Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
siricz
Založen: 19. 01. 2015 Příspěvky: 1
|
|
Návrat nahoru |
|
|
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 25. leden 2015, 13:10:00 Předmět: |
|
|
me to pripada docela fajn. Nahral jsem jen 598; hrano na ipadu; na me docela tezka hra (mozna citlivost ovladani).
- proc lod nestrili? (treba jen autofire s relativne nizkou frekvenci) Rozsirilo by to strategii hrace o moznost asteroid sestrelit a ne jen se mu vyhnout.
- neumiral bych hned pri prvnim narazu. Odstupnovat napriklad velikosti asteroidu.
- vymyslet nejaky novy herni prvek, nebat se experimentovat(!). Uznavam ze v shmup se to snadno rekne ale alespon v necem (napad v herni mechanice, vizualnim zpracovani, atd..) musi vycnivat. V tuto chvili mi cela hra pripada bohuzel rychle zapomenutelna. Sila mobilnich zarizeni je i v gestech - co treba napojit nejakou udalost ve hre na gesto? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna