.[ ČeskéHry.cz ].
VilTAGE - Dart Framework
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Ostatní
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 1. listopad 2014, 20:28:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak výkonu GPU nedosáhnu, s tím jsem smířen. Dokáže to tak 1500 trianglů při 35 fps. Já jen přemýšlel, jestli vytáhnout texely z trojúhelníku a vložit je jako pole a pak renderovat. Další možnost je vrátit výslednou texturu, která je pro frame požadovaná a odchytit vyjímku. Nebo vrátit už natrasformivané textury (včetně perspektivní korekce, pojud je povolená) a pak odchytit vyjímku.

Poslední dva příspěvky bych prosil moderátory přesunout do tématu "Software rendering v javascriptu", které tu někde je tuším v "Ostatní".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 01:28:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak už tu bylo uvedeno, IE 11 umí WebGL už celý rok a jde nainstalovat do všech Windows >= 7. A než doděláš engine a na něm i hru (!), tak starší verze budou minorita.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 10:07:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak mě na E-shop lezou i uživatelé s IE 6, takže jsem zvyklý na vše. Sice u enginu nejsou priorita, ale dá se na tom pěkně učit jak vlastně WebGL funguje v jádru. Na hru bych musel mít hodně low-poly modely. Nejspíš by se hra skládala jen z kvádrů a krychlí. Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViliX



Založen: 04. 08. 2014
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 14:37:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkoušel jsem se na netu trochu podívat na WebGL a stále se v tom docela ztrácím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViliX



Založen: 04. 08. 2014
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: 7. listopad 2014, 16:36:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Nakonec jsem to neřešil přes WebGL, ale přes cache. Problém byl v tom, že Canvas#fillText(..) není na tom moc výkonostně a lepší je si ty znaky předrenderovat.

Právě jsem přidal HashMap těchto obrázků. Ze začátku není naplněna, ale při prvním použití nějákého znaku určité barvy se vyrenderuje obrázek a přidá se do mapy.

Canvas#drawImage(..) je mnohem rychlejší než Canvas#fillText(..).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 8. listopad 2014, 17:04:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Na "drawImage" se vyprdni, je pomalý. Vytvoř si patterny a nastavuj je jako fillStyle. Dosáhneš 2x většího výkonu. To je jen můj poznatek z renderingu, na který jsem přišel před půlrokem při optimalizaci.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViliX



Založen: 04. 08. 2014
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: 9. listopad 2014, 13:55:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejsem si teď moc jistý, co myslíš :/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 9. listopad 2014, 16:28:05    Předmět: Odpovědět s citátem

https://developer.mozilla.org/samples/canvas-tutorial/4_11_canvas_createpattern.html

Je to přímo example.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViliX



Založen: 04. 08. 2014
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: 10. listopad 2014, 00:32:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Zajímavé. Rozhodně se na to mrknu Smile Díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViliX



Založen: 04. 08. 2014
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: 2. prosinec 2014, 19:15:02    Předmět: Odpovědět s citátem

S blížícím se Ludum Dare jsem cpal do VilTAGE všemožné věci. Docela se mi i povedlo zvýšit výkon Smile (i když dostávám úplně rozdílné výsledky na IE, Mozille a Chromu).
Každopádně na GitHubu má VilTAGE již 300 commitů od doby, kdy jsem ho před dvěmi měsícy začal programovat.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViliX



Založen: 04. 08. 2014
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2014, 09:55:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Po zjištění, že každý prohlížeč vykresluje fonty úplně jinak, jsem se rozhodl, že do VilTAGE přidám dlaždičky. Po nějáké době jsem tedy implementoval vykreslování obrázků vedle textu ve VilTAGE a tím zároveň přejmenoval VilTAGE na ViliX's Tiled/ASCII Game Engine.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna