Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Měla by obdoba IOTY smysl na CZ/SK scéně? |
Ano |
|
69% |
[ 9 ] |
Ne |
|
30% |
[ 4 ] |
|
Celkem hlasů : 13 |
|
Autor |
Zpráva |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 7. prosinec 2014, 17:52:40 Předmět: Nápad - myšlenka k diskuzi |
|
|
Zdravím,
jak je teď takový menší humbuk kolem IOTY2014
http://www.indiedb.com/events/2014-indie-of-the-year-awards
Napadlo mne, zdali by se něco takového nedalo udělat i pod záštitou českých her pro CZ/SK projekty?
Vím, že existuje česká hra roku ocenění. Ale na IOTY se mě hodně líbí i to, že tam jsou i kategorie pro hry ve vývoji a tím pádem i více ocenění v různých kategoriích (hra roku, hra roku ve vývoji, výběr toho nej od pořadatelů atd.)
Viz předchozí ročník (kde je možné si projít nominace, výsledky atd.):
http://www.indiedb.com/events/2013-indie-of-the-year-awards
http://www.indiedb.com/events/2013-indie-of-the-year-awards/top100
http://www.indiedb.com/events/2013-indie-of-the-year-awards/features
Co se mě na celé té akci libí?
Hlavní je to , že to donutí (alespoň jednou za rok) všechny ty vývojáře co doma něco kutí - poslat novinky na net + o svém projektu něco napsat.
Tj. nutí je to vylézt z jeskyně a nebát se o projektu informovat okolí - u nás se kutí hodně her o kterých v podstatě nikdo nic neví. A třeba by něco takového ve spolupráci s dalšími médii (napadá mě games.cz (to hodně podporuje indie scénu) mělo nakonec úspěch a ukázalo by se spousta nadějných projektů o kterých nikdo nic neví...
+ dodalo spoustě lidem odvahu svůj projekt ukázat veřejnosti.
Je to jen nápad k diskuzi. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 7. prosinec 2014, 20:18:38 Předmět: |
|
|
Před 10 lety tohle tady řešila Becherovka Game. Přesně jak popisuješ, jednou za rok vytáhnout lidi a ať něco ukutěj nebo rozpracovaný dokončej. Dnes po 10 letech už nejsem sice cílovka, ale pro novou generaci by se mi to líbilo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 01:13:33 Předmět: |
|
|
@Ladis: j cielova skupina "zacinajuci vyvojari" bol problem, hlavne ked sa zucastis viacerych rocnikov. Nastroje ako Unity3d dnes sice davaju priestor sikovnym mladym vyvojarom a kopec ich tu vidim aj na tomto fore ale hafo ludi co robilo hry profesionalne to robi v malom indie teame a vela malych teamov to robi uz profi so sponzorovanym vyvojom aj naslednym marketingom.
Ako rozlisi co je este indie a co uz je profi? Za cias becherovky to bolo este jednoduche, dnes uz je to 100% ze profici s platenymi ludmi drzia latku hore a na to zas netreba specialnu sutaz, vyhravaju sutaze ako android code a podobne.
Ja by som bol za aby tu nejaka taka sutaz bola (kludne aj pod zastitou CH) ale treba diskusiu o pravidlach. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 09:11:40 Předmět: |
|
|
Ano, Becherovka Pamatuji si ročník 2001 (myslím celkově druhý ročník) - tehdy nebylo Unity ale zato byl Flash a Petr
Později už to nemělo takový význam, protože dost často tam lidi prostě házeli "Becherovka edition" svých hotových/in progress her - přeplácli pár textur a hotovo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 09:42:19 Předmět: |
|
|
A jak rozlišují profesionály od amatérských vývojářů u tý IOTY?
Já bych to asi nerozlišoval podle lidí, ale spíš podle projektu. Projekt s rozpočtem větším než X se zůčastnit nemůže. Muselo by se to trochu rozvést, ale snad by se to podchytit dalo. Případně i kategorie pro malá studia by mohla existovat. Navíc, v pravidlech hry může být doložka, že organizátor si vyhrazuje právo nepřijmout projekt do soutěže. To by mohli učinit v případech, kdy bude evidentní, že se hra neslučuje s duchem soutěže. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 11:56:17 Předmět: |
|
|
@semo ..jj to by slo.
@mar: ja som sa zucastnil 2005,2006,2007 vzdy to boli hry robene len pre becherovku a vzdy boli hotove za cca 3/4 roka. Ta prva hra v 2005 bola moja uplne prva hra v zivote co som robil, dovtedy som sa zaoberal len databazami a podobnymi nezazivnymi hlupostami. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
goddard
Založen: 06. 11. 2007 Příspěvky: 175 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 12:10:37 Předmět: |
|
|
Zni to rozhodne zajimave.
Jak uz bylo naznaceno, pravidla se daji prebrat z jinych podobnych soutezi. _________________ http://www.dredwerkz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 14:01:59 Předmět: |
|
|
@despo: my jsme se zúčastnili 2001 a pak ještě dva (nevím, jestli 2002 a 2003 nebo 4), ale to už jsme splácali během týdne (a podle toho to vypadalo).
Ta první byla naše první full 3d a zabralo to skoro celý rok, o to větší bylo rozčarování z 16ho místa
Ale vzpomínky to jsou pěkné, hlavně na nonstop finišování před deadline a obzvlášť na 4L láhev becherovky |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 15:00:15 Předmět: |
|
|
Jak se to 3d jmenovalo? Já jsem hrál jakousi střílečku... Řež, Bechere se to jmenovalo. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 15:05:57 Předmět: |
|
|
@frca: ne, Řež je něco jiného (novějšího), myslím od Albisoftu.
Jmenovalo se to Bexer, večer to hodím na ftp kdyby to někoho zajímalo (mělo to čistě sw renderer), ale asi do jiného threadu |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 22:52:24 Předmět: |
|
|
Ano, to je ono. Založil jsem vlákno v popelnici |
|
Návrat nahoru |
|
|
|