Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 26. říjen 2014, 15:46:43 Předmět: [Assimp] - Problém s UV coordináty |
|
|
Zdravím,
opět mám dotaz. Koukám do to toho již nějakou dobu a beztak to bude hloupost, ale mám problém s nanesením textury na importovaný objekt knihovnou assimp. Mám napsaný importer, kde uv souřadnice zpracovávám následovně:
kód: |
if(mesh->HasTextureCoords(0)) {
float *texCoords = new float[mesh->mNumVertices * 2];
for(int i = 0; i < mesh->mNumVertices; ++i) {
texCoords[i * 2] = mesh->mTextureCoords[0][i].x;
texCoords[i * 2 + 1] = mesh->mTextureCoords[0][i].y;
std::cout << mesh->mTextureCoords[0][i].x << "," << mesh->mTextureCoords[0][i].y<<std::endl;
}
glGenBuffers(1, &vbo[TEXCOORD_BUFFER]);
glBindBuffer(GL_ARRAY_BUFFER, vbo[TEXCOORD_BUFFER]);
glBufferData(GL_ARRAY_BUFFER, 2 * mesh->mNumVertices * sizeof(GLfloat), texCoords, GL_STATIC_DRAW);
glVertexAttribPointer(1, 3, GL_FLOAT, GL_FALSE, 0, NULL);
glEnableVertexAttribArray (1);
delete texCoords;
} |
Ten výpis těch UV mi do konzole vypíše:
kód: |
0.0001,0.9999
0.9999,0.9999
0.9999,0.000100017
0.0001,0.000100017 |
Ale bohužel se vykreslí následující:
A nějak nemůžu dojít na to, kde je chyba. A import mám nastavený následovně:
kód: |
const aiScene *scene = importer.ReadFile(filename, aiProcess_Triangulate | aiProcess_FlipUVs); |
Děkuji za každou radu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 26. říjen 2014, 16:51:49 Předmět: Re: [Assimp] - Problém s UV coordináty |
|
|
Z toho obrázku ti evidentně ulítla nějaká souřadnice.
Dokud nepostneš i kód k vykreslování, tak ti asi moc nepomůžeme...
EDIT: u toho vertexattribpointeru máš 3 ale má tam být 2... |
|
Návrat nahoru |
|
|
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 26. říjen 2014, 17:00:23 Předmět: |
|
|
Díky mar, bylo to tím. Já říkal, že to bude blbost. Copy paste chyba.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna