Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 18. září 2014, 09:46:33 Předmět: |
|
|
Tak to už budete uplně neporazitelní! _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 18. září 2014, 11:03:39 Předmět: |
|
|
Predstavitel mistni programatorske elity opet, jako uz tolikrat, prispechal s hodnotnym prispevkem k tematu. Diky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 18. září 2014, 11:10:56 Předmět: |
|
|
Sorry, tak dobře, k tématu. Je to jen můj názor, ale myslím, že IL do C++ bude jako Word do Html. Jinými slovy, samotný přeložení do C++ ještě vysoký výkon nedělá, i když ho třeba trochu zvýší. Terpve kdybys měl možnost to v C++ psát, tak bys z toho mohl při troše šikovnosti něco vytřískat. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 18. září 2014, 11:32:06 Předmět: |
|
|
Podle me by se do neceho tak radikalniho nepousteli, kdyby to nemelo fakt vyznam.
Motivaci jsou IMHO hlavne platformy s omezenymi zdrojy (mobily, PS Vita). Tam ten rozdil ve vykonu bude markantni.
IL2CPP take umozni pomoci Emscripten kompilovat pro webovou platformu, takze hry pojedou v prohlizeci bez pluginu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 18. září 2014, 11:51:38 Předmět: |
|
|
No jo, tak ale třeba to dává komerční smysl, že si lidi řeknou: "Áha! Technologie!" Protože co jsem tak pochopil, tak v Unity jsou jiné problémy, než výkon. Ale ty hry v prohlížeči bez pluginu smysl dávají. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 18. září 2014, 11:58:40 Předmět: |
|
|
Radis> do vyvoje Unity nijak zvlast nevidim (a vlastne me tak moc nezajima), ale jak psal ]semo[, od prosteho prekladu IL -> C++ se pri zachovani semantiky (GC, vsechny vyjimky a tak) moc velke zvyseni vykonu cekat neda, protoze .NET uz tak ma JIT ktery to pred provadenim kompiluje do nativniho kodu (az na vsechny ty checky .
Kompilace do cisteho JS by mohla byt dobra motivace, ale to by meli jednodussi kompilovat primo... takze je spis podezrivam, ze se snazi zbavit zavislosti na Monu v runtime. Nekde jsem zahledl zminky o tom, ze Mono+MonoDevelop museji specialne licencovat od Xamarinu a mozna to je i jeden z duvodu, proc se za Unity pro iPhone a Android plati zvlast). _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 18. září 2014, 12:22:44 Předmět: |
|
|
OndraSej: tak treba na iOS JIT vubec nehrozi, ze.
Jinak na Androidu jsou rozdily nativni vs Java kod opravdu obrovske (Mono na tom bude asi o neco lip nez Dalvik). V normalnich aplikacich je to samozrejme jedno, ale kdyz jde na mobilnich zarizenich treba o zpracovani obrazu nebo narocnejsi hry, tak musi nastoupit C++. To je proste realita a peklem programovani v C++ pro Android uz jsem si taky prosel, protoze jina cesta neexistuje, kdyz potrebujes opravdu ze zarizeni vyzdimat maximum
Jasne, ten vykon nebude, jako kdyby sis to psal v C++ sam. Budou tam range-checky a GC a vsechno kolem, ale stejne myslim, ze ten rozdil bude na mobilech hodne poznat.
No a zavislosti na Mono se nezbavi a ani nechteji zbavit, ten mezikrok s IL tam proste bude vzdy. Programovat se bude porad v .NET. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 18. září 2014, 12:29:08 Předmět: |
|
|
OndraSej: ...s tou zavislosti na Mono jsem te spatne pochopil. Mas samozrejme pravdu, to by taky mohla byt dobra motivace |
|
Návrat nahoru |
|
|
Manox
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 18. září 2014, 12:34:25 Předmět: |
|
|
Ahoj,
je to trošku bokem, ale před 3 týdny jsme byli posedět s člověkem co má u MS na starost tým zabývající se GC a performance pro .NET. Mluvil nadšeně o tom, že bude možnost přeložit .NET až do nativního kódu. Doufám, že nepopletu co říkal. Pochopil jsem to tak, že důvodem není výkon (dle jeho slov jde napsat aplikaci v .NET téměř stejně výkonnou jako v nativním kódu). Tím pravým důvodem by mělo být to, že chtějí zrušit návaznost na nainstalovaný .NET FW a pochopil jsem, že nové verze .NET budou vycházet častěji. A aby zákazník nemusel pořád instalovat nové .NET frameworky, je tohle nejsnazší cesta. Jaké jsou motivace MONO potažmo Xamarin netuším. Z pohledu aktivního uživatele Unity v tom zase až tak velký rozdíl nevidím. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. září 2014, 12:34:56 Předmět: |
|
|
OndraSej napsal: |
takze je spis podezrivam, ze se snazi zbavit zavislosti na Monu v runtime |
Jj, to tam ostatně i píšou v tom blogpostu. Mono a standardní JIT bude stále v editoru, jen pro deploy využijí C++ překladače pro každou platformu a tomu už jen přibalí své "VM" (GC a další funkce). |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 18. září 2014, 13:10:55 Předmět: |
|
|
Manox napsal: |
Ahoj,
je to trošku bokem, ale před 3 týdny jsme byli posedět s člověkem co má u MS na starost tým zabývající se GC a performance pro .NET. Mluvil nadšeně o tom, že bude možnost přeložit .NET až do nativního kódu. Doufám, že nepopletu co říkal. Pochopil jsem to tak, že důvodem není výkon (dle jeho slov jde napsat aplikaci v .NET téměř stejně výkonnou jako v nativním kódu). Tím pravým důvodem by mělo být to, že chtějí zrušit návaznost na nainstalovaný .NET FW a pochopil jsem, že nové verze .NET budou vycházet častěji. A aby zákazník nemusel pořád instalovat nové .NET frameworky, je tohle nejsnazší cesta. Jaké jsou motivace MONO potažmo Xamarin netuším. Z pohledu aktivního uživatele Unity v tom zase až tak velký rozdíl nevidím. |
to uy se nejakou dobu resilo i na M$ blogu - je tam ale jedno velke ale - jestli to zase nebude krok zpet s vykonem te aplikace - protoze kdyz kompilujes do binaru, nemuzes si dovolit udelat vsechny optimalizace jako pri JITu - protoze neznas cilovou platformu presne (jen ze to bude napr. x86_64) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 18. září 2014, 15:06:20 Předmět: |
|
|
Ad semo - není to jen tvůj názor, ono to dopadne ve stylu Word to HTML. Ten rozdíl ve výkonu podle mě až tak nepoznáš (rozhodně ne na PC).
Vsadil bych na to, že jde spíše o oddělení od Xamarinu/Mono - protože je to celkem nepěkná závislost.
Ad Radis - tvrdíš, že "na Androidu jsou rozdily nativni vs Java kod opravdu obrovske", "Mono na tom bude asi o neco lip nez Dalvik" - prosím podlož benchmarkem + kódem, na jehož základě stavíš. Nechci to popírat, ale chtěl bych pro informaci vidět čísla + kód. _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. září 2014, 16:08:41 Předmět: |
|
|
No že je Dalvik shit potvrdil snad i Google tím, že přechází na ART, ne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 18. září 2014, 16:43:06 Předmět: |
|
|
#Mem - to nepopírám, jen by mě zajímalo srovnání (na nějakém "reálném" programu - ne pouze proveď X stejných operací). _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|