Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 14. prosinec 2014, 02:55:36 Předmět: |
|
|
Radis napsal: |
TeaTime: jasne, skoda, ze se to neskriptuje v cecku, to by byla teprve skalovatelnost |
Nech si ty chytrý řeči. Já snad říkal něco o scriptování v C? Každý chytrák má v jednom kuse plnou hubu keců o tom, jak C nebo C++ zastaralé a překonané. Ale věcné diskuse se člověk nedočká. Už je to fakt trapný.
Radis napsal: |
jinak mas podobny styl retoriky jako Darke. O velikosti komunity nepadlo ani slovo. Reagoval jsem proste na Darkeho prispevek, ktery jsem si vylozil jako "no a co, ze nemame assety, store potrebuji jen lide, co si neumi ani napsat zakladni shader". Proti UE nic nemam a vim, co v nem vzniklo za hry. Jen jsem se proste snazil nastinit par duvodu, proc kazdy nadsene neprechazi z Unity na AAA engine za 40 dolaru... |
Já se nechtěl do slovíčkaření pouštět z velkorysosti. Ale když si nedáš říct, provedu malý rozbor. Poslední část tvého tvrzení o assetech je zbytečná. Sám říkáš, že jsi ho napsal z důvodu: "Reagoval jsem proste na Darkeho prispevek,". Jenže jsi špatně pochopil jeho argumentaci. On netvrdí, že méně assetů se v UE řeší tím, že si je napíšeš sám. Jeho argumentace spočívá v tvrzení, že práce v UE má takový charakter, že konkrétně shadery moc nakupovat nepotřebuješ (možná má UE hodně shaderů v základu?). V další větě pak poukázal na kvalitní a aktivní komunitu, což chápu jako rozporování tvého tvrzení, že rozsah obsahu UE storu je nedostačující. Zkráceně: vyvracíš tvrzení, které tu nikdo nevynesl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 14. prosinec 2014, 08:36:32 Předmět: |
|
|
mi se na UE4 libi hlavne dve veci - Neuveritelne rychly vyvoj a to, ze spousta nastroju, co ma unity na asset storu, ma unreal primo v sobe. Hlavni vyhoda je, ze pri updatu tyto nastroje stale funguji, mezitim co na unity je s tim obcas problem.
O penezich ani nemluve.
At uz jde o vizualni skriptovani blueprints vs. treba uscript ( tady navic BP je podstatne dal)
Editor materialu - vs. Shader Forge - zde je taky dle meho poctem funkci material editor o kus dal
Behavior trees - ty ma unity v nekolika provedenich na asset storu, ale tady je to opet paradne integrovane do systemu navic nove rozsirene o environment querying system + jeste chystaji (ne do 4.7, ale pozdeji) pokrocilejsi funkce jako vyhledavani objektu pro kryti, atp. Cili spousta programatorske prace je zde zjednodusena.
Pro vyvoj na pc beru UE4 jako jednoznacne lepsi.
Myslim, ze ani unity 5 neprinese zasadni zvrat. Zlepsi se grafika, ale tyhle vychytavky okolo se asi moc nezmeni. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 14. prosinec 2014, 09:39:57 Předmět: |
|
|
lemplik: U UE je super, ze jeho autori v nem zaroven vyvijeji AAA hry. Opravdu je to poznat na tom, jak engine vypada a co v nem uz v zakladu je.
Jak rikas, vizualni skriptovani i behavior trees (a spoustu dalsich veci) jsem musel do Unity dokupovat. Ne vsechno je potom tak elegantni, jako kdyby to bylo integrovane primo v enginu. Na druhou stranu clovek ma ve storu z ceho vybirat.
Kdybych vyvijel pro PC, tak bych prechod zvazoval asi o dost vic. A taky kdybych nemel nakoupene licence Unity
Co treba animace v UE? Mohl bys srovnat s Mecanimem? |
|
Návrat nahoru |
|
|
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 14. prosinec 2014, 12:16:16 Předmět: |
|
|
Je UE použitelnej na něco mobilního ? Kdysi jsem někde četl, že buildy mají klidně půl giga a přitom v tom je jen pár spritů atd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 14. prosinec 2014, 12:54:56 Předmět: |
|
|
Pro zajímavost - jak je na tom UE4, když by v tom chtěl člověk dělat 2D hru? Např. atlasování spritů, sprite animace apod. Nebo to bude zbytečnej overkill? _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 14. prosinec 2014, 17:15:54 Předmět: |
|
|
TeaTime napsal: |
*holt. Většina gramatických chyb mě tolik neirituje, ale na tohle jsem musel upozornit. (jinak s tebou souhlasím) |
*pravopisných. To zase irituje mne. Vhodný český ekvivalent anglického grammar nazi je opravdu pravopisní křišág ((c) opráski sčeskí historje). |
|
Návrat nahoru |
|
|
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 19. prosinec 2014, 18:31:02 Předmět: |
|
|
K tem animacim. Nemam moc zkusenosti. Testil jsem jen uz driv postavu z moda a bylo to o dost horsi, nez delat s mecanimem - retargeting jeste nesel a cele mi to prislo slozitejsi (mecanim je opravdu vyborny a velmi jednoduchy, byt sve mouchy taky ma). Ted v nejake z poslednich verzi bylo dost zmen u animaci, ale opravdu jsem to netestil. Na druhou stranu, nekde jsem videl nejake informace o animovani primo v editoru, ale tuhle oblast jsem zatim nevyuzival, takze o tom nic nevim.
2D jsem testil naposled ve 4.3 a bylo to dle meho na hranici pouzitelnosti. Proti unity opravdu vyrazne horsi. Kazdopadne oproti starym verzim, je to od tusim 4.5 pouzitelne. Ale unity je na 2d supr, tam bych to urcite nemenil. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|