád se podívám, co tam nejde |
No stejně jsem reagoval před dvěma roky - respektive v době kdy jsem hledal engine pro projekt a zkoušel Unity, CRY, UDK, Neoexis, Esethel, Unigine atd atd. Nakonec jsme skončil u HeroEngine:D
Ale Unity mě nijak nezaujalo a přišlo mě divné.
Když jsem pak před pár měsíci byl nucen měnit engine - tak CRY a UDK jsem zavrhl kvůli licenci(respektive tomu co je třeba řešit při finálním spuštění projektu( ( možná je škoda, že v té době nebylo CRY/UDK tak jako je teď za poplatky - ale kdo ví, třeba je to jen dobře...) ).
Takže jediná volba pro mne byla zkusit a překousnout Unity:)
(psát si vlastní engine je blbost v dnešní době pro indie projekt + já nejsem nějaký super uper programátor... abych to zvládl).
No a nějak mě to Unity překvapilo, že funguje a celkem rozumně (oproti HE) a nakonec v něm projekt dělám rychleji a lépe.
Nechci Unity obhajovat, ale zase bych ho hned nezavrhoval - stejně jako se nedá zavrhnout úplně Hero Engine - i když tam je problém někde jinde než v enginu, ale v autorech. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 25. březen 2014, 14:03:22 Předmět: |
|
|
Jsem pro vlákno "neřešitelné úlohy v Unity3D". Někomu pomůže, ostatní pobaví . _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 25. březen 2014, 15:35:02 Předmět: |
|
|
citace: |
psát si vlastní engine je blbost v dnešní době pro indie projekt |
Ano.. to je pravda. Momentálně už mám verzi s kterou jsem vcelku spokojený, ale dojet k ní znamenalo:
1. engine v C#
2. engine v C++
3. engine v C++ - současný a použitelný (a u něj už asi zůstane, znova to přepisovat nebudu)
Kdyby měl někdo zájem podílet se na vývoji, nejsem proti
Nicméně na druhou stranu nemusím řešit licence (mimo použitých algoritmů) a můžu to rozebrat a použít někde jenom kusy (což dělám) a něco opravit bývá snadné, protože vím, jak jsem to udělal. Další nepopiratelná výhoda, když vím jak to cca. běží interně, nepřekvapí mě pak tolik jiný engine, když se něco podělá. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 25. březen 2014, 20:31:16 Předmět: Re: Jaký 3D engine? - věčná otázka opět zde! |
|
|
]semo[ napsal: |
Jsem programátor, takže se spíš ptám "jak bych to udělal", než "co bych na to použil" |
]semo[ napsal: |
Neznáte něco šikovnýho, co by mi vytrhlo trn z paty? |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 26. březen 2014, 08:58:38 Předmět: |
|
|
Ale to neni fér! :-). Co můžu, to si napíšu, ale na něco už nezbyde čas. Pokud to chce člověk (nebo člověk zadavatel) mít někdy dodělané. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
gameDeveloper
Založen: 28. 08. 2009 Příspěvky: 32 Bydliště: Blansko
|
Zaslal: 7. květen 2014, 17:33:53 Předmět: |
|
|
Jaký 3D engine? Slyšel jsi už o Unreal Engine 4 se zdrojovým kódem za 19$? Podle mě není nad čím přemýšlet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Sheepa
Založen: 02. 02. 2011 Příspěvky: 16 Bydliště: Šumperk
|
Zaslal: 9. červenec 2014, 12:00:29 Předmět: |
|
|
Víte co je zajímavé? Pokud je mi známo, tak je tu 80% lidí, kteří potřebují engine hlavně na učení, či na nějaký nízkorozpočtový projekt. Nikde jsem tu však na celém foru nenašel zmínku o Torque 3D a přitom to je engine, který je za nejlepší cenu. Zadarmo. Dříve byl tento engine plně placen, až se jednoho dne studio, které za ním stojí rozhodlo, že ho dají komunitě pod MIT licencí. Kdo rozumí licencím, tak ví, že MIT je absolutní top. Jednoduše "dělej si co chceš".
Já osobně na něm pracuji posledního půl roku a jsem za něj naprosto spokojen. A to ani nemluvě o velice dobré komunitě, která tento engine dál rozvíjí a podporuje. Tím, že jsou k dispozici plně zdrojové kódy, je možné se vrtat přímo v jádře. Je programován v C++, ale pro lidi neznalé C++ se dá využít TorqueScript.
Web: http://www.garagegames.com/products/torque-3d
GIT: https://github.com/GarageGames/Torque3D
Primárně je stavěn pro FPS, ale kdo si pohledá, tak jsou pro něj už adaptace na RTS, RPG apod.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 9. červenec 2014, 12:03:04 Předmět: |
|
|
Koukal jsem na něj, ale je takový moc základní. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
|