.[ ČeskéHry.cz ].
Nedělám v Unity, kdo je víc?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2014, 09:45:09    Předmět: Odpovědět s citátem

V ideálním případě by ale program měl být napsán tak, abys ho NIKDY nedokázal sestřelit skriptem. Pokud to jde tak snadno, tak je tam něco špatně.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2014, 09:48:27    Předmět: Odpovědět s citátem

]semo[ napsal:
V ideálním případě by ale program měl být napsán tak, abys ho NIKDY nedokázal sestřelit skriptem. Pokud to jde tak snadno, tak je tam něco špatně.


No pro ingame scripty to hodí max error.
Ale u editor scriptu (hlavně tedy na editor gui - to párkrát padlo).

Pátrám více v paměti a mám pocit, že to bylo v momentě kdy se editor script dotazuje do DB na sloupec co ještě neexistoval a výsledek se měl zobrazit v editor gui... Ale už se přesně nepamatuji.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2014, 09:55:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Ideální případ je fajn, ale z praxe mám zkušenosti že uhlídat vše na 100% prostě nejde. Při tom, jak je Unity "rozlehlé" můžeme být rádi, že to nepadá ještě víc Smile
Třeba takový 3D Max padá taky dost často.
A co třeba Firefox.. ten umí "prd", má tunu memory leaků a občas bez nějakého většího důvodu prostě celý spadne.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2014, 10:00:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, proto jsem napsal to slovo "ideální". Ale to, že padají i jiný programy, neznamená, že bychom nad tim měli mávnout rukou. Jsou taky programy, který nepadají (aspoň ne 8x za den). Tam bych hledal inspiraci :-).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2014, 10:34:38    Předmět: Odpovědět s citátem

to je zas debata - semo az napises neco velikosti unity/firefoxu/... a nebude to padat tak se ozvi Wink

zakaznikovi dodavame software uz 10 let, mame pres 100k automatickych testu, ktere se sjizdi nekolikrat denne a hlidaji nam, ze to nerozesirame a stejne se nam stane ze to zakaznikovi sestreli server.

a to nejsme (co se kodu tyce) rozhodne tak velci jako treba unity
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2014, 10:54:09    Předmět: Odpovědět s citátem

rezna napsal:
to je zas debata - semo az napises neco velikosti unity/firefoxu/... a nebude to padat tak se ozvi ;)

Jak asi sám správně tušíš, tak velký SW nepíše člověk sám. Takže tvoje rejpnutí nemohu přijmout :-). Ale pracoval jsem (a pracuju) s hodně velkýma C++ zdrojákama, takže vím, jakýho rozsahu může asi tak 3D engine (AAA) být a jak to může bejt pod pokličkou vyhnilý (a naopak, jak to může bejt udělaný dobře). Je jasný, že občas všechno spadne, ale NE 8X deně! To by vás zákazník hnal :-). V Unity je to ale normál. Jenže oni ty chyby neřeší, valí pořád nový cool featury takovým tim rychlokvasným způsobem. Často to ani nemusí bejt crashe, ale třeba jen takový logický nasírací chyby v editoru. Jakože multiselekce se chová podivně, undo naprosto nefunguje, udělat kolizní obálku je peklo (protože se ti tam pletou 2 gizma přes sebe), atd.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2014, 11:30:30    Předmět: Odpovědět s citátem

McMagic napsal:
Padlo to v případě, když jsem si dělal nástavby do editoru a měl tam závažnou chybu v editor gui - jinak vlastně nikdy (tedy jen když jsem unity zahltil testy na max render objektů atd.)


No takové věci ani nepočítám, to bych musel zmínit, když jsem psal v Unity fragment shader a mám silný dojem, že to dokonce vedlo k BSOD (což je teda i chyba nVidie)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
impresionista



Založen: 06. 07. 2014
Příspěvky: 17
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2014, 14:48:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Jsem zapomněl zmínit že ta zabugovaná Unity 4.3x má také chybu která na Androidech Gingerbread 2.3x při použití home button pro ukončení hry zmrazí, nebo restartne mobil.Ppokud má třeba náhodou někdo projekt k poblikaci v zminované verzi unity, a cílí i na starší Gingerbread bacha
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 5. září 2014, 21:46:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Pánové (a dámy, jsou-li tu nějaké), na dnešek jsem měl strašný sen... dělal jsem hry v Unity. Very Happy
Jak jsem si tu četl ty problémy s pády, tak se mi zdálo, že na první spuštění mi to několikrát po sobě spadlo a dokonce si pamatuji BSoD...
Pak se mě to milionkrát ptalo na změnu konce řádků...
Jak jsem se probudil, musel jsem si jít několikrát přebuildovat GeneCraft. Very Happy
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 6. září 2014, 14:19:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Horor!!! Laughing
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 7. září 2014, 21:03:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Congratz VODA!

Budeš migrovat na píseček Unity, nebo zůstaneš na svojem pískovišti Razz?
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 7. září 2014, 21:37:38    Předmět: Odpovědět s citátem

BSOD? Pokud děláš v 95kách, tak se to dá očekávat Razz

Unity mi nesedí, asi proto, že je to RAD tool. Na to, že nedokážu předvídat flow programu, prostě nejsem zvyklý, a hrabat se sto let v manuálech, než mi to všechno sepne, ztratím chuť na hry do další dekády.
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 7. září 2014, 22:32:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak jsem psal, byla to jen noční můra... já jsem věrný myšlence "vyrob si sám", takže žádné unity... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 8. září 2014, 07:46:20    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then: Ci 95 alebo server2008r2 x64 alebo 8.1, tak BSOD ako BSOD a nie ze nie Very Happy Teda Sad
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna