.[ ČeskéHry.cz ].
Dungeons of Aledorn
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 1. březen 2015, 17:22:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Aspoň pro ten portrét by to chtělo SSS.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky  
lemplik



Založen: 11. 02. 2013
Příspěvky: 109

PříspěvekZaslal: 1. březen 2015, 20:33:39    Předmět: Odpovědět s citátem

koukam, ze na postavy pouzivate fuse ze steamu. Vcelku jsem zvedav, jak doresite zmenu brneni u postav - zda zustane zakladni mesh pod brnenim, nebo budete resit odstraneni polygonu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky  
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 6. březen 2015, 13:56:35    Předmět: Odpovědět s citátem

sonic napsal:
Osobně mám radši kreslený portréty postav než rendery, ale to je věc názoru.

Inventář vypadá bohatě. Co to tam máme...přilba, nárameníky, rukavice, prsteny...vlevo od přilby je asi náhrdelník, vpravo od toho jsou náušnice? Nad sloty pro ruce je nějaké brnění na ruce? Pokud jo, proč je pro levou a pravou ruku zvlášť, když rukavice a nárameníky jsou společné? Vedle bot je nějaké brnění na nohy? Opět, proč jenom jedno, když brnění na ruce je zvlášť...Pod opaskem to jsou nějaký lahvičky nebo měšce (na bylinky, peníze)? V dolním inventáři moc místa není (zvlášť když některé věci jsou přes více polí). Půjde inventář rozšířit, například tím batohem?
To vlevo dole jsou nějaký rychlý akce na použití předmětů nebo kouzel? Jak se bude vůbec kouzlit, vyberu si kouzlo z nabídky nebo si budu muset pamatovat nějakou kombinaci run (Legend of Grimrock)?


Ahoj, promiň, že odpovídám až teď. Máme toho hodně... Ten inventář je ještě neúplný. Ty sloty dole není batoh, ale zem. Batoh tam chybí úplně. Nejjednodušší bude, když ti tady postnu původní předlohu pro inventář, která by měla být i ve hře... Snad ti zodpoví tvé dotazy Wink
Co se portrétů týče, mám v plánu umožnit hráči obě varianty. Jak si vybrat z galerie portrétů, tak použít přímo model postavy... Podobně to má tuším Wasteland II.

_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 6. březen 2015, 14:02:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Nefarit napsal:
Snad ti zodpoví tvé dotazy Wink

No všechny ne, ale něco přeci Smile

Nefarit napsal:

Co se portrétů týče, mám v plánu umožnit hráči obě varianty. Jak si vybrat z galerie portrétů, tak použít přímo model postavy... Podobně to má tuším Wasteland II.

Zajímavý, že tuhle část příspěvku vůbec nevidím (až teď, když píšu odpověď)
Edit: Už to vídím. Buď jsi to tam připsal, když jsem kliknul na odpověď, nebo je to bug.
Edit2: OT: chtělo by to ukázat poslední čas editace.
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 8. březen 2015, 19:48:31    Předmět: Ukázka grafiky ? starý hřbitov Odpovědět s citátem

Zdravím všechny herní nadšence, fanoušky RPG a hry Dungeons of Aledorn. Už jen tři dni zbývají do startu naší kampaně na KickStarteru. Přinášíme tedy poslední předkampaňovou newsku. Dnes to bude opět ochutnávka z grafiky hry. Jedná se o hřbitov, na kterém se bude odehrávat jeden vedlejší úkol. Těšíme se na vás 11.3.15 při startu naší kampaně. Předem díky všem za podporu.
Váš Team 21
P.S. jako vždy uvítáme jakýkoli feedback









Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com[/url]
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 610

PříspěvekZaslal: 8. březen 2015, 23:29:16    Předmět: Re: Ukázka grafiky ? starý hřbitov Odpovědět s citátem

Bude zajímavé sledovat tu kampaň. Držím palce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 9. březen 2015, 03:12:46    Předmět: Re: Ukázka grafiky ? starý hřbitov Odpovědět s citátem

mar napsal:
Bude zajímavé sledovat tu kampaň. Držím palce.


Díky moc. My jsme na to zvědaví také Very Happy

Nef
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 9. březen 2015, 10:12:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Trochu Vám závidím, že jste na začátku svého projektu. No, závist to není, spíš krásné vzpomínky na vlastní :-). Ať se daří!

Ale vzhledem k tomu, že jsme na vývojářském fóru, trochu okomentuju ty screenshoty. Azurová mlha, která ostře kontrastuje s šedou oblohou, je podle mě špatně. Stejně jako fialová hrobka. Stíny jsou moc ostré a kontrastní, na to jaké je tam nebe.
Možná že Váš grafik je z těch lidí, kteří rádi boří zavedené pořádky a ukazují nové přístupy. Ale měl by to dělat tak, aby to takoví remcalové, jako jsem já, vyvalili oči a zavřeli hubu :-).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 9. březen 2015, 10:24:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Suhlasim tu hmlu urcite zjednotit inak to vyzera velmi divne. Vyzera to velmi tvrdo ked to kopiruje objekty v popredi ako maska. Tento isty problem som riesil aj ja a ked som to zladil vyzerali veci omnoho lepsie verte mi Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 11. březen 2015, 08:56:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Jinak koukám, že máte trochu rozhozený web. stránky (dělá to asi to video nahoře). Měli byste to raději rychle opravit, když dneska začíná ten KS.
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 11. březen 2015, 20:11:04    Předmět: Start na Kickstarteru Odpovědět s citátem

KICKSTARTER
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 11. březen 2015, 21:44:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Super.

Trailer: chybí mi tam nějaký wow efekt (jak by řekl Vávra), občas se ta hra trochu seká. Jinak je paráda vidět hru konečně v pohybu a ta hudba je naprosto parádní!

Popis: dneska jsem úplně vyřízený tak jsem to jen proletěl: přijde mi trochu moc těch "rewards" a nikde jsem nenašel na jaký OS to je.

Budu vám křečovitě držet palce až do posledního dne, vážně se na to těším.
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 11. březen 2015, 23:18:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja budu vic negativni, protoze mne to video prislo jako zabery tak ze tri naprosto odlisnych her, coz bylo jeste umocnene tim, ze kazdy zaber trval tak mozna 2 sekundy a porad to preblikavalo.

Citat od J.R.R. Tolkiena tam na muj vkus jen tak problikul. Jestli tam mel mit hlubsi smysl, tak by asi bylo dobre, aby tam byl delsi dobu. Takto lidem nedas moznost se nad tim vubec zamyslet, a ja mel problem to v te rychlosti i precist(native speaker s tim prectenim asi problem mit nebude).

A ty naprosto zlute a presvetlene screenshoty dialogu s babickou v hospode me naprosto odrovnaly. To uz snad nemuze byt ani umelecky zamer. Mozna by jste ten bloom shader meli vypnout. Vypada to priserne.


tak vam preji, aby nemelo moc lidi stejny nazor jako mam ja Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky  
ICQ
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12. březen 2015, 02:30:40    Předmět: Odpovědět s citátem

sonic napsal:
Super.

Trailer: chybí mi tam nějaký wow efekt (jak by řekl Vávra), občas se ta hra trochu seká. Jinak je paráda vidět hru konečně v pohybu a ta hudba je naprosto parádní!

Popis: dneska jsem úplně vyřízený tak jsem to jen proletěl: přijde mi trochu moc těch "rewards" a nikde jsem nenašel na jaký OS to je.

Budu vám křečovitě držet palce až do posledního dne, vážně se na to těším.


S tím OS nejsi první, kdo se ozval. V nejbližších chvílích to tam přidáme. Z traileru jsme vytáhli, co jsme zvládli. S hudbou souhlasím, Marek je prostě profík Wink

díky moc
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12. březen 2015, 02:32:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Weny Sky napsal:
Ja budu vic negativni, protoze mne to video prislo jako zabery tak ze tri naprosto odlisnych her, coz bylo jeste umocnene tim, ze kazdy zaber trval tak mozna 2 sekundy a porad to preblikavalo.

Citat od J.R.R. Tolkiena tam na muj vkus jen tak problikul. Jestli tam mel mit hlubsi smysl, tak by asi bylo dobre, aby tam byl delsi dobu. Takto lidem nedas moznost se nad tim vubec zamyslet, a ja mel problem to v te rychlosti i precist(native speaker s tim prectenim asi problem mit nebude).

A ty naprosto zlute a presvetlene screenshoty dialogu s babickou v hospode me naprosto odrovnaly. To uz snad nemuze byt ani umelecky zamer. Mozna by jste ten bloom shader meli vypnout. Vypada to priserne.


tak vam preji, aby nemelo moc lidi stejny nazor jako mam ja Wink


Díky za feedback
odpověď od Grafika, jelikož trailer dělal víceméně on, tak je to vhodnější než odemě:
"Je to subjektivni pocit jestli bloom ano ci ne zda resit post effekty ci ne. Ted pred kickstartrem se hodne ruzne experimentovalo s ruznym nastavenim takze nekde to muze pusobit prehnane, ale je to vetsinou screenshotu, protoze tam neni videt jak ta svetla blikaji. Nicmene od minuleho tydne prechazime na Unity 5 a tam se vse totalne zmeni a stejne musi predelat, takze verime ze vse odladime ku spokojenosti vsem."
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu  
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Další
Strana 10 z 15

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna