Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 12. březen 2015, 18:04:19 Předmět: Vyjádření k mechanikám |
|
|
Začínám toho mít strašně moc, takže se vyjádřím jen k mechanikám:
1) Taky jsem si stáhl to demo. No, dali jste nám k boji docela budižkničemi, na to, kolik je nepřátel Smile - ještě jsem je neporazil.
Tak je třeba zamakat Vyhrát ty souboje není až tak těžké. Možná je třeba lépe nastudovat mechaniky. Některé jsou zatím hodně OP...
2) V průzkumnickém modu před bitvou mi docela vadilo ovládání. Hlavně otáčení kamery - držet tlačítko myši mi přišlo pomalé a nepraktické a otáčení kamery pomocí kurzorových šipek ještě pomalejší a navíc takové...při pohybu to bylo rozmazané a bolely z toho oči.
Tohle se asi ještě bude testovat. Jde o to, že ke hře potřebuješ aktivní myš a k tomu se hýbat. Čímž vzniká trochu problém. Staré dungeony to řešily právě podobně jako to máme my tz. otáčení se na klávesnici. popř. podržení myšítka. Je možné, že na dnešní dobu už je to troch ukrkolomné...
3) Boj byl docela fajn, i když jsem nejdřív tápal, jak je to s těmi akčními body (možná by to chtělo vedle těch kuliček i číslo, ať to nemusím počítat). Matoucí mi ale někdy přišlo pořadí, kdo bude na tahu. Jednak jsem nepochopil ty kola (rounds), protože mi přišlo že někdo hraje víckrát za kolo a hlavně mi to třeba ukazuje pořadí na dalších 8 tahů a najednou skončí kolo a celé pořadí se zpřehází. Když někdo už v tom kole hrát nebude, tak bych ho nahoře ani neukazoval. Nebo pokud ano, tak ale ať nové kole nepřehazuje pořadí tahů postaviček.
Na tohle se ti zeptám programátora. Bohužel tuhle poslední verzi jsem neměl pořádně čas ozkoušet a popravdě to že šla ven již dnes mě překvapilo, páč dohoda byla, že je pouze pro novináře, ale naše PR agentura to asi přehodnotila. Vědět, že půjde normálně pro lidi, dám testování asi tak 10x více času. Nicméně věřím, že to nějaký smysl má, programátor to jistě vysvětlí.
4) 1. Urcite by to chcelo spravit do policok kolko bodov to schrusta a kolko bodov zobere utok atd. Goralky na pocitadle sa ludom ratat nebude chciet Smile
Tak toho jsem si bohužel nevšiml, to je zas nějaká úprava, kterou si udělal programátor podle sebe. V předchozích verzích byly ty AB vždy po pěti, takže člověk velmi rychle spočítal, kolik že bodů ho to bude stát...
5) Urcite viac by mi vyhovovalo, kebyze v mojom tahu mozem hybat najprv ja postavami a potom nepriatel tj moct odohrat tah na jeden sup so vsetkymi lepsie sa potom taktizuje. Ta nemoznost kliknut na hociktoru z mojich postav ma doslova iritovala.
Tak s tímto nepočítej. Je to záměrně. Mechanika pro toto je následující z Atributů, úrovně a bonusů se vypočte základní iniciativa, k tomu se hodí 1K10 a výsledky se seřadí na kolo. Po skončení tohoto kola se všem odečte 20, kdo má stále kladné číslo hraje toto kolo znovu... až do té doby, dokud všichni neskončili v záporných číslech. V ten moment se "háže" nová iniciativa
6) Z nicoho nic sa mi nedal potom uz hadzat meteor ani niektore kuzla na dialku kde si mozem pozriet kolko pouziti mi ostava pripadne many, alebo niecoho?
Nedokážu posoudit. Pravděpodobně ti došla mana. Když dojde mana, může kouzelník kouzlit i za staminu, což by mělo stát více. Dokonce jde kouzlit i za životy, ale tomu by ses měl v hraní hry vyhnout (v demu je to jedno )
7) Tie ikony hore su obrovske, urcite to spravte subtilnejsie a nepriatelov by som tam urcite nedaval. Info o nepriatelovi by sa malo zobrazit max ked na neho zajdem mysou, takto je to zbytocny gulas co kazi dojem z hry a prve co bolo ze som to skryl. V jednoduchosti je sila
To je pouze pro toto demo. V normální hře je vůbec neuvidíš, pokud nepoužiješ příslušnou dovednost, aby ses o enemy dozvěděl více. V prototypu záměrně vidíš vše
Je velka skoda ze ste to nepostli sem pred KS, urcite by niektore nazory mohli byt pre Vas prinosom a mohli ste to odpalit vo velkom style. Takto sa hra potyka s uplne zbytocnymi chybami ktore tam nemuseli byt a verim ze to cislo by rastlo rychlejsie Smile
To je těžké týden před původním starterm KS kampaně nám naše PR onzámilo, že máme mít hratelný prototype. Proto jsme odložili kampaň o 14 dní. I tak jsem rádi s tím, co máme. PR jednoznačně řeklo že i nepovedené hratelné demo přináší další beckery. Jelikož je to zkušená agenrura, tak jí v tomto plně důvěřujeme.
9)
Ještě se vrátím k tomu motioncapture videu. Jestli máte PR agenturu, tak se docela divím, že vás to nepřinutili předělat, to je vážně šílenost a nevrhá to vůbec dobré světlo. Působí to jako od školáků.
K tomu není co dadat. Jako těch negativních emocí na toto video nebylo zas tolik, spíše se líbilo, a s tím, že tam nic moc vidět není jsem též souhlasil... Nicméně to prostě takhle zůstalo. Času je málo, energie ještě méně
10) inak si začínám pomalu dělat na vašeho grafika nehezký názor. Z těch pár informací na mě působí jako člověk, který absolutně nereaguje na jakékoliv připomínky a jen on ví jak se to správně dělá. Říkáš, že si tam ty kostky nechal kvůli tomu, že dělal to video. Takže ve finální hře budou jiné? Já bych asi s takovým člověkem nemohl dělat. O to víc, že jsi tady v podstatě udělal na ty kostky anketu, která vyšla jednoznačně a on se rozhodl stejně všechny fuckovat. Nemluvě o té hospodě, která i na videu v pohybu vypadá jako návštěva ve Springfieldu.
To je asi nefér, je hrozně tvrdohlavej, to jo. Ale odvádí svou práci. Navíc mimo grafiky dělá i spoustu jiné činnosti, takže toho má též nad hlavu. Navíc jsem se dozvěděl, že s koskama sem mu křivdil. Neměl prej jinou verzi než tuhle a proto nemohl udělat video s tamtěma. No problém v komunikaci v týmu. Asi i částečně moje chyba, páč když mi to teď říkal, tak si matně pamatuju, že se o tom zmiňoval...
Víc už odpovídat nestíhám.
Nicméně dodám. Dnes jsme teda ukázali tento prototyp, ale už teď se dělá na verzi, která měla být původně určena pro veřejnost a ta by měla být pro hráče mnohem přátelštější (NE v obtížnosti, ba naopak, bude tam i hard -> více enemy <SONICu> ), ale v ovládání a GUI vůbec.
Díky všem za shovívavost. Začínám se dostávat do stavu, kdy se nezastavím
Nefarit _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
|
Návrat nahoru |
|
|
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 12. březen 2015, 19:09:36 Předmět: |
|
|
Přijde mi trošku nefér vytasit v traileru jména legendárních her. Navíc to je dvousečná zbraň.
Tento projekt jde mimo mě hlavně díky tomu, že nejde uchopit a nevím co to tedy bude za hru a díky vizuálu, ten je špatný. A to hraju hry jako Neo scavenger, které někdo spatlal v malování, jenže to má styl, atmosféru a nesnaží se mi to uvařit mozek pomocí bluru a světélkování. Určitě bych dal možnost do options tyhle šílenosti vypnout.
Jsem ale docela zvědav, zda se Kickstarter podaří |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 12. březen 2015, 20:58:13 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Plánujete s melounem na účtě zaměstnat pořádné grafiky nebo to rozházíte na asset storu za další kýče a klišé? |
heh, jsetli budou peníze, tak samozřejmě najmeme grafiky _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 12. březen 2015, 21:25:24 Předmět: |
|
|
Díky za odpovědi. Ještě si dovolím obligátní otázku, jak jste jakožto obyvatelé ČR (kvůli Memovi nepoužiji slovo "Češi" ) řešili kickstarter? Pomohla vám s tím třeba ta PR agentura? Nebo koukám, že máte v týmu jednu cizinku, tak přes ni? _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. březen 2015, 01:04:24 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
Díky za odpovědi. Ještě si dovolím obligátní otázku, jak jste jakožto obyvatelé ČR (kvůli Memovi nepoužiji slovo "Češi" ) řešili kickstarter? Pomohla vám s tím třeba ta PR agentura? Nebo koukám, že máte v týmu jednu cizinku, tak přes ni? |
Sami jsme si sehnali čecho-amíka Kámoš od Dana - grafika
Nef _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 13. březen 2015, 09:08:09 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
...obyvatelé ČR (kvůli Memovi nepoužiji slovo "Češi" ) |
I obyvatelé Moravy jsou Češi. A stejně tak Brno je druhé největší české město. To jsou normálně korektní výroky, není potřeba za vším hledat nacionalismus. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 13. březen 2015, 10:30:22 Předmět: |
|
|
Mem: No jo, moje chyba. Já si to spletl s "Čechy" _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 13. březen 2015, 16:19:43 Předmět: |
|
|
Nefarit napsal: |
Tohle se asi ještě bude testovat. Jde o to, že ke hře potřebuješ aktivní myš a k tomu se hýbat. Čímž vzniká trochu problém. Staré dungeony to řešily právě podobně jako to máme my tz. otáčení se na klávesnici. popř. podržení myšítka. Je možné, že na dnešní dobu už je to troch ukrkolomné... |
Ano to znám, v Realms of Arkania se pro pohyb myš nepoužívala. Osobně bych pro klávesy "A" a "D" upřednostňoval otáčení než úkoky do stran (ty můžou být třeba na "Q" a "E"), případně dát na kurzorové šipky i vertikální otáčení. Hlavně aby pohyb nebyl takový rozmazaný.
Jinak už jsem vyhrál oba souboje (dokonce mi ani v jednom nikoho nezabili ). Ta jeskyně je povedená, takhle zhruba bych si dokázal představit celou hru. Není to sice špičková grafika, ale je to takové příjemné oldschool, které se k tomu docela hodí.
Doufám, že časem přidáte nějaké podmínky, kdy vás nepřítel uvidí. Chtěl jsem vyvolat bitvu z větší vzdálenosti, tak jsem na ty kostlivce blikal přes celou jeskyni pochodní, ale byl jsem jim ukradený . Chvíli jsem taky s kostlivcema kouzelníkama hrál na schovku, já byl schovaný za sloupem na jedný straně a kouzelníci na druhé (čekali, nikam se jim nechtělo jít, tak jsem musel já). Plus přidat další věci, jako že pochodeň postupně dohořívá atd.
Na KS jsem četl vaše vyjádření k DRM-free. Myslím, že tento typ hry si najde spíš fandy na GoG než na Steamu, takže pro GoG určitě DRM-free. Mě obecně ty DRM jenom otravují, já bych je zakázal. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 15. březen 2015, 14:11:23 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
Nefarit napsal: |
Tohle se asi ještě bude testovat. Jde o to, že ke hře potřebuješ aktivní myš a k tomu se hýbat. Čímž vzniká trochu problém. Staré dungeony to řešily právě podobně jako to máme my tz. otáčení se na klávesnici. popř. podržení myšítka. Je možné, že na dnešní dobu už je to troch ukrkolomné... |
Ano to znám, v Realms of Arkania se pro pohyb myš nepoužívala. Osobně bych pro klávesy "A" a "D" upřednostňoval otáčení než úkoky do stran (ty můžou být třeba na "Q" a "E"), případně dát na kurzorové šipky i vertikální otáčení. Hlavně aby pohyb nebyl takový rozmazaný.
Jinak už jsem vyhrál oba souboje (dokonce mi ani v jednom nikoho nezabili ). Ta jeskyně je povedená, takhle zhruba bych si dokázal představit celou hru. Není to sice špičková grafika, ale je to takové příjemné oldschool, které se k tomu docela hodí.
Doufám, že časem přidáte nějaké podmínky, kdy vás nepřítel uvidí. Chtěl jsem vyvolat bitvu z větší vzdálenosti, tak jsem na ty kostlivce blikal přes celou jeskyni pochodní, ale byl jsem jim ukradený . Chvíli jsem taky s kostlivcema kouzelníkama hrál na schovku, já byl schovaný za sloupem na jedný straně a kouzelníci na druhé (čekali, nikam se jim nechtělo jít, tak jsem musel já). Plus přidat další věci, jako že pochodeň postupně dohořívá atd.
Na KS jsem četl vaše vyjádření k DRM-free. Myslím, že tento typ hry si najde spíš fandy na GoG než na Steamu, takže pro GoG určitě DRM-free. Mě obecně ty DRM jenom otravují, já bych je zakázal. |
Ta mechanika na start souboje je samozřejmě vytvořena. To, co je v tomto prototypu není nic.
Bude tam fungovat tzv. ukazatel nebezpečí, který když se naplní, tak začne souboj. Stejně tak budeš moci souboj vyvolat i uměle a tak si rozestavit družinu před startem souboje. Hodně též záleží na tom, co za enemy proti tobě stojí. Někteří ti dovolí se přiblížit, jiní vyběhnou a pokud začneš utíkat, tak to po nějaké době vzdají a někteří to nevzdají, dokud neopoustíš lokaci... _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 15. březen 2015, 14:37:15 Předmět: |
|
|
Jo, to DRM dnes podle mne zbytečně odradí.
V dnešní době, kdy je přetlak her včetně indie, si rozumný hráč, o kterého by vám mělo jít, musí v první řadě najít motivaci a čas hrát zrovna vaši hru. A že pak za ni zaplatí je to nejmenší. Naopak každá zbytečná překážka ho bude iritovat a odrazovat od toho se touhle hrou zabývat.
Že by si stejný hráč jen tak z plezíru kradl takovou hru a pak měl i čas ji hrát a tím vás reálně okradl, je asi iluzorní. Takového piráta, co jen zkouší krátce hry a skáče z jedné na druhou nic nepřinutí zrovna za tuhle zaplatit, prostě si jen ukradne něco jiného. A i pokud by ta hra byla náhodou megaúspěšná a byla "nutnost" si ji zahrát i pro piráty, tak někdo prostě udělá pirátský release jako u každé jiné úspěšné hry, a je to jen zbytečná investice času a prostředků do předem prohraného boje... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. březen 2015, 20:53:40 Předmět: Kicstarter Update č. 4 |
|
|
New update about Dungeons of Aledorn on Kickstarter is out !!!
Update č.4 _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 20. březen 2015, 21:20:48 Předmět: Již pátý update na Kickstarteru |
|
|
The new update of our KS campaign. We succeeded at Greenlight. We introduce another part of the mechanic and you'll see next short interview of the authors of the game.
Enjoy and thx for support !!!
Update č. 5 _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rememoried
Založen: 15. 03. 2015 Příspěvky: 26
|
Zaslal: 21. březen 2015, 03:35:30 Předmět: |
|
|
Gratuluji ke Greenlitu |
|
Návrat nahoru |
|
|
|