Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
skála
Založen: 07. 07. 2014 Příspěvky: 22 Bydliště: Klatovy
|
Zaslal: 7. červenec 2014, 19:56:49 Předmět: Online hra |
|
|
Dobrý den, prosím o radu.Sice se netýká přímo programování, ale to doufám nebude vadit. S kamarádem programujeme hry v pascalu. Zatím to jsou jenom hry jako Tetris, Ping-pong, Hledání min, Had a podobně. Hry jsou na takové úrovni, že sice požíváme konzoli CRT, ale hry jsou stále v příkazovém řádku. Princip této hry je tento: Hra je uložena na disku google. Protože je to většinou pro spolužáky nebo kamarády, tak každý dostane název tohoto google účtu a heslo na něj (toto je kámen úrazu - každý hráč má přístup k účlu a může kdykoliv změnit heslo a hra bude nefunkční. Hra funguje jen proto, že hru hrají zatím jenom spolužáci). Každý hráč si stáhne Google drive a soubory se začnou automaticky synchronizovat. Hráč hraje některou z vyjmenovaných her a jeho nejlepší skore se uloží do souboru .dat a synchronizuje se. Každý hráč má tak aktuální přehled o skore ostatních. Problem je, že se soubory na disku google synchronizujou pomalu. Naprogramovaly jsme chatt, ale odezva byla min 10s a často docházelo ke konfliktům, když jsme změnili soubor na obouch stranách najednou. Disk google je moc pomalý i na to, aby se hrály tahově šachy. Nevíte někdo, jak udělat, aby se soubory sdílely rychlejš. Přemýšlel jsem o sdílení přes Hamachi, ale nepodařilo se mi udělat nic kloudného. Pokud chcete, tak mi napište na skala.vaclav96@seznam.cz a já vám pošlu screenshoty nebo zdrojáky. Budu vděčný za každou radu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 7. červenec 2014, 21:23:31 Předmět: |
|
|
chces spravit highscore alebo sietovu hru? ak to prve tak sa nauc trocha PHP sprav si nejaky script ktory zapise score do suboru hod to na nejaky free webhosting odkial si to bude stahovat hra.
ak ide o sietovu hru tak sa nauc programovat sietove sockety a posielanie dat po internete. narychlo nieco najdene pre pascal http://wiki.freepascal.org/Networking _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 8. červenec 2014, 08:56:02 Předmět: |
|
|
Nejmíň práce k tvému problému by bylo dosavadní řešení s tím, že by si klienti soubory nepřepisovaly. Např. hiscore by nebyl jeden soubor s top 10, ale složka hiscore a v ní soubory zarovnat_na_N_nul(skóre_číslo) + " " + jméno. Pak bys top 10 zobrazil dir hiscore\*.* seřadit podle názvu souboru sestupně (díky paddingu nulama čísla skóre), vzít jen prvních 10. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
skála
Založen: 07. 07. 2014 Příspěvky: 22 Bydliště: Klatovy
|
Zaslal: 10. červenec 2014, 10:50:43 Předmět: |
|
|
Díky moc za rady, zkusim se podívat na ten networking. Ještě by jsem měl dotaz, nevíte jak zrychlit vykonávání zdrojového kodu. Prvně jsem pracoval v Delphi ale teď pracuji v Lazaru, a tam je rychlost vykreslování nižší. Navíc si ten program vezme jen pár procent výkonu procesoru. Možná by pomohl jiný kompilátor, ale nevím. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 10. červenec 2014, 11:13:48 Předmět: |
|
|
Lepší kompilátor si dá větší výkon při stejném zatížení CPU. Ale píšeš, že CPU nezatěžuješ naplno, takže by sis nepomohl. BTW proč nezůstat u Delphi? U free hry nikdonebude řešit legálnost IDE a kompilátoru. (Taky pozor, jak správce úloh počítá procenta vytížení CPU - pokud tvá aplikace má jen jedno vytěžující vlákno, tak např. na 4jádru Windows ukáže 25 % /součet všech jader je 100 %/ a Mac OS X 100 % /při vytížení všech 4 by ukázal 400 %/). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|