Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 15. březen 2015, 12:23:20 Předmět: |
|
|
Tak už to vyšlo. Za 80Kč jsem si to koupil a z kraje jsem se naštval.
Pominu to, že hra není vyladěná (na Lumii 925 se občas seká a už mi i vypadlo ovládání, což je u roguelike hry s perma-death dost na prd a hodně frustrující). Sami píšete, že se snažíte o něco jako "early access" na mobilech. Sice je to riskantní krok, protože tohle nejspíš většina lidí nebude vědět a hru bude hodnotit jako dokončenou. Ale dejme tomu.
Největší problém vidím v in app nákupech. Zkombinovali jste placenou hru a free-to-play hru. A to ještě neuvěřitelně okatě, kdy se nejedná o žádné kosmetické nákupy, ale prostě cheaty a urychlení postupu. Kdyby byla hra zdarma, tak neřeknu ani ťuk a čekám to. Ale pokud je hra placená, tak očekávám, že ze mě nebude tahat další prachy. Určitě to jde hrát i bez jediného nákupu, tím jsem si jistý. Ale ruku na srdce, je jasný, že jste to designovali tak, aby to lidi k in-app nákupům co nejvíc vedlo. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tykew (Vladimír Geršl)
Založen: 17. 11. 2007 Příspěvky: 23 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: 15. březen 2015, 13:31:03 Předmět: |
|
|
Za prvé díky, že sis hru koupil. Za každou podporu jsme rádi!
Za druhé díky za feedback - máme ve hře analytické tooly a vidíme bugy, problémy v gameplayi atd., ale živý komentář je samozřejmě vždy přínosný. Co se týče tzv. paymium modelu hry, tak je třeba zmínit, že ani my z toho nejsme zcela happy. U soft-launch aplikace ale bohužel nemáme ještě natolik vyladěný monetizační model, že by nás mohl uživit. Pokud ale nasbíráme více podobných názorů, jsme samozřejmě připraveni na to reagovat a to principu zasáhnout. Pokud bychom například hru zlevnili, budeme to ale samozřejmě hráčům, kteří si ji již zakoupili, nějako kompenzovat.
Ještě jednou díky a kdybys měl jakýkoli další komentáře, tak sem s nimi (případně na můj email: gersl@fun2robots.com).
Dlaha napsal: |
Tak už to vyšlo. Za 80Kč jsem si to koupil a z kraje jsem se naštval.
Pominu to, že hra není vyladěná (na Lumii 925 se občas seká a už mi i vypadlo ovládání, což je u roguelike hry s perma-death dost na prd a hodně frustrující). Sami píšete, že se snažíte o něco jako "early access" na mobilech. Sice je to riskantní krok, protože tohle nejspíš většina lidí nebude vědět a hru bude hodnotit jako dokončenou. Ale dejme tomu.
Největší problém vidím v in app nákupech. Zkombinovali jste placenou hru a free-to-play hru. A to ještě neuvěřitelně okatě, kdy se nejedná o žádné kosmetické nákupy, ale prostě cheaty a urychlení postupu. Kdyby byla hra zdarma, tak neřeknu ani ťuk a čekám to. Ale pokud je hra placená, tak očekávám, že ze mě nebude tahat další prachy. Určitě to jde hrát i bez jediného nákupu, tím jsem si jistý. Ale ruku na srdce, je jasný, že jste to designovali tak, aby to lidi k in-app nákupům co nejvíc vedlo. |
_________________ "We bring console-like experience to mobiles!" Fun 2 Robots Ltd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 15. březen 2015, 14:55:31 Předmět: |
|
|
No možná jste měli jít s monetizačním modelem na jistotu a nezkoušet paymium. Zvlášť když je to vaše první hra a nemáte s tím žádné zkušenosti (sám píšeš, že z toho nejste happy). (Paymium by pak mohla být pokračování hry s jinou grafikou a levely. A až byste odladili paymium a měli víc zisků z IAP, tak byste přeli na freemium.) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Flash
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 16. březen 2015, 12:34:09 Předmět: |
|
|
Že to konečně releasujete jsem se dověděl teď na srazu v Olomouci, kdy to Dlaha zmínil. Mám pocit, že herní scénu docela sleduju a navíc sem váš backer(!!!) z crowdfundingové kampaně.
Upřímně, to je teda dost špatný. Na webu o tom nemáte info, nebo to prostě nevidím (obojí chyba), na blogu je poslední post z 18. září (chyba), jako vašemu backerovi mi přišel poslední mail 21. října (mega chyba). Spíš bych řek, že ste umřeli, než že právě releasujete hru, na které jste dost dlouho trvdě makali a máte za sebou úspěšnou crowdfundingovou kampaň.
Na Twitteru jsem info našel, ten bohužel nefollowuju (za to se omlouvám). Nicméně váš post s linkem do marketplace neretweetnul vůbec nikdo https://twitter.com/fun2robots/status/576357126165143553
Zároveň nemám pocit, že bych vůbec na Twitteru od někoho dalšího info o vydání zaznamenal. Dívám se třeba na Twitter Pavola Budaye a nikde nic. Ví o tom vůbec? Nebo už s váma není? Nebo to je cíl o tom mlčet? Stačilo mi napsat a bylo by to hned na Twitteru CH.
Já nerad píšu kritiku, protože téhle hře fakt fandím a Tykwo seš kámoš, ale tohle je prostě tragédie. Proč jste backerům pět měsíců nic nenapsali? I negativní infa, jsou infa. Že odkládáte release atd. Takhle mlčet, naprosto pak ztrácíte na důvěryhodnosti.
WP nemám, takže hru hodnotit zatím nemůžu, ale jestli je pravda, že v placené hře máte ještě klasický F2P tahací modely peněz z lidí, tak by mě zajímalo, co vás přesvědčilo, to takhle dělat. Moc si nedovedu představit, kdo na tohle nebude nadávat. Obvzlášť, když teď nedávno třeba Apple spustil kampaň a speciální sekci "zaplať jednou a už nic" a hned to získalo obrovskou popularitu. No, je to na vás.
Čekám na iOS verzi, dívám se, že je nás "iOS tester backerů" jen 26 a měla by být "úzká spolupráce - forum, skype". O fóru žádném ani nevím (jestli není myšleno tohle fórum ) a celkově prostě žadné info, to už se ale opakuju.
Je mi jasný, že ste byli totálně zaseklí vývojem, ale to prostě není omluva. Na PR ste měli a snad ještě máte Pavola ne? Bez měsíce půl roku mlčet a pak něco potichu vydat je strašný. To mělo gradovat, všichni na to čekat a při vydání vybuchnout. Možná je tohle jen testovací release, ale i tak. Zatím žádná gradace. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Flash
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 16. březen 2015, 15:16:24 Předmět: |
|
|
Tak se omlouvam, maily dorazily tri. Akorat mi spadly do spamu. Meli ste to dat do novinek kampane, tak jako tehdy v tom rijnu. Info mailu od startovace mi do spamu nepadaj |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 16. březen 2015, 19:09:07 Předmět: |
|
|
Jn, taky jsem myslel, že je to jen nějaká uzavřená beta pro backery a proto se zatím nic neděje... Jdu zasponzorovat aspoň tu WP verzi |
|
Návrat nahoru |
|
|
MirekDusin
Založen: 01. 04. 2012 Příspěvky: 62 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 17. březen 2015, 00:21:26 Předmět: |
|
|
Hra vypadá zajímavě a z videa i docela zábavně. Až vyjde na nějakou normální platformu, tak si jí určitě rád zahraju. Nicméně už mě od počátku oznámení hry vrtá hlavou několik otázek, na které bych se rád zeptal.
1) Proč jste hru předně vyvíjeli pro mobilní zařízení? Nebyl už v době počátku vývoje tenhle trh silně přesycený? A když sám hru označuješ za semi-hardcore nevedlo by se jí lépe na konzolích a PC? Dělali jste si nějaké průzkumy trhu v tomhle ohledu? Nebo to byl jen pocit, že mobily jsou budoucnost?
2) Ach ten Čapek, osobně si myslím, že z toho šlo vytěžit mnohem více, hlavně po vizuální stránce. Nevím, jak na Čapka navazujete příběhem, nicméně se mi zdá, že jste si ho vypůjčili jen proto, abyste měli co napsat do propagačních materiálů, především pro česká média. Něco jako ten psík, kterého si držel na předloňské GDS, který sice pozornost upoutal, ale v podstatě s přednáškou neměl žádné jiné spojení. Tak například v původním R.U.R roboti nebyli vůbec mechaničtí, ale organičtí, což se ve vaší hře nijak neprojevilo. A rezonuje vůbec Čapek i někde jinde než u nás v republice?
3) Estetika Čapkovské reality je opravdu rozsáhlá. To je kubismus, konstruktivismus, funkcionalismus. Pro dobrého art directora naprostý ráj, na jehož základě se dají vytvořit doslova originální grafické orgie, které jen tak nezapadnou v nudnou šeď casual průměru. A zrovna semi-hardcore hra se nemusí tvářit nějak podbízivě, proč jste tedy šli touhle cestou?
4) Na jaký trh vlastně cílíte? Česko-Slovensko, a nebo mezinárodní? Protože z vaší dosavadní komunikace mam spíš pocit, že na ten tuzemský, ovšem nejde mi do hlavy, jak se na něm uživíte. _________________ @bluepulsargames
@oooomaaaar |
|
Návrat nahoru |
|
|
eMan
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 64 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 18. březen 2015, 00:01:08 Předmět: |
|
|
Já si třeba nemyslím, že je aktuálně potřeba kolem toho dělat nějaký PR. Hra je pouze na WP, navíc jede na telefonech které nikdo nemá.
Co ale považuji za faily:
* nechat si od WP zaplatit 20k euro za exluzivitu potom to použít jako soft launch a ještě to tak prezentovat všude
* cena 80Kč+inapky+softlaunch + to nejede na 520/620 což je aktuálně třeba 70procent windows phone trhu - takže si to někdo koupí, má tam bugy, inapky a jede mu to pomalu :/
* délka vývoje - na mobilní hru se ten vývoj protahuje až moc dlouho, to se dostanete cca na 2 roky než to půjde na všechny platformy a potom ještě budete ladit... _________________ Právě teď makáme na nové hře:
https://play.google.com/store/apps/dev?id=7878739734537858311&hl=cs
http://www.aldagames.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 19. březen 2015, 09:33:45 Předmět: |
|
|
Nj vlastně, vy takhle obcházíte tu exkluzivitu, že vydáte nedodělanou hru. Nebude s tím mít Microsoft nějaký problém? Já bych měl.
Jinak jsem už trochu nahrál, tak přidávám nějaké postřehy.
- hra padá, a to jakože dost. Většinou při načítání, občas i během hry. Semtam se objevují grafické glitche. Prostě to není dodělaný.
- baví mě odhalování příběhu, i když mám zatím jen 2 střípky. Tohle mě docela motivuje k tomu hrát dál.
- Jeden screenshot:
stalo se mi, že byl ten robot schovaný za tou klenbou a já pořádně neviděl kam míří (což je u tohodle NPC docela základ). Ideální by bylo například zprůhlednit ji.
Hráno na Nokia Lumia 925. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|