Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
SB001
Založen: 13. 10. 2014 Příspěvky: 25
|
Zaslal: 23. říjen 2014, 14:07:23 Předmět: Webová hra "BOOM!" |
|
|
Zdravím,
na chvilku jsem si odskočil od hry s hasiči a splácal multiplayerovou hru alá Bomberman.
Odkaz: www.spamweb001.wz.cz
Běží to v HTML5 a využívá webRTC komunikaci. Ke spuštění je třeba mýt jeden z níže uvedených prohlížečů (nejlépe nejnovější verzi):
1) Google Chrome (http://chrome.google.com/)
2) Mozilla Firefox (http://mozilla.org/en-US/firefox)
3) Opera (http://opera.com)
Ovládání:
Pohyb je na šipkách, mezerník položí bombu. Odeslání zprávy přes chat je enterem.
Nechám to puštěné přes noc na "né zcela vhodné" VDSL lince. Kdyby to hlásilo, že je server zamčený, tak mi to asi spadlo
Dávám to sem, abych si otestoval, jestli je tento způsob komunikace vhodný pro multiplayer. Počet hráčů není omezen a třeba se zde setká více lidí a pak mi napíše jak jim to šlapalo. Budu rád i za informace o pingu (zobrazuje se v levém horním rohu), připomínkách atd...
Díky!
SPA |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 23. říjen 2014, 14:17:26 Předmět: |
|
|
Přijde mi divné, že odpálená bomba neodpálí všechny bomby v dosahu plamenů. Jinak pěkné stíny  _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SB001
Založen: 13. 10. 2014 Příspěvky: 25
|
Zaslal: 23. říjen 2014, 14:23:04 Předmět: |
|
|
Pokud by to stálo za dokončení, tak by se toho muselo ještě hodně dodělat. Momentálně mi jde hlavně o to, zda-li nebude problém v případě většího počtu hráčů, lagy, výpadky a další problémy s komunikací. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 23. říjen 2014, 14:46:03 Předmět: |
|
|
Já tam zahlédl jednoho nepohybujícího se maníka, tak jsem ho odpálil a šel pryč
Aby to lidi hráli (a otestovali), tak to musí být ještě i trochu zábavné. Teď si dokáži představit, že v těch obrovských koridorech se mohou 2 hráči nahánět klidně i hodinu. Není tam v podstatě možnost někoho zahnat do pasti, což bylo v Bombermanovi to nejlepší. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 23. říjen 2014, 14:55:35 Předmět: |
|
|
Mne to prijde super. To, ze hrac nevidi narozdil od Bombermana za prekazky, mi prijde jako fajn napad. Chvilku jsem to hral a bavilo me to moc. Ma to potencial, kdyz na tom SB001 jeste trochu zapracuje  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ViliX
Založen: 04. 08. 2014 Příspěvky: 116
|
Zaslal: 23. říjen 2014, 15:04:23 Předmět: |
|
|
Moc pěkné Podle mě by se to dalo rozvinout a dotáhnout do konce.
První věcí, které si určitě každý všimne je grafický styl. Není nic špatné na jednoduchosti, ale musí to být všechno v jednom stylu. Ty stíny se mi moc líbí, ale představil bych si, že výbuch by mohl osvítit místa za překážkami (jde to hodně proti principu fyziky, ale takhle mi to připadá poněkud zvláštní).
Kromě tohoto mého peskování ti přeji hodně štěstí  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 23. říjen 2014, 15:20:54 Předmět: |
|
|
Absolutní souhlas s tím, že stíny jsou skvělý nápad a posouvá hratelnost někam jinam. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 23. říjen 2014, 19:58:39 Předmět: Re: Webová hra "BOOM!" |
|
|
Pěkné light volume, nedávno jsem něco takového řešil (jen tak) a i když úspěšně,
nemám ještě pár drobností dořešených (T-junctions a jeden speciální případ,
kdy mi vypadne kolineární bod na hraně stínu a tím pádem se ten triangle fan kreslí špatně).
Musím říct, že to byl trochu větší oříšek, než jsem si původně myslel
Můžu se zeptat, jestlis to řešil sám nebo použil něco hotového?
Hádám, že to máš taky řešené analyticky, tj. žádný overdraw (pokud je tam to světlo jenom jedno). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 23. říjen 2014, 20:37:53 Předmět: |
|
|
citace: |
Ty stíny se mi moc líbí, ale představil bych si, že výbuch by mohl osvítit místa za překážkami (jde to hodně proti principu fyziky, ale takhle mi to připadá poněkud zvláštní). |
Prave naopak, to nie su tiene ale zona ktoru hrac nevidi takze nie je dovod to osvetlovat...takto je to super.
Trosku by som predlzil dobu nez bomba vybuchne, ale inac pekne, rozhodne sa na tom da stavat . _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SB001
Založen: 13. 10. 2014 Příspěvky: 25
|
Zaslal: 24. říjen 2014, 06:47:02 Předmět: |
|
|
Díky za připomínky a kritiku. Ráno jsem zjistil, že mi padl server (celý komp) ... ale už je to opět nahozené.
Měl bych prosbu:
Je zde někdo -> nějaká kapacita <- která by mi poradila jak dotáhnout hru do finiše? Tj. někdo kdo má zkušenosti s webovými stránky pro stolní pc a mobily. Poradil s reklamou a pomohl hru rozšířit mezi komuniktu?
Kdybych hru dokončil a udělal třeba deatmatch / 2 týmy / 4 týmy ... pro 16/32/64/128 hráčů? Jelikož je to webovka, tak by to mohli hrát lidé na stolních i mobilech.
...
i když, vždy o co jsem se snažil tak skončilo na absenci grafika ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 24. říjen 2014, 07:06:40 Předmět: |
|
|
Nerad bych bral iluze, ale napriklad jednu dobu byla strasne popularni hra https://bombermine.com/ . Herne i graficky ta ha vypada naprosto spickove. Nevim, jestli se ji dokazes vyrovnat.
A hlavne jeji slava uz taky pominula. Jednu dobu tam bylo na serverech i 1000 lidi. Ted se divam, ze je jich tam pouze 40.
PS: pokud chces vydelavat na reklame, tak potrebujes spis desitky tisic navstevniku tveho webu. Par desitek, kteri si budou hrat, ti na obzivu stacit nebudou. To by se ti nezaplatil ani ten cas s papirovanim, ktery stravis kvuli platbam z jinych zemi EU. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SB001
Založen: 13. 10. 2014 Příspěvky: 25
|
Zaslal: 24. říjen 2014, 07:17:58 Předmět: |
|
|
O té hře jsem ani nevěděl. Jinak iluze mi nebereš - spíše jsi to podal tak, že sám se bojíš neúspěchu. A zdůvodňuješ to nutností originality. To by pak 99% her neexistovalo protože dnes už jsou to všechno kopie něčeho co tu bylo již dříve. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 24. říjen 2014, 08:33:52 Předmět: |
|
|
Jsem si to po sobe jeste jednou precetl a o originalite jsem tam nic nepsal
Asi si me spatne pochopil. Ja psal o tom, jestli se dokazes vyrovnat Bombermine. Jestli dokazes byt stejne dobry. Klidne to zkopiruj 1:1 a jeste vylepsi.
To co jsem ti chtel sdelit je fakt, ze hru Bombermine hralo, i v dobach nejvetsi slavy, pomerne malo lidi na to, aby se dal postavit business pouze na prodeji reklamy. Pritom ta hra mela pomerne solidni medialni podporu.
Jeji problemy ale byly mnohe. Uz napriklad fakt, ze tam nebyla moc vysoka fluktuace lidi. Hralo to par hardocre hracu, kteri ziskali vysoky skill a tim padem potom "sikanovali" ostatni hrace ve hre, ktere to nasledne odrazovalo od dalsi hry.
U anonymnich on-line her musis mit v tomto pripade nejake rozdeleni lidi do skupin podle jejich skillu a nepustit do hry lidi, kteri znacne prevysuji ve svych hernich schopnostech novacky. Dam za priklad treba Dota2. Kdyby si to nainstaloval a hned te to pustilo do hry s lidma, kteri to hraji cely zivot, tak by si to vzal odinstaloval a mozna ve vzteku jeste prohodil pocitac oknem
Stejne je to u tveho navrhu, kde by bojovaly 2 tymy lidi. Jak budes resit, kdyz se nekdo behem zapasu odpoji, protoze bude frustrovany z prevahy soupericiho teamu. A nebo to bude postavene na nejake forme autobalancniho systemu, kde te to bude prehazovat z jednoho teamu do druheho na zaklade tvych zkusenosti. Tak fungoval tusim Counter Strike a nebo Teeworld, kde se nejake servery snazily hru vybalancovat v prubehu hry. Takze chvili si hral za jeden tym a pak za jiny ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SB001
Založen: 13. 10. 2014 Příspěvky: 25
|
Zaslal: 24. říjen 2014, 08:58:08 Předmět: |
|
|
Nemyslel jsem to nijak špatně - z tvého příspěvku jsem si odvodil srovnání s jinou hrou - že to pak nemá smysl...
Levelování/hry na čas/autobalanc ... to bych asi ani nedělal. Prostě se připojíš, vybereš barvu a hraješ. Žádný začátek nebo konec, ale nonstop akce. Změna týmu by šla kdykoliv.
Co se týče výdělku... nebylo by to špatné ... Asi bych se chtěl zaměřit na komunitu. Něco, kde si můžeš pokecat, zahrát s kamarády atd. Možná to pak nabídnout nějakému "profláknutému" serveru s velkou komunitou?
Nic lepšího mě ale teď nenapadá .... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SB001
Založen: 13. 10. 2014 Příspěvky: 25
|
Zaslal: 29. říjen 2014, 11:58:58 Předmět: |
|
|
Dodnes jsem bohužel nenarazil na žádného 2D grafika. Hru předělávám - upravuji komunikaci, přidávám jazykové mutace, možnost ovládat z mobilu, herní bonusy a zvětšuji rozlišení na 1920x1080.
Pokud by měl někdo zájem o spolupráci, budu moc rád.
Uvítám pomoc 2D grafika a "web-kodéra".
Díky,
SB001 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|