Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 23. prosinec 2014, 10:33:23 Předmět: |
|
|
Ladis: říká se "děkuju za přání". _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 29. prosinec 2014, 02:20:34 Předmět: Představení hospodské minihry kostky |
|
|
Zdravím všechny vývojáře, příznivce dungeonů a RPG. Dnes pro Vás máme nové informace z obsahu naší hry Dungeons of Aledorn. V rámci světa DoA budete putovat po světě a navštěvovat tak nejednu putyku. A právě v těchto hospodách budete moci mimo jiné hrát i různé minihry. Jedna z nich je i hra v kostky.
Hra vychází částečně z hry vrchcáby. Cílem hry je nasbírat co nejvíce bodů v několika ?bodových disciplinách?. I když se jedná o kostkovou hru a tudíž hru velmi založenou na náhodě, půjde v ní taktizovat pomocí tzv. schovávání hodů.
Minihru kostky samozřejmě nebudete muset hrát, pokud vás nebude bavit, hru DoA půjde dohrát bez jediné odehrané partie. Ovšem pro hard-core hráče zde máme i několik aktivních achievementů vážící se právě k této minihře.
Posíláme 2 různé alternativy tvaru kostek. Pokud máte zájem, napište nám, které se vám líbí více.
Rádi uvítáme vaše dotazy a vážíme si všech komentářů. Díky za váš zájem a podporu.
Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru
Team21
www.aledorn.com _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 29. prosinec 2014, 09:21:16 Předmět: |
|
|
Rozhodně ta druhá alternativa, ty první kostky jsou moc přemaštěný a na první pohled se v nich špatně orientuje. Alespoň z obrázků mám ten pocit. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
N0081K
Založen: 24. 07. 2014 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 29. prosinec 2014, 10:13:04 Předmět: |
|
|
rozhodně se mi více líbí ta druhá varianta kostek, ty první na mne působí hrozně sterilně a nepřehledně |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 29. prosinec 2014, 10:19:04 Předmět: |
|
|
Druhá varianta + bych se ještě více zaměřil na to z čeho v té době ty kostky byli vyráběny (dřevo, kosti atd.).
Ty první jsou jako plastové a to vůbec nesedí do prostředí projektu. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 29. prosinec 2014, 10:25:51 Předmět: |
|
|
tiez druha varianta. okrem toho modra vobec nesedi a zase hneda sa strasne straca. asi by som tam dal nejaku spinavu bielu napriklad ako keby z kosti. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 29. prosinec 2014, 17:14:55 Předmět: |
|
|
Díky moc za reakce. Souhlasím též. Ta první varianta se mi moc nelíbí. Dal jsem jí ven jen proto, že se líbila našemu grafikovi, ale jsem rád, že to většina vidí stejně (nejen na tomto foru). Též souhlasím, že by bylo fajn ještě více se zaměřit na to udělat je autentičtější. I když ty první mě napadlo by šlo použít např. u nějakého kuzelníka... Ale to předbíhám. _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 4. leden 2015, 17:04:02 Předmět: Ukázka grafiky ? upravená tvrz Alchymisty |
|
|
Zdravím vás přátelé. Přinášíme další aktuality z vývoje hry Dungeons of Aledorn . Dnes se opět vrátíme k jedné naší předešlé ?newsce?. Není tomu tak dávno, co jsme prezentovali lokaci s názvem ?tvrz Alchymisty?. Opět jsme poslouchali vaše názory a dle některých jsme tvrz pozměnili. Výsledky můžete vidět v dnešní Newsce.
Díky moc za feedback a za veškeré vaše komenty.
Též nás můžete sledovat na:
Facebook
G+
Twitter _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 5. leden 2015, 12:39:03 Předmět: |
|
|
Tak na rovinu špičková grafika to není. Myslím ale, že to ničemu nevadí. U crpg jde především o hratelnost a atmosféru (ne jak moderní hry, které si člověk zahraje max. jednou - pochybuju, že si někdo za 10, 15 let zahraje nějakou hru ze dneška...). Dokonce mám osobně u crpg raději takovou víc "oldschool" (tím neříkám, že máte zastaralou grafiku). Líbí se mi ten styl, navozuje takovou tajemnou atmofsféru. Oproti minulé verzi je vidět opět znatelné zlepšení.
Jen na mě působí trochu zvláštním dojmem obrázek tu a tady. Ta budova přilepená ke věži má zvláštní architekturu a střechu - zkrátka to trochu vypadá jako několik budov slepených dohromady. No třeba to je účel, nejsem architekt...
Těším se na další screeny _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 5. leden 2015, 16:58:09 Předmět: |
|
|
Samozřejmě si nás odhalil. Je to poslepované z dvou různých assetů. Nicméně jedná se o alchymistovu pevnost a tam ta architektura může přeci jen být trochu zvláštní a neotřelá...
Též plně souhlasím s tím, že u CRPG je zásadní hratelnost a mechaniky. Popř. ještě smysluplnost questů a dialogů a grafika hraje až minimálně třetí housle...
Když jsem tuto hru plánoval, tak jsem dokonce počítal z grafikou tak o 2 úrovně horší (maximálně něco jako gothic 1 +/-). Takže mě osobně se líbí vše, co "z Dana leze" _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 5. leden 2015, 20:35:37 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
U crpg jde především o hratelnost a atmosféru |
To je sice pravda, ale jak už jsem psal kolegovi s survival ostrovem - je potřeba si dát pozor na "klišovitost".
Lidé se hodně orientují zrakem, a když vidíte nějakou specifickou grafiku, hned si vzpomenete na to, co to bylo, co se tam dělo atd.
Ale když ta grafika bude hodně "generická" (což zatím je, ale těžko říct, nejsou tam postavy a hodně věcí), nikdo to nebude umět rozlišit od jiných podobných her plných těch stejných vizuálních klišé, a pak bude těžké, aby si někdo za těch 10, 15 let vzpomenul.
Takže souhlasím, že nejde primárně o "kvalitu" grafiky (mega-ultra-next-next-gen), ale jde hodně o její "specifičnost". _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 5. leden 2015, 20:55:27 Předmět: |
|
|
Podla mna to nie je v tom, ze je grafika genericka, ale skor v tom, ze je nekonzistentna. To znamena - dom, skali, veza a tie balvany so znakmi v interiery ma kazdy znich odlisny vytvarny charakter a povedal by som aj svoju umelecku uroven. Dom je uplne low poly oproti skalam, tam nejaka striezka z dreva ma pekne vymodelovanu strechu a dom ma strechu z par polygonov. Ak su tie modeli docasne (aby tam zatial nieco bolo), potom som nic nepovedal. Mne by napriklad nevadilo ak by mala hra horsiu grafiku. Najhorsie co podla mna moze byt, je prave nekonzistentna grafika. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 5. leden 2015, 21:24:45 Předmět: |
|
|
Mně to přijde v pohodě, jako ne-grafikovi mi ty části přijdou dostatečně k sobě. Horší to bude s tím generickým vzhledem sdíleným s dalšími hrami (těmi, kde koupí ty samé assety), že si na hru nikdo po pár letech nebude moct vzpomenout (jak zmiňuje Hunter). Za sebe bych ještě řek, hlavně aby to bylo zalidněný, ne takový to 2 NPC samy ve velkém domě apod. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. leden 2015, 04:07:07 Předmět: |
|
|
Té nekonzistentní grafiky se také trochu bojím, ale byl jsem ujištěn, že to nebude problém. Stačí jen sjednotit textury a další specifika ploch (normál mapy atd...). Takže plně doufám, že se to časem vytříbí...
Ohledně zalidněnosti je to hrozně zajímavá otázka.
Malá zalidněnost (gothic) - každá postava mi má co říci a má smysl s ní mluvit
Střední zalidněnost (baldur's gate) - spousta postav je naprosto zbytečná a dělají jen křoví
Velká zalidněnost (Skyrim?, Might and Magic 6,7 a . - U skyrimu vyloženě nuda - alespoň pro mě, páč s každým člověkem má alespoň trochu smysl mluvit a časem mě to prostě otravuje. Might and Magic - všichni stejné dialogy...
Dal jsem jen pár příkladů, co mě napadli, klidně budu rád, když se o tom rozjede diskuze, páč tohle je ještě část kterou řeším. Samozřejmě úkoly a příběhem dané postavy jsou jasné, ale otázka je právě o tom "křoví".
Momentální vize je taková, že tam budeme mít křoví v malém množství.
Tzn. cca 30 - 50% postav bude "kecacích" a 70 - 50% prostě jen aby se to zaplnilo. _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 6. leden 2015, 10:26:32 Předmět: |
|
|
Mě osobně vždycky mrzelo, že Realms of Arkania bylo město duchů. Občas se ve městě stala nějaká událost a hráč o tom byl textově informován, ale žádné NPC nikdy po městě nebylo vidět.
U počtu postav taky záleží, kolik do toho chcete dát energie. Bylo by hrozně fajn, kdyby postavy (alespoň některé) měly nějaký denní cyklus. Tzn. chci si promluvit s nějakým chlápkem - zjistím že není doma, tak se stavím do hospody, kam chodí.
Ostatně i křoví by nemuselo stát celý den na stejném místě. Přes den by bylo rušněji, večer by zase bylo víc křoví v hospodě. Taky by pomohlo, kdyby se ve světě občas stala nějaká událost (náhodná) - třeba se občas někde někdo porve nebo něco ukradne, hráče osloví šlapka. Ovšem zamrzí, pokud hráč přijde na to, že to je jenom křoví a nemůže na to nijak reagovat. Trochu může pomoci i to, že když začne za humny řádit drak, tak o tom začnou babky drbat (a na chvíli přestanou řešit souseda od vedle). Pokud to půjde, tak bych tam nějaké to křoví dal. Není nic horšího, když vejdu do hlavního města, které má mít 5 000 obyvatel, a já potkám 4 lidi .Tady by se toho dalo udělat opravdu spousta, ale jste malé studio, takže všechno asi nepůjde.
Jinak bych si ještě dovolil OT ke questům. Úplně nesnáším, když dostanu v RPG úkol, kde mám popsáno, že mám dojít tam a tam a zabít toho a toho (něco popisuje i Vávra tady. Strašně mi chybí stará RPG, kde se ti nějaká NPC postavička svěřila s problémem, s kterým si neví rady, a já pak musel na řešení opravdu přijít. Tzn. optat se lidí po okolí, něco objevit a dát si dvě a dvě dohromady. Mě osobně questy moc nebaví, když otevřu deník, kde je mám bodově vypsané i s informacemi, jak je mám splnit. Mám hodně rád RPG, ale bohužel mě za posleních 20 let kromě LoG nic moc nezaujalo. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|