.[ ČeskéHry.cz ].
MultiRacer
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 29. říjen 2014, 11:04:56    Předmět: Odpovědět s citátem

No, co na to říct - nádhera, díky Smile
Zkoušel jsem to i na AMD FirePro 2270, což je sice relativně nová karta, ale lowend (zoufale pomalá) a běží to i tak naprosto plynule v 1920x1200 i s MSAA a AF.
Vidím obrovský rozdíl v kvalitě mapování se zapnutým AF Wink
Ladis: na čem to proboha pouštíš, že potřebuješ snižovat rozlišení? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 29. říjen 2014, 11:11:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Ještě jsem zjistil, že stíny pod auty na některých AMD kartách z-fightí. Takže budu muset zvýšit polygon offset.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 29. říjen 2014, 12:53:32    Předmět: Odpovědět s citátem

V práci mám jen GF 6600 256MB, proto to nezvládne 1920x1200x32. Anizo koukám jsem měl natvrdo, tak jsem dal "řízeno aplikací" a vypadá to takto (asi ok).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 29. říjen 2014, 13:39:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Trochu mě zarazilo, že alfa testované polygony nejsou při multisamplingu na okrajích vyhlazené. U stromů je to škoda, u ducha ale na druhou stranu dobře (kdoví, v co by se ta hezká šachovnice zmršila).

Edit: Viz http://i61.tinypic.com/dy7j2r.png

Edit 2: Našel jsem řešení: http://www.humus.name/index.php?page=3D&ID=61
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 29. říjen 2014, 14:11:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak ono dnes uz MSAA vyhlazuje jenom okraje trojuhelniku, takze to je mnohem rychlejsi nez kdysi FSAA.
Jenom tim jak to sampluje posunute pro dalsi samply mi to delalo problemy u atlasu, takze tam je potreba dat jednopixelove okraje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 29. říjen 2014, 14:21:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Atlasy nastesti nepouzivam, ale do budoucna dobre vedet...
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 30. říjen 2014, 16:31:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak alpha to coverage je znatelné vylepšení oproti alpha testu. Ale supersampling to není. Ideálně kdyby šel zapnout jen někdy (když je zapnutý alpha test). Ale to už určitě chci po fixed function pipeline moc.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 30. říjen 2014, 21:11:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Na GF750 1GB ve FullHD mám 550 FPS bez AA a cca 150 FPS s 4xAA.

Mám rozehraný Asphalt 8 a překvapilo mě, že ty auta v Multiraceru nezatáčí Very Happy
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 31. říjen 2014, 12:40:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Celkom pekne! Smile ako vlastne spustim to mesto? to musim nejako prejst ten okruh?

Inak co sa tyka tych stromov, tak tam by som skor riesil ich layout/setup v scene.. bodlo by mat viac druhov (napr aj nejake kriky, vacsie stromy, mensie) a dat ich tam fakt vela s nejakym rozumnym setupom (trsy, viac stromov krikov pri sebe, potom nejake volne miesto atd) to by malo viac pomoct ako AA, supersampling atd Smile.. ked tu ludia pisu to FPS podla mna ich tam mozes tych stromov dat fakt vela... uz len neviem nakolko to je problem v tvojom editore... ci ich tam nepises rucne napr...
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 31. říjen 2014, 13:51:54    Předmět: Odpovědět s citátem

To je problém, protože celý produkční pipeline už vyhnil. Musel bych ho tvořit znova pro nový blender atd.

Pro výběr trati si pozorněji projdi menu pro start závodu. Budu tam muset přidat nějaký status tip, protože tento problém jsem zaznamenal u více lidí (ne každý pozorně všechno čte).
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 31. říjen 2014, 15:56:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Kolegové z velkého chytráka reportovali tento problém:
http://www.forum.velkejchytrak.cz/download/file.php?id=1789&sid=5157ece7924a7fa1e32970aadfe7075f
Projevil se i někomu z vás?
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 31. říjen 2014, 16:31:25    Předmět: Odpovědět s citátem

To je nějaký level na motivy Inception? Smile
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 31. říjen 2014, 19:10:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Nevymazáváš color-buffer a jim se nevykresluje obloha, takže tam v tom černém nic zůstává stopa. Bych hledal problém ve vykreslování oblohy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 31. říjen 2014, 20:01:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Wau, tahle hra mě před tím časem celkem dosti bavila. Dokonce, jak vidím, mám příspěvek na straně tři.

Kouř z výfuku se mi zdá takový podivný, vůbec nebere v úvahu rychlost auta (jenom jeho rotaci). A je ho málo.

Antialiasingem na nás nemusíš šetřit, naše stroje ho přežijí. Asi poprvé v životě jsem si na notebooku zapnul antialiasing 4x a stejně jsem měl 120 FPS Very Happy
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 23:55:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Drobný update:
http://tinyurl.com/multiracer104beta3

- funkční alt+f4
- alpha to coverage při AA (ovlivňuje stromy a další objekty s alfa testem)
- ukládání ghosta i při multiplayeru (vidět je však i nadále jen v singlu) - moc jsem to netestoval, jakékoli podivnosti prosím hlásit
- zvýšený polygon offset kvůli stínům na některých amd kartách
- jiná depthFunc při vykreslování oblohy kvůli chybě na některých intelech

FAF (frequently asked features), které ještě nejsou
- ruční brzda - no, nevim, když, tak ne brzo
- status tipy v menu - nejsou, ale budou
- klikání myší v menu - možná časem
- reálnější kouř - asi ne; že ho neovlivňuje rychlost auta, je záměr, během vývoje jsem to testoval a nevypadalo to dobře (protože v reálu ho ještě ovlivňuje pohyb vzduchu okolo auta, turbulence atd.) - tohle všechno simulovat by bylo peklo, kór v mém jednoduchém enginu
- nové levely, auta - asi ne z důvodů, které jsem už uváděl

Jinými slovy se snažím diplomaticky říct, že se mi do těch featur nechce, ale zase nemůžu vyloučit, že některé zrealizuju Twisted Evil
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Další
Strana 5 z 11

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna