Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 31. leden 2015, 15:52:02 Předmět: Other Inside (2D plošinovka) |
|
|
Konečně jsme se rozhodli (konečně jsem našel čas) prezentovat tady náš projekt.
Aktuálně ve 3 lidech po večerech vytváříme 2D hru jménem Other Inside. Vývoj v určité formě probíhá už značnou chvíli, ale až zhruba rok zpět jsme si konečně ujasnili co za hru to vlastně vytváříme.
Krátký popis:
Je to příběhová logická plošinovka o rozhodnutích a jejich následcích.
Mladý mim se snaží vybavit si důležitou vzpomínku, zatímco cestuje psychedelickým světem plným logických rébusů, které řeší za použití pantomimy.
Největším tahákem by měla být hra za mima, logické hádanky a různé rozhodování v průběhu hry (a následky těchto rozhodnutí).
Technologie:
Celé to děláme v C# na XNA, plánujeme přechod na MonoGame. Cílové platformy budou ideálně vše, kam to zvládneme dotlačit. Jen s mobily a tablety nepočítáme. Simulaci fyzika pro nás obstarává Farseer.
Tým:
Jak už jsem zmínil, aktivně na tom pracujeme 3.
Programátor David Konečný (já) - engine, herní mechaniky, ...
Grafik Jiří Gerat - v podstatě vše grafického, v budoucnu nejspíš i hudba
Programátor Henrych Lauko - editor levelů
Všichni jsme na tomto světě už zhruba čtvrt století (každý), to pro představu o věku.
Já a Jiří jsme hlavní nositelé myšlenek. Oba jsme do projektu podobně zažraní, navzájem se motivujeme a tvoříme příběh, mechaniky apod. (většinou u piva).
Práce po večerech po práci (nebo škole) je dost záhul, často člověk nemá po celém dni šťávu, ale pořád ještě věříme, že to není nemožné.
Screenshoty:
(rozkliknutelné)
Kde se nacházíme:
Hru máme rozdělenou na 6 příběhových kapitol. Momentálně se soustředíme na první 3 z nich a pohráváme si s myšlenkou rozdělení hry na 2 epizody. První kapitola je už průchodná od začátku do konce (ale jedná se spíše o interaktivní intro s žádnou závratnou herní dobou). Z druhé kapitoly máme hratelné cucky, většina je na papírech a nemáme implementované ještě všechny herní mechaniky. Třetí kapitola je pouze na papírech.
Nacházíme se také v Olomouci a Brně
Kontakty:
Web: http://viciousmime.com (náš blog na který nezbývá skoro žádný čas)
Twitter: @ViciousMime
Pokud bude zájem, můžu prozradit něco víc o příběhu, rozpovídat se o technologiích a nebo o čemkoliv jiném. Jiří Gerat by měl být tady na fóru též registrovaný (i když zatím funguje jen jako pasivní divák). Na každý pád se budu snažit postovat sem aktuality z vývoje. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 31. leden 2015, 18:31:16 Předmět: |
|
|
Vypadá to fajn, jak popis, tak grafika, tak vytrvejte. |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Rebel
Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 31. leden 2015, 20:18:43 Předmět: |
|
|
jj vypadá to dobře, takže držím palce. Hlavně je dobře, že jedete v týmu. Sám člověk snadno ztrácí motivaci něco dělat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rampage
Založen: 30. 08. 2012 Příspěvky: 23
|
Zaslal: 31. leden 2015, 23:34:43 Předmět: Re: Other Inside (2D plošinovka) |
|
|
Dlaha napsal: |
psychedelickým
|
tohle slovo je snad v kazdym druhym popisu novy hry, uz na nej zacinam mit averzi |
|
Návrat nahoru |
|
|
tatko
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Havířov
|
Zaslal: 1. únor 2015, 06:54:14 Předmět: |
|
|
Líbí... moc pěkná grafika, držím palce _________________ lepší jedna po ránu než celý den žádná... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 1. únor 2015, 10:51:06 Předmět: |
|
|
Děkuji za pozitivní reakce.
Rampage: Nic si takhle nevybavuji. Můžeš uvést pár příkladů? _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rampage
Založen: 30. 08. 2012 Příspěvky: 23
|
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 1. únor 2015, 20:54:34 Předmět: |
|
|
abuki: Zatím přihodím k dobru krátké nekvalitní video z implementace provazů, na které právě pracuji. Zatím to nefunguje zrovna ideálně. Samozřejmě většina animací chybí a něco jsou placeholdery.
http://youtu.be/q-Ba29I0560
Postupně určitě přidám i něco víc.
Rampage: Naštěstí naše pojetí "psychedeliky" není založeno na barevnosti. Je to spíš o skladbě prostředí a příběhu. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 2. únor 2015, 09:37:52 Předmět: |
|
|
Co přesně myslíš? Víc framů nebo od základu překopat? Teď je ta chůze inspirovaná chůzí na místě, která se běžně používá v pantomimě:
https://www.youtube.com/watch?v=h_EYTJHekAM
Vypadá to moc divně?
Měli jsme štěstí, že jsme našli v Olomouci chlapíka, který se ve volném čase věnuje docela intenzivně pantomimě a nahráli jsme s ním hodinu nebo dvě záznamu, podle kterého teď Jiří animuje.
Většinu hráčů ale nebaví jen chodit, takže hádáme, že budou hodně běhat.
http://blog.viciousmime.com/?p=365&lang=cs
A animace běhu už je normální. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 2. únor 2015, 09:52:12 Předmět: |
|
|
Ty bláho! Tak teda mě fakt nenapadlo, že to je autorskej záměr. Myslel jsem si, že to je prostě blbě udělaná animace.
- zkusil bych to teda nějak vysvětlit, aby natvrdlejší pochopili, že to je záměr.
- zkuste to ukázat více nezasvěcenejm lidem, jaký budou reakce
- to reálný video s mimem vypadá dobře a ta animace vlastně vypadá asi stejně, ale problém myslím může být to, že ten mim ve videu stojí na místě a v tom je ten vtip. Když se pak tahle animace přehraje při pohybu s panákem, tak mi přijde, že to ztrácí kouzlo. Je tam například vidět to klouzání, který podle mě působí jako chyba.
- skoro bych volil cestu udělat tu chůzi klasičtěji a ty mimovský animace si nechat na nějaký akce, kde to může dobře vyznít.
No uvidíte co vám na to řeknou ostatní. I kdybyste to tak nechávali, tak to doporučuju nějak vysvětlit, může to snadno vypadat jako chyba. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 2. únor 2015, 10:16:06 Předmět: |
|
|
Podobně jako abuki, mě taky hned napadlo že máme blbě udělanou chůzi, působí to divně. Takhle by se člověk (mim) asi v reálu nepohyboval i kdyby chtěl napodobit tu chůzi na místě. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 2. únor 2015, 10:27:04 Předmět: |
|
|
Přesně, 99 % cílovky nepochopí, že je to tak záměrně. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|