Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 09:45:09 Předmět: |
|
|
V ideálním případě by ale program měl být napsán tak, abys ho NIKDY nedokázal sestřelit skriptem. Pokud to jde tak snadno, tak je tam něco špatně. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 09:48:27 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
V ideálním případě by ale program měl být napsán tak, abys ho NIKDY nedokázal sestřelit skriptem. Pokud to jde tak snadno, tak je tam něco špatně. |
No pro ingame scripty to hodí max error.
Ale u editor scriptu (hlavně tedy na editor gui - to párkrát padlo).
Pátrám více v paměti a mám pocit, že to bylo v momentě kdy se editor script dotazuje do DB na sloupec co ještě neexistoval a výsledek se měl zobrazit v editor gui... Ale už se přesně nepamatuji. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 09:55:29 Předmět: |
|
|
Ideální případ je fajn, ale z praxe mám zkušenosti že uhlídat vše na 100% prostě nejde. Při tom, jak je Unity "rozlehlé" můžeme být rádi, že to nepadá ještě víc
Třeba takový 3D Max padá taky dost často.
A co třeba Firefox.. ten umí "prd", má tunu memory leaků a občas bez nějakého většího důvodu prostě celý spadne. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 10:00:31 Předmět: |
|
|
Jo, proto jsem napsal to slovo "ideální". Ale to, že padají i jiný programy, neznamená, že bychom nad tim měli mávnout rukou. Jsou taky programy, který nepadají (aspoň ne 8x za den). Tam bych hledal inspiraci :-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 10:34:38 Předmět: |
|
|
to je zas debata - semo az napises neco velikosti unity/firefoxu/... a nebude to padat tak se ozvi
zakaznikovi dodavame software uz 10 let, mame pres 100k automatickych testu, ktere se sjizdi nekolikrat denne a hlidaji nam, ze to nerozesirame a stejne se nam stane ze to zakaznikovi sestreli server.
a to nejsme (co se kodu tyce) rozhodne tak velci jako treba unity |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 10:54:09 Předmět: |
|
|
rezna napsal: |
to je zas debata - semo az napises neco velikosti unity/firefoxu/... a nebude to padat tak se ozvi ;)
|
Jak asi sám správně tušíš, tak velký SW nepíše člověk sám. Takže tvoje rejpnutí nemohu přijmout :-). Ale pracoval jsem (a pracuju) s hodně velkýma C++ zdrojákama, takže vím, jakýho rozsahu může asi tak 3D engine (AAA) být a jak to může bejt pod pokličkou vyhnilý (a naopak, jak to může bejt udělaný dobře). Je jasný, že občas všechno spadne, ale NE 8X deně! To by vás zákazník hnal :-). V Unity je to ale normál. Jenže oni ty chyby neřeší, valí pořád nový cool featury takovým tim rychlokvasným způsobem. Často to ani nemusí bejt crashe, ale třeba jen takový logický nasírací chyby v editoru. Jakože multiselekce se chová podivně, undo naprosto nefunguje, udělat kolizní obálku je peklo (protože se ti tam pletou 2 gizma přes sebe), atd. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 11:30:30 Předmět: |
|
|
McMagic napsal: |
Padlo to v případě, když jsem si dělal nástavby do editoru a měl tam závažnou chybu v editor gui - jinak vlastně nikdy (tedy jen když jsem unity zahltil testy na max render objektů atd.) |
No takové věci ani nepočítám, to bych musel zmínit, když jsem psal v Unity fragment shader a mám silný dojem, že to dokonce vedlo k BSOD (což je teda i chyba nVidie) |
|
Návrat nahoru |
|
|
impresionista
Založen: 06. 07. 2014 Příspěvky: 17 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 14:48:01 Předmět: |
|
|
Jsem zapomněl zmínit že ta zabugovaná Unity 4.3x má také chybu která na Androidech Gingerbread 2.3x při použití home button pro ukončení hry zmrazí, nebo restartne mobil.Ppokud má třeba náhodou někdo projekt k poblikaci v zminované verzi unity, a cílí i na starší Gingerbread bacha |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 5. září 2014, 21:46:44 Předmět: |
|
|
Pánové (a dámy, jsou-li tu nějaké), na dnešek jsem měl strašný sen... dělal jsem hry v Unity.
Jak jsem si tu četl ty problémy s pády, tak se mi zdálo, že na první spuštění mi to několikrát po sobě spadlo a dokonce si pamatuji BSoD...
Pak se mě to milionkrát ptalo na změnu konce řádků...
Jak jsem se probudil, musel jsem si jít několikrát přebuildovat GeneCraft. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 6. září 2014, 14:19:26 Předmět: |
|
|
Horor!!! _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 7. září 2014, 21:03:34 Předmět: |
|
|
Congratz VODA!
Budeš migrovat na píseček Unity, nebo zůstaneš na svojem pískovišti ? _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 7. září 2014, 21:37:38 Předmět: |
|
|
BSOD? Pokud děláš v 95kách, tak se to dá očekávat
Unity mi nesedí, asi proto, že je to RAD tool. Na to, že nedokážu předvídat flow programu, prostě nejsem zvyklý, a hrabat se sto let v manuálech, než mi to všechno sepne, ztratím chuť na hry do další dekády. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 7. září 2014, 22:32:35 Předmět: |
|
|
Jak jsem psal, byla to jen noční můra... já jsem věrný myšlence "vyrob si sám", takže žádné unity... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 8. září 2014, 07:46:20 Předmět: |
|
|
if.then: Ci 95 alebo server2008r2 x64 alebo 8.1, tak BSOD ako BSOD a nie ze nie Teda _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|