Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 6. březen 2015, 06:54:59 Předmět: |
|
|
RS: Xamarin nejakou podporu C# pro UE4 udelal, ale neni to stoprocentni a oficialne podporovane a navic bys musel kupovat od Xamarinu pro kazdou platformu komercni licenci, ktera neni levna. Nesel bych do toho.
Prechod bude drsny asi jak pro koho. Historicky je Unreal AAA engine urceny hlavne pro profesionalni vyvojare. Neprogramatory snazici se neco vytvorit v C++ si moc nedokazu predstavit a UnrealScript uz neni podporovan. Na druhou stranu tam maji docela pekne vyresene vizualni programovani. Proste to vyzkousej a uvidis. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 17. březen 2015, 10:02:37 Předmět: |
|
|
Včera jsem pročítal tutoriály na programování v UE4. Splnilo to očekávání. C++ je rozšířený o spoustu pomocníčků, jako v Qt. Jsou tam všelijaká makra a generovaný kód na reflexi, řízení života objektů, volání funkcí z blueprintu (to je vizuální skriptovací editor), atd. Samozřejmostí jsou obecné třídy pro kontainery, stringy, matematiku a všechno možný, co je potřeba. Rozhodně to vypadá podařeně a velmi použitelně.
Struktura herních objektů je trochu komplexnější, než u Unity, což mi vyhovuje. Jestli jsem to pochopil dobře, tak takový zásadní rozdíl je v tom, že i komponenty mají svoje transformace a můžou mít hierarchii. To se na první pohled zdá zbytečný, ale už když budete dělat nějaký Vehicle, tak přijdete na to, že je to správně.
Ale pro mě velký mínus je, že u fyzikálních objektů nejde nastavit Inertia Tensor. Ptal jsem se na to na jejich fóru, ale zatim bez odpovědi. Ale jak píšu, je to mínus hlavně pro mě. Kromě pár jedinců to bude celému světu fuk. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 17. březen 2015, 10:39:47 Předmět: |
|
|
To je bolest mnoha fyz. enginů. Většinou se to musí řešit stylem drbání se levou rukou za pravým uchem. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 17. březen 2015, 10:44:09 Předmět: |
|
|
Bohužel. Ale ono to tam určitě pod podkličkou je, jen to nedali do API. Stačil by diagonalizovaný tensor a jeho rotace, jako v Bulletu, nebo v Unity. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 17. březen 2015, 10:52:09 Předmět: |
|
|
A i v tom Bulletu je střed objektu a jeho těžiště vždy ve stejném bodě (jestli si dobře vzpomínám), i když by se to mnohdy hodilo mít oddělené. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 17. březen 2015, 10:56:38 Předmět: |
|
|
Jo, to máš pravdu. Dost jsem si s tim užil. Když posouvám v Bulletu těžiště, musím prostě posunout všechno ostatní. Kolizní obálky, grafiku, ...hrůza. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Deluxe
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 17. březen 2015, 14:46:49 Předmět: |
|
|
Díky, kouknu na to! Možná by to bylo to pravé, mít vlastní physx objekt a nepoužít jejich. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 22. duben 2015, 12:04:16 Předmět: |
|
|
Tak co, rozkoukal se někdo v Unreal Enginu? Já se právě aktivně rozkoukávám a neškodilo by prohodit pár slov s někym, kdo už něco udělal. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 23. duben 2015, 06:05:30 Předmět: |
|
|
A co velmi krvavy prechod z unity? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 23. duben 2015, 09:46:50 Předmět: |
|
|
Co znamená krvavý? :-D Mě Unity zas tak k srdci nepřirostlo, spíš naopak. Takže krvavý to nebude, ale chvíli bude trvat, než se podaří to trochu rozlousknout. Totiž, Unreal vypadá i po hlubším zkoumání, jako dospělý engine, kde se počítá s trochu jinou skupinou uživatelů, než u Unity. Vše se zdá tak nějak sofistikovanější, propracovanější a modernější. A tím pádem se to nedá naučit hned.
Ale chyby tam budou asi taky. Například import jednoho většího modelu se mi nepodařil. Ale co je fakt peklo, jsou jednotky. Oni prostě všude protlačujou centimetry. Z toho jsem moc nezachápal.
Jo a ještě jedna věc: kolega se ptal jednoho borce, který na UE dělá na iOS a Android. Prý to běží vpohodě. Mobilní shadery si píšou sami, ale to prý ostatně dělají i u Unity. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 23. duben 2015, 09:53:42 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
Například import jednoho většího modelu se mi nepodařil. Ale co je fakt peklo, jsou jednotky. Oni prostě všude protlačujou centimetry. Z toho jsem moc nezachápal. |
Tak šup, šup. http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=4641 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 23. duben 2015, 10:22:14 Předmět: |
|
|
To frcis na C++ v unreal? Po tankoch si urcite dobre rozmyslim na akom engine zalozim dalsiu hru lebo problemov v unity 5 som mal celkom dost nastastie som to ako tak poriesil _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 23. duben 2015, 10:24:24 Předmět: |
|
|
Jo, v C++. Pro mě je to obrovská výhoda, protože v něm mám napsáno hodně kódu (dělám v C++ už dost let). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|