Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 1. březen 2015, 17:22:26 Předmět: |
|
|
Aspoň pro ten portrét by to chtělo SSS. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 1. březen 2015, 20:33:39 Předmět: |
|
|
koukam, ze na postavy pouzivate fuse ze steamu. Vcelku jsem zvedav, jak doresite zmenu brneni u postav - zda zustane zakladni mesh pod brnenim, nebo budete resit odstraneni polygonu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. březen 2015, 13:56:35 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
Osobně mám radši kreslený portréty postav než rendery, ale to je věc názoru.
Inventář vypadá bohatě. Co to tam máme...přilba, nárameníky, rukavice, prsteny...vlevo od přilby je asi náhrdelník, vpravo od toho jsou náušnice? Nad sloty pro ruce je nějaké brnění na ruce? Pokud jo, proč je pro levou a pravou ruku zvlášť, když rukavice a nárameníky jsou společné? Vedle bot je nějaké brnění na nohy? Opět, proč jenom jedno, když brnění na ruce je zvlášť...Pod opaskem to jsou nějaký lahvičky nebo měšce (na bylinky, peníze)? V dolním inventáři moc místa není (zvlášť když některé věci jsou přes více polí). Půjde inventář rozšířit, například tím batohem?
To vlevo dole jsou nějaký rychlý akce na použití předmětů nebo kouzel? Jak se bude vůbec kouzlit, vyberu si kouzlo z nabídky nebo si budu muset pamatovat nějakou kombinaci run (Legend of Grimrock)? |
Ahoj, promiň, že odpovídám až teď. Máme toho hodně... Ten inventář je ještě neúplný. Ty sloty dole není batoh, ale zem. Batoh tam chybí úplně. Nejjednodušší bude, když ti tady postnu původní předlohu pro inventář, která by měla být i ve hře... Snad ti zodpoví tvé dotazy
Co se portrétů týče, mám v plánu umožnit hráči obě varianty. Jak si vybrat z galerie portrétů, tak použít přímo model postavy... Podobně to má tuším Wasteland II.
 _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 6. březen 2015, 14:02:34 Předmět: |
|
|
Nefarit napsal: |
Snad ti zodpoví tvé dotazy  |
No všechny ne, ale něco přeci
Nefarit napsal: |
Co se portrétů týče, mám v plánu umožnit hráči obě varianty. Jak si vybrat z galerie portrétů, tak použít přímo model postavy... Podobně to má tuším Wasteland II.
|
Zajímavý, že tuhle část příspěvku vůbec nevidím (až teď, když píšu odpověď)
Edit: Už to vídím. Buď jsi to tam připsal, když jsem kliknul na odpověď, nebo je to bug.
Edit2: OT: chtělo by to ukázat poslední čas editace. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 8. březen 2015, 19:48:31 Předmět: Ukázka grafiky ? starý hřbitov |
|
|
Zdravím všechny herní nadšence, fanoušky RPG a hry Dungeons of Aledorn. Už jen tři dni zbývají do startu naší kampaně na KickStarteru. Přinášíme tedy poslední předkampaňovou newsku. Dnes to bude opět ochutnávka z grafiky hry. Jedná se o hřbitov, na kterém se bude odehrávat jeden vedlejší úkol. Těšíme se na vás 11.3.15 při startu naší kampaně. Předem díky všem za podporu.
Váš Team 21
P.S. jako vždy uvítáme jakýkoli feedback
Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru
Team21
www.aledorn.com[/url] _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 8. březen 2015, 23:29:16 Předmět: Re: Ukázka grafiky ? starý hřbitov |
|
|
Bude zajímavé sledovat tu kampaň. Držím palce. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 9. březen 2015, 03:12:46 Předmět: Re: Ukázka grafiky ? starý hřbitov |
|
|
mar napsal: |
Bude zajímavé sledovat tu kampaň. Držím palce. |
Díky moc. My jsme na to zvědaví také
Nef _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 9. březen 2015, 10:12:43 Předmět: |
|
|
Trochu Vám závidím, že jste na začátku svého projektu. No, závist to není, spíš krásné vzpomínky na vlastní :-). Ať se daří!
Ale vzhledem k tomu, že jsme na vývojářském fóru, trochu okomentuju ty screenshoty. Azurová mlha, která ostře kontrastuje s šedou oblohou, je podle mě špatně. Stejně jako fialová hrobka. Stíny jsou moc ostré a kontrastní, na to jaké je tam nebe.
Možná že Váš grafik je z těch lidí, kteří rádi boří zavedené pořádky a ukazují nové přístupy. Ale měl by to dělat tak, aby to takoví remcalové, jako jsem já, vyvalili oči a zavřeli hubu :-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 9. březen 2015, 10:24:06 Předmět: |
|
|
Suhlasim tu hmlu urcite zjednotit inak to vyzera velmi divne. Vyzera to velmi tvrdo ked to kopiruje objekty v popredi ako maska. Tento isty problem som riesil aj ja a ked som to zladil vyzerali veci omnoho lepsie verte mi  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 11. březen 2015, 08:56:20 Předmět: |
|
|
Jinak koukám, že máte trochu rozhozený web. stránky (dělá to asi to video nahoře). Měli byste to raději rychle opravit, když dneska začíná ten KS. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 11. březen 2015, 21:44:08 Předmět: |
|
|
Super.
Trailer: chybí mi tam nějaký wow efekt (jak by řekl Vávra), občas se ta hra trochu seká. Jinak je paráda vidět hru konečně v pohybu a ta hudba je naprosto parádní!
Popis: dneska jsem úplně vyřízený tak jsem to jen proletěl: přijde mi trochu moc těch "rewards" a nikde jsem nenašel na jaký OS to je.
Budu vám křečovitě držet palce až do posledního dne, vážně se na to těším. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 11. březen 2015, 23:18:00 Předmět: |
|
|
Ja budu vic negativni, protoze mne to video prislo jako zabery tak ze tri naprosto odlisnych her, coz bylo jeste umocnene tim, ze kazdy zaber trval tak mozna 2 sekundy a porad to preblikavalo.
Citat od J.R.R. Tolkiena tam na muj vkus jen tak problikul. Jestli tam mel mit hlubsi smysl, tak by asi bylo dobre, aby tam byl delsi dobu. Takto lidem nedas moznost se nad tim vubec zamyslet, a ja mel problem to v te rychlosti i precist(native speaker s tim prectenim asi problem mit nebude).
A ty naprosto zlute a presvetlene screenshoty dialogu s babickou v hospode me naprosto odrovnaly. To uz snad nemuze byt ani umelecky zamer. Mozna by jste ten bloom shader meli vypnout. Vypada to priserne.
tak vam preji, aby nemelo moc lidi stejny nazor jako mam ja  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 12. březen 2015, 02:30:40 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
Super.
Trailer: chybí mi tam nějaký wow efekt (jak by řekl Vávra), občas se ta hra trochu seká. Jinak je paráda vidět hru konečně v pohybu a ta hudba je naprosto parádní!
Popis: dneska jsem úplně vyřízený tak jsem to jen proletěl: přijde mi trochu moc těch "rewards" a nikde jsem nenašel na jaký OS to je.
Budu vám křečovitě držet palce až do posledního dne, vážně se na to těším. |
S tím OS nejsi první, kdo se ozval. V nejbližších chvílích to tam přidáme. Z traileru jsme vytáhli, co jsme zvládli. S hudbou souhlasím, Marek je prostě profík
díky moc _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 12. březen 2015, 02:32:44 Předmět: |
|
|
Weny Sky napsal: |
Ja budu vic negativni, protoze mne to video prislo jako zabery tak ze tri naprosto odlisnych her, coz bylo jeste umocnene tim, ze kazdy zaber trval tak mozna 2 sekundy a porad to preblikavalo.
Citat od J.R.R. Tolkiena tam na muj vkus jen tak problikul. Jestli tam mel mit hlubsi smysl, tak by asi bylo dobre, aby tam byl delsi dobu. Takto lidem nedas moznost se nad tim vubec zamyslet, a ja mel problem to v te rychlosti i precist(native speaker s tim prectenim asi problem mit nebude).
A ty naprosto zlute a presvetlene screenshoty dialogu s babickou v hospode me naprosto odrovnaly. To uz snad nemuze byt ani umelecky zamer. Mozna by jste ten bloom shader meli vypnout. Vypada to priserne.
tak vam preji, aby nemelo moc lidi stejny nazor jako mam ja  |
Díky za feedback
odpověď od Grafika, jelikož trailer dělal víceméně on, tak je to vhodnější než odemě:
"Je to subjektivni pocit jestli bloom ano ci ne zda resit post effekty ci ne. Ted pred kickstartrem se hodne ruzne experimentovalo s ruznym nastavenim takze nekde to muze pusobit prehnane, ale je to vetsinou screenshotu, protoze tam neni videt jak ta svetla blikaji. Nicmene od minuleho tydne prechazime na Unity 5 a tam se vse totalne zmeni a stejne musi predelat, takze verime ze vse odladime ku spokojenosti vsem." _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|