Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 29. říjen 2014, 11:04:56 Předmět: |
|
|
No, co na to říct - nádhera, díky
Zkoušel jsem to i na AMD FirePro 2270, což je sice relativně nová karta, ale lowend (zoufale pomalá) a běží to i tak naprosto plynule v 1920x1200 i s MSAA a AF.
Vidím obrovský rozdíl v kvalitě mapování se zapnutým AF
Ladis: na čem to proboha pouštíš, že potřebuješ snižovat rozlišení? |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 29. říjen 2014, 11:11:41 Předmět: |
|
|
Ještě jsem zjistil, že stíny pod auty na některých AMD kartách z-fightí. Takže budu muset zvýšit polygon offset. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 29. říjen 2014, 12:53:32 Předmět: |
|
|
V práci mám jen GF 6600 256MB, proto to nezvládne 1920x1200x32. Anizo koukám jsem měl natvrdo, tak jsem dal "řízeno aplikací" a vypadá to takto (asi ok). |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 29. říjen 2014, 14:11:26 Předmět: |
|
|
Tak ono dnes uz MSAA vyhlazuje jenom okraje trojuhelniku, takze to je mnohem rychlejsi nez kdysi FSAA.
Jenom tim jak to sampluje posunute pro dalsi samply mi to delalo problemy u atlasu, takze tam je potreba dat jednopixelove okraje. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 29. říjen 2014, 14:21:17 Předmět: |
|
|
Atlasy nastesti nepouzivam, ale do budoucna dobre vedet... _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 30. říjen 2014, 16:31:19 Předmět: |
|
|
Tak alpha to coverage je znatelné vylepšení oproti alpha testu. Ale supersampling to není. Ideálně kdyby šel zapnout jen někdy (když je zapnutý alpha test). Ale to už určitě chci po fixed function pipeline moc. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 30. říjen 2014, 21:11:42 Předmět: |
|
|
Na GF750 1GB ve FullHD mám 550 FPS bez AA a cca 150 FPS s 4xAA.
Mám rozehraný Asphalt 8 a překvapilo mě, že ty auta v Multiraceru nezatáčí _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 31. říjen 2014, 12:40:45 Předmět: |
|
|
Celkom pekne! ako vlastne spustim to mesto? to musim nejako prejst ten okruh?
Inak co sa tyka tych stromov, tak tam by som skor riesil ich layout/setup v scene.. bodlo by mat viac druhov (napr aj nejake kriky, vacsie stromy, mensie) a dat ich tam fakt vela s nejakym rozumnym setupom (trsy, viac stromov krikov pri sebe, potom nejake volne miesto atd) to by malo viac pomoct ako AA, supersampling atd .. ked tu ludia pisu to FPS podla mna ich tam mozes tych stromov dat fakt vela... uz len neviem nakolko to je problem v tvojom editore... ci ich tam nepises rucne napr... _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 31. říjen 2014, 13:51:54 Předmět: |
|
|
To je problém, protože celý produkční pipeline už vyhnil. Musel bych ho tvořit znova pro nový blender atd.
Pro výběr trati si pozorněji projdi menu pro start závodu. Budu tam muset přidat nějaký status tip, protože tento problém jsem zaznamenal u více lidí (ne každý pozorně všechno čte). _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 31. říjen 2014, 16:31:25 Předmět: |
|
|
To je nějaký level na motivy Inception? _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 31. říjen 2014, 19:10:33 Předmět: |
|
|
Nevymazáváš color-buffer a jim se nevykresluje obloha, takže tam v tom černém nic zůstává stopa. Bych hledal problém ve vykreslování oblohy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 31. říjen 2014, 20:01:14 Předmět: |
|
|
Wau, tahle hra mě před tím časem celkem dosti bavila. Dokonce, jak vidím, mám příspěvek na straně tři.
Kouř z výfuku se mi zdá takový podivný, vůbec nebere v úvahu rychlost auta (jenom jeho rotaci). A je ho málo.
Antialiasingem na nás nemusíš šetřit, naše stroje ho přežijí. Asi poprvé v životě jsem si na notebooku zapnul antialiasing 4x a stejně jsem měl 120 FPS _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 2. listopad 2014, 23:55:12 Předmět: |
|
|
Drobný update:
http://tinyurl.com/multiracer104beta3
- funkční alt+f4
- alpha to coverage při AA (ovlivňuje stromy a další objekty s alfa testem)
- ukládání ghosta i při multiplayeru (vidět je však i nadále jen v singlu) - moc jsem to netestoval, jakékoli podivnosti prosím hlásit
- zvýšený polygon offset kvůli stínům na některých amd kartách
- jiná depthFunc při vykreslování oblohy kvůli chybě na některých intelech
FAF (frequently asked features), které ještě nejsou
- ruční brzda - no, nevim, když, tak ne brzo
- status tipy v menu - nejsou, ale budou
- klikání myší v menu - možná časem
- reálnější kouř - asi ne; že ho neovlivňuje rychlost auta, je záměr, během vývoje jsem to testoval a nevypadalo to dobře (protože v reálu ho ještě ovlivňuje pohyb vzduchu okolo auta, turbulence atd.) - tohle všechno simulovat by bylo peklo, kór v mém jednoduchém enginu
- nové levely, auta - asi ne z důvodů, které jsem už uváděl
Jinými slovy se snažím diplomaticky říct, že se mi do těch featur nechce, ale zase nemůžu vyloučit, že některé zrealizuju _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
|