Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 18. únor 2015, 22:01:50 Předmět: Unity - nizke fps |
|
|
Snazim sa vytvorit efekt spomal. casu(slow motion) cez timeScale a aj to funguje dobre ani to neseka. Problem je v tom, ze to chcem spravit tak, ze ked spomalym cas, tak sa chcem prepnut na druhu kameru. pokym mam na scene jednu kameru ,tak vsetko bezi plynulo. akonahle ked vlozim do sceny dalsiu kameru ,hra bezi stale plynule,ale ked znizim timeScale a po jednej sekunde vratim hodnotu timeScale = 1 tak hra mi zacne strasne sekat.
Vedel by mi niekto poradit ako to vyriesit? |
|
Návrat nahoru |
|
|
impresionista
Založen: 06. 07. 2014 Příspěvky: 17 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 19. únor 2015, 03:39:00 Předmět: |
|
|
Jen tak mimochodem ty kamery vypínáš/zapínáš ve scriptu,tedy vždy tu nepoužívanou vypneš? nebo ti běží obě současně? |
|
Návrat nahoru |
|
|
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 19. únor 2015, 10:02:55 Předmět: |
|
|
Vzdy je jedna vypnuta . teda hadam tento prikaz na to sluzi:
dynamikKamera.camera.enabled = true;
statikKamera.camera.enabled = false; |
|
Návrat nahoru |
|
|
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 19. únor 2015, 16:52:28 Předmět: |
|
|
uz som to vyriesil. ked som spomalil cas, tak som dal
Time.timeScale = 0.1f;
Time.fixedDeltaTime = 0.02f* Time.timeScale;
a po jednej sekunde ked som nastavil
Time.timeScale = 1;
tak som tam nedal prikaz
Time.fixedDeltaTime = 0.02f* Time.timeScale;
bez tohto prikazu ked sa nastavi timeScale = 1 mi to zacne sekat.
ale iba ked mam na scene dve kamery. vedel by mi niekto povedat preco? |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 20. únor 2015, 08:35:16 Předmět: |
|
|
Já bych asi věděl.
citace: |
Time.timeScale = 0.1f;
Time.fixedDeltaTime = 0.02f* Time.timeScale; |
Po tomto prvním nastavení budeš mít 50 FPS fyziky.
citace: |
Time.timeScale = 1;
tak som tam nedal prikaz
Time.fixedDeltaTime = 0.02f* Time.timeScale; |
Pokud si tam ten příkaz nedal, měl jsi 500 FPS fyziky, což je hodně.
No a teď k tomu, proč to dělalo jen se dvěma kamerama. Popravdě, nevím. Ale je dost možný, že ta jedna zapnutá kamera byla ta poslední kapka, která zbývala k pohřbení výkonu CPU, už tak dost vytíženého pětistama fixních kroků. Samozřejmě, leckdo bude namítat, že kamera bude vytěžovat hlavně grafickou kartu a ne procesor (navíc když je vypnutá, nemá zatěžovat nic). To je pravda. Pak se nabízí otázka, jestli tam nebyla ještě nějaká další fakta, která ti unikla. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 20. únor 2015, 22:06:22 Předmět: |
|
|
Mozno v tom boli aj ine veci, ktore som do toho nezapocital, ale aj tak diky za odpoved. Zase viem toho o nieco viac |
|
Návrat nahoru |
|
|
|