.[ ČeskéHry.cz ].
Budoucnost skriptovani v Unity - IL2CPP
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 19. září 2014, 07:27:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Vilem Otte: Jak jsi prisel na to, ze stavim na nejakem "benchmarku + kodu"?
Ja nedokazu kazdy svuj vyrok, ktery je vysledkem nekolikalete praxe a studia, ozdrojovat a dolozit ukazkou programu Smile

Proste uz jsem se nekolikrat podilel na projektech, kde se muselo prejit na nativni kod, abychom na telefonech dosahli uspokojivych vysledku (napr. v oblasti zpracovani obrazu). Nebo si zkus udelat hru s pouzitim JBox2D a pak pomoci JNI + nativni Box2D. Tam, co si tak pamatuju, byly taky rozdily stovky procent.

I Google v dokumentaci NDK pise, ze NDK se hodi na herni enginy, zpracovani signalu, fyzikalni simulace a jine performance-critical veci...

Nicmene pokud chces vylozene cisla, tak si na svem Androidu pust benchmark od EEMBC (jehoz cleny jsou napriklad AMD, ARM, Atmel, Freescale, ...). I na mych high-end telefonech vychazeji vysledky vic nez 20:1 ve prospech nativniho kodu. (Benchmark provadi napriklad nejake operace nad maticemi, praci se seznamy, vypocet CRC.)

Problematicnost tvrzeni, ze "Mono na tom bude asi o neco lip nez Dalvik", si uvedomuju. Proto to sluvko "asi". Vychazim pouze z toho, ze Dalvik je shit Smile, a taky z toho, ze jsem kdysi videl benchmark, ktery srovnaval na Androidu C++, Mono a Dalvik. C++ bylo cca. 20x rychlejsi nez Java a Mono 10x rychlejsi nez Java - ale to uz bylo par let zpatky a od te doby usel Dalvik urcite velky kus cesty. Taky mam jeste v zive pameti experiment Xamarinu s kompletni portaci Androidu do C# - http://blog.xamarin.com/android-in-c-sharp/ Muzes si tam precist neco o rozdilech ve vykonu i s jednim malym benchmarkem Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 19. září 2014, 07:33:09    Předmět: Odpovědět s citátem

No nic lehce jsme odbocili od tematu Smile Co se tyce il2cpp. Je fakt ze ted v prvni verzi z toho asi vyjde celkem 'sracka', ktera hlavne vyresi problem zavislosti na Mono.

To ale nic nerika o tom, ze to mozna bude rozumny krok, ktery bude mozne dale ladit a ve vysledku nakonec generovat nejake rozumne C++.

Precijenom, stejne jako se vyviji JIT a GC .NETu tak se bude vyvijet i tahle transformace. Rozdil mezi .NET 1.0 a .NET 4.5 snad vidi vsichni.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 19. září 2014, 07:40:06    Předmět: Odpovědět s citátem

No od tematu jsme prave zase tak moc neodbocili, protoze se bavime o tom, jestli opravdu prechod na C++ muze na mobilech zvysit vykon. Jak se tak divam, tak jsem ted tady asi jediny, kdo Unity uveril, ze vykon je ten duvod, proc to cele delaji Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 19. září 2014, 07:48:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Radis napsal:
No od tematu jsme prave zase tak moc neodbocili, protoze se bavime o tom, jestli opravdu prechod na C++ muze na mobilech zvysit vykon. Jak se tak divam, tak jsem ted tady asi jediny, kdo Unity uveril, ze vykon je ten duvod, proc to cele delaji Smile


no ja si myslim ze srovnavas nesrovnatelne zatim - a to je primy vyvoj v C++ a vyvoj v Dalviku/Mono.

tam samozrejme rozdil je.

to co srovnavaji ostatni a proc si mysli ze to asi az takovy narust nebude, je to, ze konverze il2cpp neznamena psani v C++, ale to ze se kod zatizeny garbage-collectorem a dalsima vecma preklopi do C++ jen aby se primo zkompiloval. tzn. veci jak garbage collector ti tam zustanou.

takze ja to na velike zrychleni v prvni fazi nevidim. resp. ja byt vyvojarem tak na to urcite v prvni fazi necilim. ale cilim na to, aby to bezelo alespon stejne, ale abych se hlavne zbavil Mono.

v druhe fazi/verzi uz se muzeme bavit o tom ze se zacne ladit i vykon a napr. napojeni primo na Box2D a tak.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 19. září 2014, 08:00:42    Předmět: Odpovědět s citátem

No tak to si samozrejme uvedomuju, ze ten narust vykonu nemuze z principu byt tak velky, jako kdyby vyvoj probihal primo v C++. Ty duvody jsou zrejme.

Ale predpokladam, ze kluci v Unity benchmarkuji jako o zivot a asi naznali, ze z toho neco vyzdimat dokazou a ze to vyznam ma.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 19. září 2014, 10:22:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Radis: Mono (Xamarin) na iOS se kompiluje do nativního kódu při buildu, takže tam už pres C++ moc získat nepůjde. Na Androidu mají vlastní jit při loadu, přes Dalvik to nejde a nikdy nešlo...
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
split



Založen: 15. 05. 2013
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 19. září 2014, 10:49:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Pozrel si niekto to video cele ? Smile Pretoze mam pocit ze na vela vasich dotazov tam boli odpovede.
_________________
@split82
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 19. září 2014, 11:14:50    Předmět: Odpovědět s citátem

OndraSej: S tim Dalvikem to byla takova trochu odbocka. Slo spis obecne o vykonovy rozdil (na mobilech) nativni vs. interpretovane (vcetne JIT).

split: Ja jo Smile
Jasne, treba o tom vykonu tam mluvi hodne (jejich generovany C++ kod je jen o neco malo pomalejsi nez rucne napsany, na OSX a Windows maji dvakrat vetsi vykon nez s Mono atd.), ale beru to s rezervou. Ten benchmark IMHO neni prece jenom uplne reprezentativni Smile Pockam si, jak to bude vypadat casem, ale zda se mi to hodne slibne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 19. září 2014, 15:41:06    Předmět: Odpovědět s citátem

#Radis: Díky za info, proletím, vyzkouším a kouknu, jakmile bude trošku času. Wink
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna