.[ ČeskéHry.cz ].
Nápad - myšlenka k diskuzi

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> České-Hry.cz
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Měla by obdoba IOTY smysl na CZ/SK scéně?
Ano
69%
 69%  [ 9 ]
Ne
30%
 30%  [ 4 ]
Celkem hlasů : 13

Autor Zpráva
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 7. prosinec 2014, 17:52:40    Předmět: Nápad - myšlenka k diskuzi Odpovědět s citátem

Zdravím,

jak je teď takový menší humbuk kolem IOTY2014
http://www.indiedb.com/events/2014-indie-of-the-year-awards

Napadlo mne, zdali by se něco takového nedalo udělat i pod záštitou českých her pro CZ/SK projekty?

Vím, že existuje česká hra roku ocenění. Ale na IOTY se mě hodně líbí i to, že tam jsou i kategorie pro hry ve vývoji a tím pádem i více ocenění v různých kategoriích (hra roku, hra roku ve vývoji, výběr toho nej od pořadatelů atd.)
Viz předchozí ročník (kde je možné si projít nominace, výsledky atd.):
http://www.indiedb.com/events/2013-indie-of-the-year-awards

http://www.indiedb.com/events/2013-indie-of-the-year-awards/top100

http://www.indiedb.com/events/2013-indie-of-the-year-awards/features

Co se mě na celé té akci libí?
Hlavní je to , že to donutí (alespoň jednou za rok) všechny ty vývojáře co doma něco kutí - poslat novinky na net + o svém projektu něco napsat.

Tj. nutí je to vylézt z jeskyně a nebát se o projektu informovat okolí - u nás se kutí hodně her o kterých v podstatě nikdo nic neví. A třeba by něco takového ve spolupráci s dalšími médii (napadá mě games.cz (to hodně podporuje indie scénu) mělo nakonec úspěch a ukázalo by se spousta nadějných projektů o kterých nikdo nic neví...
+ dodalo spoustě lidem odvahu svůj projekt ukázat veřejnosti.

Je to jen nápad k diskuzi.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 7. prosinec 2014, 20:18:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Před 10 lety tohle tady řešila Becherovka Game. Přesně jak popisuješ, jednou za rok vytáhnout lidi a ať něco ukutěj nebo rozpracovaný dokončej. Dnes po 10 letech už nejsem sice cílovka, ale pro novou generaci by se mi to líbilo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2014, 01:13:33    Předmět: Odpovědět s citátem

@Ladis: j cielova skupina "zacinajuci vyvojari" bol problem, hlavne ked sa zucastis viacerych rocnikov. Nastroje ako Unity3d dnes sice davaju priestor sikovnym mladym vyvojarom a kopec ich tu vidim aj na tomto fore ale hafo ludi co robilo hry profesionalne to robi v malom indie teame a vela malych teamov to robi uz profi so sponzorovanym vyvojom aj naslednym marketingom.
Ako rozlisi co je este indie a co uz je profi? Za cias becherovky to bolo este jednoduche, dnes uz je to 100% ze profici s platenymi ludmi drzia latku hore a na to zas netreba specialnu sutaz, vyhravaju sutaze ako android code a podobne.
Ja by som bol za aby tu nejaka taka sutaz bola (kludne aj pod zastitou CH) ale treba diskusiu o pravidlach.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2014, 09:11:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, Becherovka Smile Pamatuji si ročník 2001 (myslím celkově druhý ročník) - tehdy nebylo Unity ale zato byl Flash a Petr Smile
Později už to nemělo takový význam, protože dost často tam lidi prostě házeli "Becherovka edition" svých hotových/in progress her - přeplácli pár textur a hotovo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2014, 09:42:19    Předmět: Odpovědět s citátem

A jak rozlišují profesionály od amatérských vývojářů u tý IOTY?

Já bych to asi nerozlišoval podle lidí, ale spíš podle projektu. Projekt s rozpočtem větším než X se zůčastnit nemůže. Muselo by se to trochu rozvést, ale snad by se to podchytit dalo. Případně i kategorie pro malá studia by mohla existovat. Navíc, v pravidlech hry může být doložka, že organizátor si vyhrazuje právo nepřijmout projekt do soutěže. To by mohli učinit v případech, kdy bude evidentní, že se hra neslučuje s duchem soutěže.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2014, 11:56:17    Předmět: Odpovědět s citátem

@semo ..jj to by slo.
@mar: ja som sa zucastnil 2005,2006,2007 vzdy to boli hry robene len pre becherovku a vzdy boli hotove za cca 3/4 roka. Ta prva hra v 2005 bola moja uplne prva hra v zivote co som robil, dovtedy som sa zaoberal len databazami a podobnymi nezazivnymi hlupostami.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
goddard



Založen: 06. 11. 2007
Příspěvky: 175
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2014, 12:10:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Zni to rozhodne zajimave.
Jak uz bylo naznaceno, pravidla se daji prebrat z jinych podobnych soutezi.
_________________
http://www.dredwerkz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2014, 14:01:59    Předmět: Odpovědět s citátem

@despo: my jsme se zúčastnili 2001 a pak ještě dva (nevím, jestli 2002 a 2003 nebo 4), ale to už jsme splácali během týdne (a podle toho to vypadalo).
Ta první byla naše první full 3d a zabralo to skoro celý rok, o to větší bylo rozčarování z 16ho místa Smile
Ale vzpomínky to jsou pěkné, hlavně na nonstop finišování před deadline a obzvlášť na 4L láhev becherovky Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2014, 15:00:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak se to 3d jmenovalo? Já jsem hrál jakousi střílečku... Řež, Bechere se to jmenovalo.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2014, 15:05:57    Předmět: Odpovědět s citátem

@frca: ne, Řež je něco jiného (novějšího), myslím od Albisoftu.
Jmenovalo se to Bexer, večer to hodím na ftp kdyby to někoho zajímalo (mělo to čistě sw renderer), ale asi do jiného threadu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2014, 15:10:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Tý jo, to jsem taky hrál Smile Je to tady http://freehry.doupe.zive.cz/recenze/bexer/
Ten renderer je cool. Měli byste napsat nějaký post mortem o vývoji, technologii atd.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2014, 22:52:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, to je ono. Založil jsem vlákno v popelnici Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> České-Hry.cz Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna