Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 11. červenec 2014, 13:53:23 Předmět: OpenGL ES 2.0 na desktopu |
|
|
Je nějaká knihovna podobná ANGLE http://code.google.com/p/angleproject/ , ale ne nad DirectX, ale nad desktopovým OpenGL (tzn. ES 2.0 nad GL s GL_ARB_ES2_compatibility)? Něco jako čistý ES kontext bez balastu z normálního GL, prostě jako to ANGLE.
Díky. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 11. červenec 2014, 14:19:07 Předmět: |
|
|
A je to vůbec k něčemu? Nebo už jsou OpenGL drivery na úrovni těch D3D? Zvláště pak u integrovaných grafik, kterých je většina... _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 11. červenec 2014, 14:36:20 Předmět: |
|
|
Moc nechápu dotaz. OpenGL ES klasicky na desktopu běží, akorát je potřeba k tomu hodit DLL, co má mapované ES funkce na klasické. Normálně to používám a všechno OK (mám aplikaci v ES 2/3, ladím ji na Woknech ve Visualku a pak jí akorát překopíruju a přeložím skoro beze změn na iOS, Android nějak neběhá, protože jejích JNI je shit). _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 11. červenec 2014, 23:21:02 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
A je to vůbec k něčemu? Nebo už jsou OpenGL drivery na úrovni těch D3D? Zvláště pak u integrovaných grafik, kterých je většina... |
Jde o linux a mac. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 12. červenec 2014, 12:31:00 Předmět: |
|
|
Tak jsem včera googlil: AMD má součástí driveru na ES knihovnu, NV má profil v GL - obojí by mělo být na všech platformách. Pak zbývá jen Intel a OSS AMD/NV: na Linuxu je v Mesa na ES extenze v GL. Takže úplně nakonec zbývá jen Intel na Windows a Macu: ve Windows máš Angle, na Macu prej musíš počkat na OpenGL 4 (třeba už tam je), jinak nezbývá než upravit kód na OpenGL.
EDIT: Nebo si můžeš stáhnout hotovou knihovnu překládající ES na GL, např. tuhle: "The OpenGL? ES 2.0 Emulator is a library that maps OpenGL ES 2.0 API calls to the OpenGL 2.0 API. By running on a standard PC, the emulator helps software development and testing of OpenGL ES 2.0 applications since no embedded platform is required. The emulator requires a graphics card that supports at least OpenGL 2.0." Instalátor je pro Windows, Linux a Mac. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|